Referatai

Kainodara įmonėje

10   (1 atsiliepimai)
Kainodara įmonėje 1 puslapis
Kainodara įmonėje 2 puslapis
Kainodara įmonėje 3 puslapis
Kainodara įmonėje 4 puslapis
Kainodara įmonėje 5 puslapis
Kainodara įmonėje 6 puslapis
Kainodara įmonėje 7 puslapis
Kainodara įmonėje 8 puslapis
Kainodara įmonėje 9 puslapis
Kainodara įmonėje 10 puslapis
Kainodara įmonėje 11 puslapis
Kainodara įmonėje 12 puslapis
Kainodara įmonėje 13 puslapis
Kainodara įmonėje 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kainodara lemia įmonės galimybę įsiskverbti į rinką ir užtikrinti pelningą jos veiklą. Sėkmingai kainodaros strategijai užtikrinti yra būtina detali ir nuosekli konkurentų veiklos analizė bei įmonės pozicijos rinkoje nustatymas.
Įmonės, pirkdamos ir parduodamos prekes ir paslaugas, nuolat susiduria su pagamintų prekių, medžiagų, komplektuojamų detalių ir mazgų bei paslaugų kainomis. Kainų sistema gana sudėtinga, lemia veiklos pasirinkimo sritį, mastą, produkto kokybę, partnerius ir rinką, todėl sunku pervertinti kainos vaidmenį ir įtaką įmonės veiklai.
Kaina atlieka daug tarpusavyje susijusių funkcijų tiek įmonei, tiek visuomenei ir valstybei, yra daugelio gyvybiškai svarbių priemonių įrankis. Pirmiausia kainai priskiriame šias funkcijas: informavimo, pajamų perskirstymo ir šalies biudžeto sudarymo, konkurencijos, ūkinės ir finansinės veiklos ir investicijų skatinimo, pirkimo ir pardavimo skatinimo, pasiūlos ir paklausos reguliavimo bei subalansavimo, kapitalo persiliejimo reguliavimo, analizės, kontrolės ir planavimo priemonių.
Rinkos ekonomikos sąlygomis kaina yra vienas iš svarbiausių veiksnių turinčių įtakos įmonės finansinei padėčiai. Todėl nustatant kainą gaminiams ar paslaugoms, įmonė siekia optimalumo savininko ir rinkos atžvilgiu.
Sugebėjimas pasirinkti optimaliausią kainų politiką yra kiekvienos įmonės pagrindinis uždavinys. Kiekviena kainos strategija turi tiek teigiamų tiek ir neigiamų pusių. Todėl pasirinkus vieną kainų strategiją galima neigiamai paveikti kitą.
pagal produkto reikšmingumą ir vertingumą;
pagal susiklosčiusią rinkos kaina;
konkurencinių pasiūlymų;
pagal nusistovėjusį klientų ir partnerių tarpusavio santykį ir tradicijas;
pagal prasiskverbimo į rinką taktiką;
pagal slenkančios kainos nustatymo metodiką;
pagal tarptautinių prekybos terminų;
pagal dvigubą ar trigubą didmeninę kainą;
etiniai, kai paisoma pirkėjų interesų nedidinti mažai lanksčios paklausos prekių kainų;
prestižiniai, kai nustatytos kainos leidžia gauti naudą iš kainos ir kokybės ryšio;
pagal susitarimą;
pagal analogiją;
pagal dviejų kainų sistemą;
psichologiniai;
geriausios kokybės produkto išlaikymo rinkoje ir kt.
Kainodaros procesą sudaro:
kainų politikos tikslų nustatymas;
prekės ar paslaugos paklausos įvertinimas;
kaštų analizė;
konkurentų produktų ir jų kainų tyrimas;
kainodaros metodų parinkimas;
kainą lemiančių veiksnių atrinkimas ir įvertinimas;
prekės ar paslaugos kainos nustatymas;
kainos palaikymo priemonių diegimas ir kontrolė.
Kainodaros tikslai:
išgyvenimas;
pelnas;
pardavimai;
neatsilikimas nuo konkurentų;
kokybė.
Kainodaros pavojai:
neaiški politika;
tarpininkai;
neatliekami tyrimai;
kaina nesuderinama su rinka;
dažnai taikomos nuolaidos;
elastinga paklausa.
Perskaičiuojant didmenines vidaus rinkos kainas į sutarties, skirtos užsienio prekybai, taikomi įvairūs perskaičiavimo būdai,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2929 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2929 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (2929 ž.)
  • Word failas 83 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt