Marketingo koncepcija funkcijos ir rinkos.
• Marketingas yra sudėtinė menedžmento dalis, tikslu plėtoti prekybą, didinti užimtumą, vertinant vartotojų poreikius ir visas pastangas nukreipiant tų norų tenkinimui. Iš kitos, marketingas nustato santykį, tarp gamybos resursų ir prekių bei paslaugų paskirstymo, apibrėžia ir valdo pastangas, siekiant maksimaliai parduoti tam tikrų prekių ar paslaugų galutiniam vartotojui.
• Marketingo valdyme yra atliekama analizė, planavimas, priemonių diegimas ir jų kontrolė. Geriausias yra gaunamas tuomet, kai nusistovi santykis tarp prekės, jos kainos ir kaštų, reikalingų jai pagaminti ir pripažinti rinkoje.
• Marketingo sampratoje koncepcija - idėjos nukreiptos į vartotojo poreikių tenkinimą; f-ja - atskirų pakopų veikla, nukreipta į vartotojų poreikių tenkinimą, ir valdymas - proceso susidedančio iš specifinių f-jų, sprendžiančių mainų uždavinius, valdymas.
Nagrinėjant marketingo, kaip mokslo, proceso, evoliuciją, pradžioje yra apati paprasčiausia situacija, kai paslaugų teikėjas yra greta vartotojo, tuomet poreikį nustatyti yra gana nesudėtina. Toliau vystantis gamybai, verslui, gamintojas paprastai tolsta nuo vartotojo, todėl tyrimai, analizė, poreikio nustatymas tampa sudėtingu procesu. Atsiranda perteklinė gamyba, ir tenka mažinti kainą, todėl marketinge labai svarbus momentas yra lūžio taško nustatymas, iki kokio lygio gamina mažinti kainą, kad gamyba arba paslaugos tiekimas būtų nenuostolingas. Gamybos kaštuose vis didesnę vietą užima transportavimas sandėliavimas, komplektavimas, t.y., tos operacijos, kurios nesusijusios su tiesioginiu produkto kūrimu. Norint suaktyvinti rinkas, atsiranda lydimoji paslauga - reklama, pardavimų mokslas, vartotojų informacija, todėl marketingo, kaip mokslo, kaip atskiros verslininkystės atsiradimas, sudarė prielaidas atsirasti tampriam ryšiui tarp gamintojo/pardavėjo ir pirkėjo. Šioje grandyje atsiranda visiškai naujos verslininkystės sritys: rinkų tyrimai, prekės įvedimas į rinką, reklamos panaudojimas. Marketinge labai svarbu ne tik įvertinti poreikį, kiekį ar kokybę, bet ir perkamumo galią. Atrasti naujas pirkėjų skatinimo formas, sukurti visą kompleksą darbų, pastangų, nukreiptų į vartotojo interesų tenkinimą. Būtent su marketingo atsiradimu, patvirtinama, kad vartotojas visada teisus, ir gamintojas/paslaugų teikėjas, negali primesti jam savo valios. Tai labai paskatino konkurencijos vystymąsi, tarpusavyje atsiranda konkurencija ne tik...
Šį darbą sudaro 2118 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!