Referatai

Įmonės konkurentų analizė

9.0   (3 atsiliepimai)
Įmonės konkurentų analizė 1 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 2 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 3 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 4 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 5 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 6 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 7 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 8 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 9 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 10 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 11 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 12 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 13 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 14 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 15 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 16 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 17 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 18 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 19 puslapis
Įmonės konkurentų analizė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2. Produkcijos portfelio analizė 4
3. Ilgalaikių konkurencinių pranašumų analizė 6
4. Konkurencijos intensyvumo analizė 9
5. Konkurencijos agresyvumo analizė 10
6. Strateginių grupių analizė 13
7. Platintojų analizė 14
8. Analizė 16
Išvados 20
Naudota literatūta 21
Įvadas
Svarbiausias konkurentų analizės tikslas yra išplėtoti organizacijos konkurencinius pranašumus ir ypač tuos pranašumus, kuriuos galima išlaikyti ilgą laikotarpį.
Konkurenciniai pranašumai gali būti susiję su įvairiais veiksniais, bet kai kuriuos iš jų lengvai gali imituoti konkurentai. Realią naudą ilgesnį laiką duoda tik tie organizacijos konkurencijos pranašumai, kurių lengvai negali imituoti konkurentai.
1. Konkurentų profiliavimas
Organizacijos strategiją bus galima sėk­mingai parengti ir įgyvendinti, jeigu ji bus paremta kruopščia organizacijos konkurentų analize. Tokią analizę tiks­linga pradėti pranašumų, kuriuos kon­kurentai turi rinkoje, įvertinimu. Kon­kurencijos sąlygomis organizacijos turi daugiau tikimybės išlikti, jeigu jų veikla yra diversifikuota, ir jų produktų (pa­slaugų) portfelis yra tinkamai subalan­suotas. Reikia nuodugniai nagrinėti kon­kurencijos rinkoje intensyvumo ir agresyvumo lygį. Konkurencinėje kovoje svarbų vaidmenį atlieka strateginės grupės ir produkto platintojai. Visi minėti dalykai ir lemia svarbiausias konkuren­cijos analizės sritis.
Anksčiau ypatingai buvo akcentuo­jama konkurencinio aspekto organiza­cijos strategijai svarba. Nors per pasku­tinius du dešimtmečius ir būdingas akcentų perkėlimas organizacijos strate­gijoje į jos išteklinį potencialą, konku­rentų strateginė analizė tebeišlieka ak­tuali sritis. Daugelyje veiklos sričių konkurencija paskutiniu metu aštrėja dėl daugelio veiksnių. Mažėja pasaulinę pre­kybą ribojantys barjerai ir multinacionalinės kompanijos tampa vis galinges­nės. Konkurencija intensyvėja privatizuojant valstybinį sektorių ne tik buvusiose komandinės ekonomikos, bet ir kai kuriose rinkos ekonomikos šalyse. Dėl viso to konkurencijos analizė daro­si vis sudėtingesnė.
Konkurentų strateginės analizės re­zultatai turi padėti išryškinti skirtumus tarp organizacijos ir jos konkurentų. Ypatingą dėmesį reikia kreipti į skirtu­mus, kurie suteikia organizacijai ilgalai­kius konkurencinius pranašumus ir stip­riai keičia jos veiklos pelningumo lygį. Jau pradinėje konkurencijos strateginės analizės stadijoje iškyla konkurentų pa­rinkimo analizei klausimas. Didelės ga­mybos koncentracijos pramonės ir kito­se veiklos šakose didesnių sunkumų šiuo aspektu neiškyla. Pavyzdžiui, kosmoso arba karinio profilio techniką gaminan­čių kompanijų skaičius santykinai nėra didelis net pasauliniu mastu. Tačiau kai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5579 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (5579 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 23 psl., (5579 ž.)
  • Word failas 182 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt