Šiame darbe nagrinėjamas Sexton E. Donald „Value above Cost. Driving superior financial perfomance with CVA“. Perteikiami pagrindiniai aspektai: marketingo santykis su finansine veikla, jo problemiškumas, t.y. sudėtingas marketingo ROI matavimas ir rezultatų nepatikimumas. Aktualu, tai, kad kiekvienoje įmonėje sutinkama ši problema. Antrojoje dalyje nagrinėjama autoriaus pateikta sąvoka – „Pridėtinė vertė vartotojui“ (CVA – Customer value added), taip pat pateikiama kaip šio rodiklio stiprinimas lemia finansinę sėkmę. Pateikiami trys įmonės orientacijos: į sąnaudas (jų mažinimą, produkto ar paslaugos vertės kūrimą ir į pridėtinės vertės vartotojui kūrimą.
Darbo tikslas – pateikti įmonės finansinės veiklos stiprinimo per pridėtinės vertės vartotojui kūrimo pagrindinius aspektus.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti finansinės ir marketingo veiklos įmonėje santykį ir problemiškumą.
2. Išnagrinėti pridėtinės vertės vartotojui kūrimo pagrindinius aspektus ir to indėlį į finansinę, per:
2.1. Įmonės orientaciją į sąnaudas;
2.2. Įmonės orientaciją į prekės ar paslaugos vertę;
2.3. Įmonės orientaciją į vertės vartotojui kūrimą.
Problema. Sudėtingas investicijų į marketingą grąžos įvertinimas nagrinėjant pridėtinės vertės vartotojui kūrimą.
Metodika: Antrinių duomenų analizė (Kontent analizė)
1. Marketingas ir finansinė veikla
1.1. Marketingas kitų verslo veiklų fone
Kuo konkurencingesnė aplinka, tuo marketingo specialistai patiria didesnį spaudimą būti efektyvesniems. Šį spaudimą patiria visų lygių mareketingo specialistai ir vadovai (žr. 1.1 pav.).
1.1. Pav. Marketingo specialistų patiriamas spaudimas iš kitų sričių vadovų ir aplinkų sąsajų.
Marketingo specialistai jaučia spaudimą ne tik iš išorinės konkurencinės aplnkos, bet ir vidinį spaudimą iš kolegų vadovų, kurie pagrįstai kelia klausimus susijusius su organizacija, pvz.:
• Kokia yra marketingo išlaidų/ pastangų grąža?
• Kokie būtų pardavimai ar pelnas, jei norėtume sumažinti investicijas į marketingo biudžetą?
• Kodėl reiktų daugiau daugiau skirti pinigų marketingui?
Nacionalinės reklamuotojų asociacijos tyrimuose buvo nustatyta (Association of National Advertisers (ANA)) kad santykinai mažai vadovų yra patenkinti grąžos iš marketingo veiklos įvertinimo ir mažai tiki, kad jie gali prognozuoti 10 proc. išlaidų sumažinimo poveikį. Lentelė 1) .
1 lentelė
Marketingo specialisto požiūris kaip jie vertina savo galimybes įvertinti marketingo ROI.
Labai galintys arba tik galintys
2005 (ANA)
13%
2006 (ANA)
23%
2007...
Šį darbą sudaro 4014 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!