Darbą atliko : stud. S.Matulevičiūtė VSTPE– 4 gr.
5. Eksporto kainų planavimo ypatybės, metodai
6. Eksportuojamų prekių kainų politikos formavimo etapai
7. Eksportuojamų prekių kainų veiksniai
8. Kontrakto kaina su bazinėmis sąlygomis
9. Išlaidų įtaka eksportuojamų prekių kainoms
10. Išvados
Literatūra
Įvadas
Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius. Prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyktų remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia padidinti, ar sumažinti. Kaina yra tarsi barometras, rodantis prekės trūkumą ar jos perteklių, palyginti su visuomenės poreikiu rinkoje. Firmai dirbant rinkos sąlygomis, kaina yra vienas iš jos bendrosios politikos elementų. Tai svarbus kiekvienos firmos rodiklis, nes pagrindinė jos funkcija - garantuoti įplaukas iš prekių pardavimo. Be to, kaina labai svarbi ir prekių vartotojams, todėl ji nulemia santykius tarp firmos bei prekių rinkos.
Kiekviena firma privalo rengti savo kainų politiką, išmokti savarankiškai nustatyti rinkos kainas, gaminamai ir parduodamai produkcijai.
Todėl rinkos sąlygomis kainų teorijos ir praktikos plėtojimo klausimai itin svarbūs. Kainodaros problemos ekonomikoje visada buvo gana sudėtingos ir nepakankamai ištirtos, o kainos - labai svarbus socialinių ir ekonominių santykių elementas.
Šiame darbe aprašysiu eksportuojamų prekių kainų planavimo ypatybes, metodus, politikos formavimo etapus ir kitus veiksnius, susijusius su eksportuojamų prekių kainomis.
1. Eksporto kainų nustatymo charakteristika
Renkantis eksporto kainos tipą, būtina ikiderybinė kainos analizė. Anali-zuojant konkretaus tipo prekės kainą, atsižvelgiama į šiuos strateginius momentus : prekės konkurencingumą ir kokybę, prekės įpakavimą, galimybę laiku pateikti prekę, tos prekės konkurencijos lygį importuotojo šalyje, politines, ideologines, religines ir kitas rinkos konjunktūros sąlygas.
Ikiderybiniu laikotarpiu, nustatant prekės kontraktinės kainos lygį, orien-tuojamasi į skelbiamas ir apskaičiuojamąsias kainas.
Skelbiamos kainos nurodomos specialiuose informacijos šaltiniuose.
Paprastai skelbiamos kainos atspindi stambiausių tos produkcijos tiekėjų kai-nas. Pavyzdžiui, kviečių ir aliuminio pasaulinėmis kainomis yra laikomos Kanados eksporto kainos, pjauto miško medžiagos – Švedijos eksportinės kainos; kaučiuko –...
Šį darbą sudaro 5459 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!