Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius. Prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyktų remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia padidinti, ar sumažinti. Kaina yra tarsi barometras, rodantis prekės trūkumą ar jos perteklių, palyginti su visuomenės poreikiu rinkoje. Be to, kaina labai svarbi ir prekių vartotojams, todėl ji nulemia santykius tarp įmonės bei prekių rinkos.
Kiekviena įmonė privalo rengti savo kainų politiką, išmokti savarankiškai nustatyti rinkos kainas, gaminamai ir parduodamai produkcijai.
Todėl rinkos sąlygomis kainų teorijos ir praktikos plėtojimo klausimai itin svarbūs. Kainodaros problemos visada buvo gana sudėtingos ir nepakankamai ištirtos, o kainos - labai svarbus socialinių ir ekonominių santykių elementas. Kainodara - sudėtingas procesas, todėl labai svarbu jį ištirti.
Darbo tikslas - išnagrinėti kainos nustatymo būdus; veiksnius, turinčius įtakos kainai. Paaiškinti į ką orientuoti kainos nustatymo metodai. Nustatyti tinkamiausia kainos nustatymo metodą. Bei išsiaiškinti kainų nustatymo metodų esmę, jų privalumus ir trūkumus, kokiu būdu įmonei geriausia nustatyti kainas.
Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Prekių kainų svyravimai nulemia, kad gamyba vyktų remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo ar prekės gamybą reikia padidinti, ar sumažinti. Kaina rodo prekės trūkumą ar jos perteklių.
Ekonomika funcionuoja, kai veikia trys elemantai: pelnas, konkurencija ir kainų sistema. Pelnas didina gamyba prekių, kurių pageidauja vartotojai. Kainų sisitema padeda nustatyti, kokių prekių reikia visuomenei, kaip jas gaminti ir pateikti. Kai rinkoje kurių nors prekių yra daugiau nei vartotojai jų pageidauja ir gali nupirkti, tai kaina nukris veikiant gamintojų konkurencijai. Jei prekių rinkoje per mažai, kaina padidės.
Kaina - vienas pagrindinių įmonės rinkos politikos elementų. Tai komercinė priemonė arba marketingo įrankis. Šia prasme kaina panaudojama...
Šį darbą sudaro 3290 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!