INFORMACIJOS ŠALTINIAI
ĮVADAS
Marketingas tai viena iš įmonės veiklos sričių, kurios pagalba įmonė siekia įsitrvirtinti konkurencinėje rinkoje. Vienas iš pagrindinių marketingo tikslų yra sukurti teigiamą įmonės įvaizdį. Įvaizdis nesukūriamas per dieną ar per savaitę. Yra parengiamas planas, pagal kurį yra nuosekliai veikiama, ir kas tam tikrą laikotarpį atliekami tyrimai tam, kad sužinoti ar jau įgyvendintos priemonės turi teigiamą rezultatą ar ne. Jeigu turi, planas toliau vykdomas, o jei ne, planas yra koreguojamas arba totaliai keičiamas.
Mano kursinio darbo tikslas apžvelgti įmonės įvaizdžio kūrimo priežastis, įsigilintį į tai kas yra įvaizdis, iš ko susideda. Suprasti įvaizdžio svarba įmonės veikloje. Išanalizuoti įmonės įvaizdžio elementus ir principus, taip pat priemones įvaizdžiui sukūrti.
1. ĮMONĖS ĮVAIZDŽIO SAMPRATA
Įvaizdis – tai visuominės (tiekėjų, konkurentų ir teikiamos paslaugos arba produkto vartotojų) nuomonė apie tam tikrą objektą. Žodis įvaizdis - tai tiesioginis vertimas iš anglų kalbos žodžio eng. image, kuris reiškia paveikslą, vaizdą, vaizdinį parodymą, pavidalą, nors visa tai negali atskleisti visų esminių šios sąvokos reikšmės atspalvių. Paprastai įvaizdis aprėpia tokius požymius, kurie būdingi konkrečiam objektui. Šie požymiai gali egzistuoti objektyviai arba juos paprasčiausiai gali priskirti žmonės. Pavyzdžiui, gali būti suformuotas teigiamas objekto įvaizdis, nors iš tikrųjų tas objektas nėra toks kokia apie jį susidaro nuomonė. Įvaizdis yra nematerialinis ir turi objekto, kuris skaitomas įvaizdžio nešikliu, kuriam jis yra sukurtas svarbiausių bruožų. Jis išskiria objektą (nešiklį) tarp kitų panašių objektų, pabrėžia jo ypatybes kurių neturi kiti panašus objektai. Tai gerai matyti iš reklamos kampanijų, kurias vykdo, pavyzdžiui, stambiausios pasaulio logistikos kompanijos.
Įmonės įvaizdis – tai abstrakti visuomenės nuomonė apie įmonę, jos teikiamas paslaugas arba produktus. Įmonės įvaizdis gali būti teigiamas ir padėti siekti įmonės tikslų arba priešingai. Jeigu yra sukurtas teigiamas įmonės įvaizdis, įmonė suinteresuota stiprinti bei tobulinti jau sukurtą įvaizdį ir tik nežymiai keisti tam tikrus jo aspektus, antruoju atveju, kai įmonės įvaizdis yra neigiamas – įvaizdis turi būti kordinaliai pakeistas, kitaip...
Šį darbą sudaro 4725 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!