Naudotos literatūros sąrašas 30
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
Šiame kursiniame projekte projektuojamas kelio ruožas tarp nurodytų taškų (punktų) A ir B. Projektuojama rankiniu būdu ir ESM pagalba.
Rankiniu būdu projektuojama kelio trasa, jos planas. Be to, atsižvelgiant į techninius reikalavimus, parenkami visi reikiami techniniai parametrai bei apskaičiuojami kreivių elementai.
Projektuojant ESM, kelio trasa, išilginis profilis, žemės darbų tūriai skaičiuojami naudojantis kompiuterinėmis pagalbomis ROAD ir MROAD.
Projektuojamoje kelio trasoje yra du posūkio kampai.
Suprojektuotas kelio ruožas nuo PK 0+00 iki PK 34+00 yra II techninės kategorijos.
Atsižvelgiant į automobilių srauto didėjimą, parenku asfaltbetonio pagrindo sluoksnį III dangos konstrukcijos klasė.
Projektuojamo kelio pylimai supilami iš vietinių iškasų grunto, o jei iškasų grunto nepakanka pylimams užpilti, gruntas vežamas iš karjerų. Jei iškasų grunto yra daugiau nei reikia pylimams užpilti, likęs gruntas išvežamas į išlykį.
Visoje kelio trasoje bus įrengiama asfaltbetonio danga.
Per visą trasos ilgį bus įrengiamos 5 gelžbetoninės vandens pralaidos ir gelžbetoninis tiltas.
Kursiniame projekte neatsižvelgiama į geologines bei hidrologines sąlygas.
Šiam kursiniam projektui braižomi brėžiniai: kelio trasos planas, kelio trasos išilginis profilis, kelio konstrukcijos skersinis profilis, žemės masių paskirstymo grafikas bei viražas.
4.
1. PROJEKTUOJAMO KELIO TECHNINIAI RODIKLIAI
1.1. EISMO INTENSYVUMO NUSTATYMAS
Skaičiuoju transporto vidutinį metinį paros eismo intensyvumą, pagal kurį bus parenkama kelio kategorija.
VMPEI aut./dieną, kur
VMPEI – vidutinis metinis paros eismo intensyvumas;
Eismo intensyvumo stebėjimo data ir laikas: 2004 m. gegužės 15 d. 9-10 val.
Nij – eismo intensyvumas;
k1 – valandos koeficientas laiko intervale 9-10 val.;
k2 – savaitės dienos koeficientas (šeštadienis);
k3 – metų mėnesio koeficientas (gegužė).
Nij 187+35+23+36+19+22=322;
k1 14,32;
k2 1,04;
k3 0,95;
VMPEI 4667 aut./dieną.
1.2. KELIO KATEGORIJOS PARINKIMAS
Apskaičiuotas vidutinis metinis paros eismo intensyvumas prilyginamas projektiniam VMPEI, pagal kurį parenkama kelio kategorija. Kadangi projektuojamo kelio projektinis eismo intensyvumas po 20 metų sieks 11793 aut/dieną, tai kelias bus II kategorijos, o jo projektinis greitis V=100 km/h.
2. KELIO TRASOS PROJEKTAVIMAS RANKINIU BŪDU
Kelio trasą projektuoju naudodamas pereinamąsias kreives. Trasuoju tarp nurodytų punktų ir sujungiu juos trumpiausiu atstumu. Trasą vedu taip,...
Šį darbą sudaro 2940 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!