Darbo tikslas: susipažinti su magnetoindukcinio tachometro veikimo principu, pirminio daviklio konstrukcija, apsisukimų dažnio matavimo struktūrine schema, atlikti tachometrinės aparatūros TA-13 tyrimą; nustatyti galimus gedimus, jų pašalinimo būdus, ir matavimo paklaidas.
-perduoti matavimo rezultatą, elektrinio signalo pavidalu, į orlaivio duomenų registracijos aparatūrą.
Tachometro veikimo principas pagrįstas magnetoindukciniu būdu suformuojamų elektrinių impulsų pasikartojimo dažnio, proporcingo matuojamiems apsisukimams (sukimosi dažniui), keitimu į pastovios srovės įtampą ir šios įtampos dydžio nustatymu autokompensaciniu būdu.
Pav.1 Sūkimosi dažnio signalo gavimas magnetoindukciniu davikliu.
1-indukcinė ritė; 2-kontaktas; 3-kištukas; 4-izoliatorius; 5-magnetas.
Orlaivio kompresoriaus arba turbinos veleno sukimosi dažnio matavimo, magnetoindukcinis daviklis sudarytas iš pastovaus magneto 4, ant kurio apvyniota indukcinė ritė1, sumontuojamas metaliniame korpuse 2 ir patalpinamas greta besisukančio krumpliaratinio induktoriaus , kuris susietas su aviacinio variklio rotoriumi. Sukantis induktoriui, kiekvienu jop krumplio praėjimo pro daviklio magnetą 4 metu, šuoliu pasikeičia pastovaus magneto grandinės varža, ko pasėkoje, ritėje 1 indukuojami elektrinės įtampos impulsai, nuimami nuo daviklio kontaktų 3 pagalba. Šių impulsų dažnis hercais nustatomas pagal formulę:
fzn/60
Čia: z-induktoriaus krumplių skaičius; n-induktoriaus sukimosi greitis, apsisukimais per minutę.
Tolesnis gauto signalo dažnio keitimas į pastovią įtampą ir jos autokompensacinis matavimo būdas paaiškina tachometrinio kanalo struktūrine schema, pateikta 2 pav.
Pav.2 Tachometrinio kanalo struktūrinė schema:
1-apsisukimų daviklis; 2-keitiklis dažnis-įtampa; 3-moduliatorius; 4-stiprintuvas; 5-valdymo variklis; 6-žeminantis reduktorius; 7-rodyklės ir grįžtamojo ryšio potenciometro reduktorius; 8-grįžtamojo ryšio potenciometras; 9-skalė; 10-rodyklė.
Nuimamo nuo magnetoindukciniio daviklio signalo dažnis keitiklyje 2 pakeičiamas į pastovios srovės įtampą Us , proporcingą rotoriaus apsisukimams. Šis signalas paduodamas į moduliatorių, kurio įėjime sulyginamas su grįžtamojo ryšio potenciometro 8 įtampa, nuimama nuo šliaužiklio. Kintant apsisukimų dažniui, keičiasi Us dydis ir moduliatoriaus įėjime susidaro išsiderinimo signalas U. Moduliatoriuje 3 jis keičiamas į kintamą 400Hz dažnio įtampą, kurios kitimo fazė priklauso nuo išsiderinimo signalo poliškumo. Moduliatoriaus 4 išėjimo įtampa toliau sustiprinama galios stiprintuvu 4 ir patenka į variklio 5 valdymo apviją. Veikiamas moduliatoriaus išėjimo įtampa, variklis 5, per žeminantį reduktorių 6 ir grįžtamojo ryšio potenciometro bei...
Šį darbą sudaro 1092 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!