Diplominiai darbai

Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra"

9.0   (3 atsiliepimai)
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 1 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 2 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 3 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 4 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 5 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 6 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 7 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 8 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 9 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 10 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 11 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 12 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 13 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 14 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 15 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 16 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 17 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 18 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 19 puslapis
Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mūsų nagrinėjamos temos objektas – AB “Aušra” įvaizdis.
Baigiamojo darbo tikslas – yra sustiprinti AB “Aušra” įvaizdį.
Savo darbe mes nagrinėjame, kaip yra kuriamas ir formuojamas įvaizdis, iš ko jis susideda, kokiomis priemonėmis jį galima stiprinti.
Rašydamos apie reklamą, išskyrėme tuos reklamos elementus, kurie tiktų mūsų tiriamam objektui – demonstracinę reklamą, reklamą laikraščiuose ir, kaip atskirą dalį, įvaizdžio reklamą. Kaip itin svarbią įvaizdžio formavimo ir stiprinimo priemonę išskyrėme viešuosius ryšius. Tai – viena iš pagrindinių sričių, savo veikloje taikančių visuomenės nuomonės formavimą, taigi, ir įvaizdžio formavimą.
Tam, kad išsiaiškinti, koks yra AB “Aušra” įvaizdis dabar, apklausėme tikslinę auditoriją. Mūsų atlikti tyrimai patvirtino, kad AB “Aušra” įvaizdis turi trūkumų, ir jį reikia stiprinti. Trūkumai yra tokie: įmonė prarado daug klientų dėl jų norų nepaisymo ir prasto viešųjų ryšių vykdymo, prastas logotipo žinomumas. Mes siūlome šiuos problemų sprendimo būdus: stiprinti tarpusavio santykius su buvusiais, esamais ir potencialiais klientais, dalyvauti parodose ir knygų mugėse, reklamuotis laikraštyje ir remti kultūrinius renginius.
Mes manome, kad šių priemonių pagalba sustiprinsime AB “Aušra” įvaizdį, įmonė taps moderni ir turinti gerą vardą.
The object of our work is an image of stock company “Aušra”.
The problem of the work is – how should an image of stock company “Aušra” be strengthened.
The goal of the work – to strengthen an image of the stock company “Aušra”.
In the process of our work we research how image is being created and formed, what are his sections, with which means can an image be stregthened.
When writing about advertising, we parted those advertising elements, which are useful for the researched object stock company “Aušra” – demonstrational advertising, printed advertising (newspaper), and, as a separate part – image advertising. We pointed out public relations as a especially important part of image creating and formation. This is one of the main fields, which applies the opinion of the society, and together involves...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 13629 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Anotacija 3
  • Resume 4
  • Įvadas 5
  • 1. NORINT STIPRINTI ĮMONĖS ĮVAIZDĮ, PIRMIAUSIAI SIEKIAME IŠSIAIŠKINTI, KAIP JIS FORMUOJAMAS
  • 1.1 Įvaizdžio formavimas 7
  • 1.2 Prekės ženklas kaip įvaizdžio elementas 13
  • 1.3 Reklamos vaidmuo, formuojant įvaizdį 15
  • 1.3.1 Įvaizdžio reklama 16
  • 1.3.2 Reklama laikraščiuose įvaizdžiui stiprinti 17
  • 1.3.3 Ryšių užmezgimas demonstracinės reklamos pagalba 19
  • 1.4 Viešųjų ryšių svarba, stiprinant įvaizdį 22
  • 1.4.1 Kultūros rėmimo panaudojimas įvaizdžio formavimui 27
  • 1.4.2 Įmonės populiarinimas 30
  • 2. AB „AUŠRA“ ĮVAIZDŽIO STIPRINIMO KAMPANIJA
  • 2.1 Organizacijos charakteristika 31
  • 2.2 Rinkos situacija 33
  • 2.3 Tikslinės auditorijos apklausa 36
  • 2.4 Ryšių su visuomene gerinimas 42
  • 2.5 Šūkis spaustuvei „Aušra“ 43
  • 2.6 Dalyvavimas parodose bei knygų mugėse 45
  • 2.7 Kultūros rėmimas 47
  • 2.8 Įvaizdžio stiprinimo kampanijos etapai (Ganto grafikas) 49
  • Išvados ir siūlymai 52
  • Informacijos šaltiniai 54
  • Priedai (pateikti prie darbo)

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
54 psl., (13629 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros diplominis darbas
  • 54 psl., (13629 ž.)
  • Word failas 468 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt