Tyrimai

Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja"

9.2   (3 atsiliepimai)
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 1 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 2 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 3 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 4 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 5 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 6 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 7 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 8 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 9 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 10 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 11 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 12 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 13 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 14 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 15 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 16 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 17 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 18 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 19 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Vilnoja" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ĮMONĖ, ĮMONĖS MARKETINGO KOMPLEKSAS, MARKETINGO PADALYNYS , RINKOS TYRIMAS IR ATASKAITA, MARKETINGO PLANAS.
Tyrimo objektas – įmonės įvertinimas iš marketingo pozicijų. Tai objektas, apie kurį reikia sistemingai surinkti duomenys, surašyti, analizuoti ir pateiktos išvados ir pasiūlymai problemai spręsti atlikus marketingo tyrimą.
Darbo tikslas – įvertinti įmonės marketingo kompleksą, susipažinti ir aprašyti maketingo padalinį įmonėje, atlikti rinkos tyrimą ir įvertinimą, parengti tyrimo ataskaitą ir įmonės marketingo planą.
Tyrimo būdai – šiuo atveju tinkamai parinktu ir panaudojant marketingo metodu – pažintiniu tyrimu ir specialios literatūros analize ir sinteze.
Apibudinus ir įvertinus įmonę bei atlikus tyrimą gauti rezultatai ir nauda būtų tokia: iškeltai problemai rasti problemos sprendimo variantai leidžia įvertinti įmonės situaciją ir numatyti perspektyvą rinkoje, kai įmonė turi teigiamus pranašumus ir ta informacija, kuri gauta atlikus tyrimą leis įmonei toliau veikti sėkmingai.
TURINYS
Įvadas ................................................................................................................................ 3
1. Pasirinktos įmonės marketingo komplekso įvertinimas
1.1. Įmonės statuso apibudinimas, jos teikiamos paslaugos,asortimentas . ........4
1.2. Kainų politika 6
1.3. Rėmimo politika 9
1.4. Išvados ir pasiūlymai 11
2. Rinkos tyrimas ir įvertinimas 14
2.1. Verslo aplinkos įvertinimas 14
2.2. Konkurentų analizė 15
2.3. Įmonė SWOT analizė 16
2.4. Įmonės situacija ir perspektyva rinkoje. Verslo pranašumai ir konkurentabilumas 17
3. Įmonės marketingo planas................................................................................................18
Išvados..................................................................................................................................22
Literatūros sąrašas................................................................................................................23
ĮVADAS
Šiuolaikinis verslas atsidūrė dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. To pasekoje įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančius procesu. Tam, kad sėkmingai veikti toliau ir nustatyti orientaciją į ateitį reikia įvertinti esamą padėtį. Taip ir šiuo, viešbučio "Vilnoja" atveju reikia atlikti esamos rinkos tyrimą. Vienas iš informacijos šaltinių tai marketingo tyrimas.
Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leis: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones. Įmonei "Vilnoja" kaip objekto panaudoti aplinkos ir įmonės analizės sritis, tam, kad būtų išspręstas uždavinys – suformuota marketingo tyrimo problemai išspęsti. Atlikti visą marketingo tyrimo procesą pasirinkta aprašomuoju tyrimo plano...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5106 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (5106 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 23 psl., (5106 ž.)
  • Word failas 164 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt