Referatai

Kainų nustatymo procesas

9.6   (3 atsiliepimai)
Kainų nustatymo procesas 1 puslapis
Kainų nustatymo procesas 2 puslapis
Kainų nustatymo procesas 3 puslapis
Kainų nustatymo procesas 4 puslapis
Kainų nustatymo procesas 5 puslapis
Kainų nustatymo procesas 6 puslapis
Kainų nustatymo procesas 7 puslapis
Kainų nustatymo procesas 8 puslapis
Kainų nustatymo procesas 9 puslapis
Kainų nustatymo procesas 10 puslapis
Kainų nustatymo procesas 11 puslapis
Kainų nustatymo procesas 12 puslapis
Kainų nustatymo procesas 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Literatūra................................................................................................................
Marketingo praktikoje ir teorijoje kainodaros politiką galima apibudinti kaip visas su rinka susijusias priemones ir sprendimus, turinčius skatinti tam tikrų tikslų pasiekimą nustatant kainas.
Kaina – tai suma pinigų, prašomų už prekę ar paslaugą arba suma tų vertybių, kuriuos vartotojas atiduoda už teisę gauti ir pasinaudoti preke ar paslauga.
Kaina yra marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu.
• įmonės produktų kainų suderinimu su konkurentų kainų sprendimais;
• vieno produkto kainų diferenciacija.
Kaina yra įtakos rinkos įvykiams priemonė. Kainos pagrindu vyksta prekių mainai. Prekių kainos svyravimus nulemia tai, kad gamyba vyksta remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia didinti ar mažinti. Kainų mechanizmas padeda pasiūlą pritaikyti prie paklausos. Be to kaina yra viena lanksčiausių priemonių marketingo veikloje: ją galima greitai pakeisti ir sulaukti greitos reakcijos iš vartotojų pusės. Kaina yra vienintelis marketingo komplekso elementas, generuojantis pajamas. Visi kiti marketingo komplekso kintamieji sąlygoja išlaidas (prekė, paskirstymas, rėmimas). Svarbiausieji kainų sprendimų svarbą įtakojantys veiksniai:
• Apsprendžia visos veiklos rentabilumą;
• Veikia paklausos lygį;
• Kaina yra pagrindas palyginti konkurentų prekes ar markes;
• Kaina turi būti derinama su kitais marketingo komplekso elementais;
• Siejasi su produkto pozicionavimu.
Darbo tikslas - atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, remiantis praktiniais pavyzdžiais, parodyti, kaip kainos nustatomos ir kaip jas veikia konkurentai.
Nagrinėjamas objektas – UAB „Kausta Guder“ kainų politika.
1. Kainodaros tikslai
1.1. Tikslai susiję su kainų politika
Kainodarai keliami uždaviniai turi atitikti pagrindinį firmos pelną. Pirmiausia nustatomi tikslai, kurių siekia firma, įgyvendindama konkrečią kainų politiką. Turėdama visus būtinus duomenis apie savo gamybos bei cirkuliacijos kaštus ir nustačiusi rinkos kainų lygį, firma pradeda rengti savąją kainų politiką. Firmos tikslai glaudžiai susiję su jos padėtimi rinkoje, jos prekių konjunktūra, mokslinės bazės lygiu, finansine būkle, konkurencijos sąlygomis ir rinkos monopolizavimu.
Firmos tikslai gali būti įvairūs: siekti didžiausio pelno artimiausiu laikotarpiu; nustatyti konkurencingo lygio kainas, išsaugant vidutinę pelno normą, arba, nustačius žemesnes kainas, siekti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4020 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas..3
  • 1. Kainodaros tikslai.4
  • 1.1. Tikslai susiję su kainų politika..4
  • 1.2. Tikslai susiję su pelnu4
  • 1.3. Tikslai susiję su pardavimų apimtimis..4
  • 1.4. Tikslai orientuoti į konkurenciją..5
  • 2. Kainų politika.5
  • 2.1. Kainų politikos esmė..5
  • 2.2. Kainų politikos rūšys..6
  • 2.2.1. Kainos nustatymas pagal gamybos kaštus.6
  • 2.2.2. Grietinėlės nugraibymo kainų politika6
  • 2.2.3. Prasiskverbimo į rinką strategija7
  • 2.2.4. Tikslinės rinkos dalies strategija7
  • 2.2.5. Firmos tikslų strategijos.7
  • 3. Kainų nustatymo metodai.8
  • 3.1. Kainų politikos metodų taikymas8
  • 3.2. Kainos nustatymas orientuojantis į apklausą.8
  • 3.3. Nenuostolingumo metodas.9
  • 3.4. kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį10
  • 4. UAB „Kausta Guder“ prekių kainų analizė..11
  • Išvados13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (4020 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 13 psl., (4020 ž.)
  • Word failas 145 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt