Literatūra................................................................................................................
Marketingo praktikoje ir teorijoje kainodaros politiką galima apibudinti kaip visas su rinka susijusias priemones ir sprendimus, turinčius skatinti tam tikrų tikslų pasiekimą nustatant kainas.
Kaina – tai suma pinigų, prašomų už prekę ar paslaugą arba suma tų vertybių, kuriuos vartotojas atiduoda už teisę gauti ir pasinaudoti preke ar paslauga.
Kaina yra marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu.
• įmonės produktų kainų suderinimu su konkurentų kainų sprendimais;
• vieno produkto kainų diferenciacija.
Kaina yra įtakos rinkos įvykiams priemonė. Kainos pagrindu vyksta prekių mainai. Prekių kainos svyravimus nulemia tai, kad gamyba vyksta remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia didinti ar mažinti. Kainų mechanizmas padeda pasiūlą pritaikyti prie paklausos. Be to kaina yra viena lanksčiausių priemonių marketingo veikloje: ją galima greitai pakeisti ir sulaukti greitos reakcijos iš vartotojų pusės. Kaina yra vienintelis marketingo komplekso elementas, generuojantis pajamas. Visi kiti marketingo komplekso kintamieji sąlygoja išlaidas (prekė, paskirstymas, rėmimas). Svarbiausieji kainų sprendimų svarbą įtakojantys veiksniai:
• Apsprendžia visos veiklos rentabilumą;
• Veikia paklausos lygį;
• Kaina yra pagrindas palyginti konkurentų prekes ar markes;
• Kaina turi būti derinama su kitais marketingo komplekso elementais;
• Siejasi su produkto pozicionavimu.
Darbo tikslas - atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, remiantis praktiniais pavyzdžiais, parodyti, kaip kainos nustatomos ir kaip jas veikia konkurentai.
Nagrinėjamas objektas – UAB „Kausta Guder“ kainų politika.
1. Kainodaros tikslai
1.1. Tikslai susiję su kainų politika
Kainodarai keliami uždaviniai turi atitikti pagrindinį firmos pelną. Pirmiausia nustatomi tikslai, kurių siekia firma, įgyvendindama konkrečią kainų politiką. Turėdama visus būtinus duomenis apie savo gamybos bei cirkuliacijos kaštus ir nustačiusi rinkos kainų lygį, firma pradeda rengti savąją kainų politiką. Firmos tikslai glaudžiai susiję su jos padėtimi rinkoje, jos prekių konjunktūra, mokslinės bazės lygiu, finansine būkle, konkurencijos sąlygomis ir rinkos monopolizavimu.
Firmos tikslai gali būti įvairūs: siekti didžiausio pelno artimiausiu laikotarpiu; nustatyti konkurencingo lygio kainas, išsaugant vidutinę pelno normą, arba, nustačius žemesnes kainas, siekti...
Šį darbą sudaro 4020 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!