Šis viešbutis yra Italijoje, Florencijos mieste - pačioje gražiausioje šios vietovės kampe, vynuogynų laukuose.
Florence
Italy
e-mail : mangiacane@steinhotels.com
tel.: +39 055 829 0123
fax.: +39 055 829 0358
tinklapis :
Vadovas : Dorothea Schuster
Savininkas ir viešbučio įkūrėjas : Glynn Cohen
Pardavimai ir marketingas:
Tanja von Arnim
Villa mangiacane
Mobilus tel.: +39 33 46 99 0348
elektroninis paštas: tvonarnim@villamangiacane.com
Viešbučio įvaizdis visuomenėje
Įvaizdis, kaip mes visi tikriausiai žinome, yra pats svarbiausias dalykas, ir nesvarbu kieno jis bebūtų : prekės, paslaugos, žmogaus, įmonės, organizacijos, ar šiuo mano atveju, viešbučio. Juk kiekvienas iš to susidarome atitinkamą nuomonę apie prekę, paslaugą, įmonę ir pan.
Prieš kuriant bet kokį įvaizdį , manau visų pirma kiekvienas turėtų "įsikalti sau į galvą" : "Niekada nebūna antro karto pirmam įspūdžiui sudaryti!". Juk tai, ką mes pateikiame klientui - jis priima ir "suvirškina" arba tiesiog "net neparagavęs spjauna lauk". Taigi, yra labai svarbu, kad įvaizdis būtų, ir, be abejo, būtų geras! Tačiau tai nėra lengvas darbas ir ne kiekvienam asmeniui, įmonei, organizacijai ar viešbučiui tai pavyksta atlikti gerai! Pasak mūsų viešbučio savininko, didžiausia ir dažniausiai daroma daugumos klaida yra ta, kad bando padaryti pirmą pribloškiamą įspūdį klientui, kartais net persistengdami, ir viskas...Po to šneka "va , ar pamenat kaip tada buvo, kaip mes sušvytėjome!"........ir pan. Bet juk neužtenka viena sykį sušvytėti, o po to sedėti rankas sudėjus ir galvoti : "va, pasirodžiau nuostabiai, dabar visi apie mane galvos tik gerai, galiu būti ramus!..."Teigiamas įvaizdis bet kokios įmonės, organizacijos ar asmens nėra atsitiktinis. Anaiptol, jis yra sukuriamas, pasiekiamas ir valdomas! Taigi, į kiekvieno vadovo darbotvarkę turėtų būti įtrauktas vienas iš svarbiausių strateginės vadybos ir rinkodaros tikslų - įmonės įvaizdžio kūrimas!
"Įvaizdžio kūrimas - didžiulė investicija, tačiau ji atsiperka, nes skatina prekybos našumą, vadinasi ir pelną. Svarbiausia - įsipareigojimų vykdymas"...- tai yra viešbučio, kuriame aš dirbu savininko Glynn'o žodžiai.
Aišku, kad kiekvienoje įmonėje ar organizacijoje - savos taisyklės, nuostatos, reklama, darbo planai, strategijos, sukuriančios atitinkamą įvaizdį ,...
Šį darbą sudaro 3024 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!