Referatai

Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą

10   (1 atsiliepimai)
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 1 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 2 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 3 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 4 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 5 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 6 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 7 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 8 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 9 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 10 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 11 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 12 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 13 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 14 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 15 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 16 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 17 puslapis
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiame darbe nagrinėjamas Sexton E. Donald „Value above Cost. Driving superior financial perfomance with CVA“. Perteikiami pagrindiniai aspektai: marketingo santykis su finansine veikla, jo problemiškumas, t.y. sudėtingas marketingo ROI matavimas ir rezultatų nepatikimumas. Aktualu, tai, kad kiekvienoje įmonėje sutinkama ši problema. Antrojoje dalyje nagrinėjama autoriaus pateikta sąvoka – „Pridėtinė vertė vartotojui“ (CVA – Customer value added), taip pat pateikiama kaip šio rodiklio stiprinimas lemia finansinę sėkmę. Pateikiami trys įmonės orientacijos: į sąnaudas (jų mažinimą, produkto ar paslaugos vertės kūrimą ir į pridėtinės vertės vartotojui kūrimą.
Darbo tikslas – pateikti įmonės finansinės veiklos stiprinimo per pridėtinės vertės vartotojui kūrimo pagrindinius aspektus.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti finansinės ir marketingo veiklos įmonėje santykį ir problemiškumą.
2. Išnagrinėti pridėtinės vertės vartotojui kūrimo pagrindinius aspektus ir to indėlį į finansinę, per:
2.1. Įmonės orientaciją į sąnaudas;
2.2. Įmonės orientaciją į prekės ar paslaugos vertę;
2.3. Įmonės orientaciją į vertės vartotojui kūrimą.
Problema. Sudėtingas investicijų į marketingą grąžos įvertinimas nagrinėjant pridėtinės vertės vartotojui kūrimą.
Metodika: Antrinių duomenų analizė (Kontent analizė)
1. Marketingas ir finansinė veikla
1.1. Marketingas kitų verslo veiklų fone
Kuo konkurencingesnė aplinka, tuo marketingo specialistai patiria didesnį spaudimą būti efektyvesniems. Šį spaudimą patiria visų lygių mareketingo specialistai ir vadovai (žr. 1.1 pav.).
1.1. Pav. Marketingo specialistų patiriamas spaudimas iš kitų sričių vadovų ir aplinkų sąsajų.
Marketingo specialistai jaučia spaudimą ne tik iš išorinės konkurencinės aplnkos, bet ir vidinį spaudimą iš kolegų vadovų, kurie pagrįstai kelia klausimus susijusius su organizacija, pvz.:
• Kokia yra marketingo išlaidų/ pastangų grąža?
• Kokie būtų pardavimai ar pelnas, jei norėtume sumažinti investicijas į marketingo biudžetą?
• Kodėl reiktų daugiau daugiau skirti pinigų marketingui?
Nacionalinės reklamuotojų asociacijos tyrimuose buvo nustatyta (Association of National Advertisers (ANA)) kad santykinai mažai vadovų yra patenkinti grąžos iš marketingo veiklos įvertinimo ir mažai tiki, kad jie gali prognozuoti 10 proc. išlaidų sumažinimo poveikį. Lentelė 1) .
1 lentelė
Marketingo specialisto požiūris kaip jie vertina savo galimybes įvertinti marketingo ROI.
Labai galintys arba tik galintys
2005 (ANA)
13%
2006 (ANA)
23%
2007...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4014 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮŽANGA 3
  • 1.1. Marketingas kitų verslo veiklų fone 4
  • 1.2 Marketingo atskaitomybės nustatymas 6
  • 1.3 Verslo vertė 7
  • 2. Pridėtinės vertės vartotojui kūrimas 9
  • 2.1. Vartotojo gautos naudos ir išlaidų santykis 9
  • 2.2. Suvokiama vertė 10
  • 2.3. Marketingas valdo suvokiamą vertę 10
  • 2.4. Sąnaudų orientacija 11
  • 2.4.1 Išskabtavimas – Hollowing – out efektas 11
  • 2.4.2. Kainos mažinimas 12
  • 2.5. Orientavimasis į vertę 13
  • 2.6. Orientacija į pridėtinę vertę vartotojui 13
  • 2.6.1. Strateginės temos 14
  • 2.6.2. Planavimas ir komunikacija 15
  • 2.6.3. Pridėtinė vertė vartotojui ir ekonominė plėtra 15
  • IŠVADOS 17
  • LITERATŪRA 18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (4014 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 18 psl., (4014 ž.)
  • Word failas 150 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt