Data 2010 m. lapkričio 4 d.
Tema. Balys Sruoga „Milžino paunksmė“.
Uždaviniai (pažintiniai, emociniai, bendrųjų gebėjimų)
Mokiniai turėtų gebėti:
a) analizuoti dramą remdamiesi kultūriniu imanentiniu principu;
b) suprasti estetinę literatūros kūrinio (dramos) vertę;
c) analizuoti ir kritiškai vertinti visuomeninio, kultūrinio gyvenimo reiškinius;
d) suvokti tam tikrus dramos, kaip literatūros rūšies, dėsningumus, suvokti kūrinio idėjas, struktūrą, meninio vaizdavimo būdus;
e) analizuoti veikėjų charakterius paraleliai su veiksmo raida, tai leidžia geriau suvokti veikėjų charakterį, poelgių motyvus, poziciją;
f) pamokos metu įgytas žinias panaudoti kūrybinei veiklai (inscenizavimui, esė rašymui).
Pamokos tipas ir forma. Grožinio kūrinio (dramos) antro veiksmo analizė.
Metodai ir būdai: euristinis pokalbis, dešimties minučių esė, savarankiškas mokinių darbas su tekstu, bendras visos klasės darbas su tekstu, raiškusis skaitymas vaidmenimis.
Mokymo priemonės
Kanišauskaitė I., Mikalajūnas M., Žukas S.. Literatūros vadovėlis 11 kl., II d. Mokinio knyga išplėstiniam kursui. – V., 2004.
Vertinimas. Aktyviai pamokoje dalyvavę mokiniai bus įvertinti pliusiukais, kurie trimestro gale bus sumuojami.
Literatūra:
1. Aktyvaus mokymosi metodai. V., 1998.
2. Ruseckienė L. Literatūros pedagogikos studijos. – V., 2001.
3. Tupikienė L. Lietuvių dramaturgijos nagrinėjimas VII - XI klasėje. - K., 1983.
4. Viliūnas G. Literatūros klasikos interpretacijos. – V., 2001.
Pamokos situacija
Praeita pamoka buvo pirminio suvokimo ir analizės. Joje buvo gilinamos literatūros teorijos ir istorijos žinios, pristatoma Balio Sruogos biografija, kūrybos bruožai, kūrinio žanro specifiškumas. Klasėje bendrais bruožais aptariamas visos dramos siužetas.
Ši pamoka bus kūrinio analizės (bus nagrinėjamas antras dramos veiksmas). Mokiniai yra perskaitę visą kūrinį. Namų darbams mokiniams buvo liepta perskaityti vadovėlyje pateiktą informaciją apie kūrinį, atidžiai perskaityti antrą veiksmą.
Kitos pamokos metu mokiniams bus pasiūlyta suvaidinti dramos finalą (III veiksmas, II paveikslas, XIII – XVI scenos) panaudojant literatūros, teatro ir muzikos žinias bei priemones. Pamokos pabaigoje mokiniai vertina save ir kitus, pokalbiu kolektyviai aptaria reikšmingiausius finalo akcentus, problemines situacijas.
Pamokos struktūra, metodai, laikas
Mokytojo veikla ir žodžiai
Mokinių veikla ir menamieji atsakymai
1. Įvadiniai darbai (3 min)
Pokalbis
Mokytojas prašo prisiminti dramos „Milžino paunksmė“ specifiškumą, klausia, kuo ji skiriasi nuo tradicinės dramos (praeitą pamoką jiems...
Šį darbą sudaro 1254 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!