TIKSLAI: mokomieji ir lavinamieji (susipažinti su nauju lyrikos žanru – trioletu ir pristatyti lietuvių trioletų pradininko K. Binkio kūrybą).
UŽDAVINIAI: 1. Ugdyti mokinių trioleto žanro specifikos pajautimą.
2. Sudominti mokinius nauju autoriumi (K. Binkiu) ir jo kūriniais.
3. Mokyti raiškaus skaitymo.
4. Ugdyti kritišką ir kūrybinį mąstymą.
PAMOKOS TIPAS: Mišri pamoka.
METODAI IR BŪDAI: 1. Mokyklinė paskaita ir pokalbis.
2. Euristinis metodas.
3. Raiškusis skaitymas.
4. Demonstravimas ir iliustravimas.
PRIEMONĖS: Skaitiniai, K. Binkio nuotraukos.
PAMOKOS STRUKTŪRA:
Nr.
Sruktūrinės dalys
Turinys
Papildoma medžiaga
Trukmė
I
Organizacinė
2-3 min.
II
Namų darbų tikrinimas
Žodžiu apklausiami trys mokiniai.
5 min.
III
Apklausa
Frontalioji apklausa iš lyrikos.
7 min.
IV
Naujos medžiagos aiškinimas
Pasakojimas apie K. Binkį.
128 – 130p. iš skaitinių.
Demonstruojamos K. Binkio nuotraukos.
20 min.
V
Įtvirtinimas
“Aguonėlės” p.130.
5 min.
VI
Apibendrinimas
Pagrindiniai K. Binkio trioletų bruožai.
3 min.
VII
Namų darbai
Kūrybinė užduotis.
2 min.
PAMOKOS EIGA:
I. ORGANIZACINĖ DALIS
Mokytojo veiksmai
Mokinių veiksmai
Motyvacija
Mokytojas pasisveikina ir praneša, jog šiandien bus kalbama apie lyriką.
Pasisveikina su mokytoju ir nusiteikia darbui.
Mokiniai jau pamokos pradžioje sužino, jog bus kalbama ne apie epiką, bet apie lyriką ir tam nusiteikia.
II. NAMŲ DARBŲ TIKRINIMAS
Mokytojo veiksmai
Mokinių veiksmai
Motyvacija
Pasiskelbia namų darbų tikrinimą (S. Tounsend “Adriano Moulo brendimo kančios” – fiktyvus dienoraštis, meninis kūrinys, o ne dokumentas). Žodžiu apklausia tris mokinius.
Pakviestieji mokiniai perskaito, ką pasirašė namuose. Likusi klasės dalis klausosi.
III. APKLAUSA
Mokytojo veiksmai
Mokinių veiksmai
Motyvacija
Mokytojas liepia visai klasei prisiminti, apie ką šiemet jau kalbėjo. Pasirenkama frontalioji apklausa. Apklaustųjų tarpe yra tie trys mokiniai, kurie skaitė namų darbus.
Klausimai, kuriuos pateikia mokytojas:
• Kokias žinote grožinės literatūros rūšis?
• Kas yra lyrika?
• Kaip apibūdintumėte eilėraštį?
• Kokie elegijos pagrindiniai bruožai?
• Kaip apibūdintumėte dar vieną lyrikos žanrą – idilę?
• Koks lietuvių poetas jums labiausiai patinka ir kodėl?
• Kas yra rimas?
Atsakinėja.
Frontaliosios apklausos dėka yra aktyvinama visa klasė.
IV. NAUJOS MEDŽIAGOS AIŠKINIMAS
Mokytojo veiksmai
Mokinių veiksmai
Motyvacija
Mokytojas pasako, jog ši pamoka yra skirta K. Binkiui. Lentoje užrašo: Kazys Binkis (1893 – 1942).
Mokiniams pasakoma, kad šiandien jie susipažins su K. Binkio biografija, po to išmoks naują lyrikos žanrą – trioletą, o galų gale mokysis raiškiai skaityti trioletus.
Mokytojas deklamuoja K. Binkio trioletą “Rugiagėlės”.
Padeklamavęs pasako, jog tai yra K. Binkio trioletas ir, kad mokiniai netrukus sužinos,...
Šį darbą sudaro 940 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!