Pateikti 4 – 5 autorių požiūrį į mokslinio termino „orientacijos“ („vadybos koncepicjos“) sampratą, palyginti apibrėžimus.
Į klientą sutelkta filosofija yra žinoma kaip „marketingo koncepcija“. Tai yra filosofija, ne marketingo ar kitokia organizacinė struktūra. Ji buvo sukurta tikint, kad pelningi pardavimai ir geros investicijų pajamos gali būti pasiektos tik identifkuojant, numatant ir patenkinant kliento poreikius ir troškimus.
mrkt2370/book/mrktbook.htm
1999,
žiūrėta: 2005.03.01
Marketingo koncepcija apibūdina idealią įmonės padėtį. Ji egzistuoja, kai įmonė sutelkia visas savo pastangas tokių produktų tiekimui, kurie patenkina jos klientus. Klientas yra pagrindinė priežastis kaip yra valdoma kiekviena įmonės veikimo sfera. Produktai yra kuriami su tikslu patenkinti kliento poreikius. Visi įmonės padaliniai dirba kartu, tam kad pasiektų šį tikslą. Jie artimai derina du tikslus: patenkinti kliento poreikius ir įgyvendinti ilgalaikius įmonės tikslus.
R.Virvilaitė
1997
p.5
Marketingo koncepcija – tai į vartotoją orientuota tikslinė įmonės ar žmogaus filosofija.
Cohen,
Žiūrėta: 2005.03.01
Bendrų įmonės tikslų pasiekimas patenkinant ir viršijant kliento poreikius yra geriau nei paprasta konkurencija. Marketingo koncepcijos įgyvendinimas [1990-aisiais] reikalauja sutelkti dėmesį į tris pagrindinius marketingo koncepcijos elementus: Klientų orientacija; Organizacija, klientų orientacijai vykdyti; Ilgalaikė kliento ir visuomeninė gerovė.
depts/mkt/dictionary/mmm.php
Žiūrėta: 2005.03.01
Marketingo koncepcija – verslo orientacija ar filosofija, teigianti, kad įmonės sėkmė priklauso nuo efektyvios tikslinių rinkų poreikių identifikacijos ir efektyvaus jų poreikių patenkinimo.
Beveik visi šie „marketingo koncepcijos“ apibrėžimai yra versti iš anglų kalbos (išskyrus R. Virvilaitės). Pastebėjau, kad verstų terminų apibrėžimai yra išsamesni, todėl ir suprantamesni. Tačiau jie šiek tiek skiriasi.Vieni autoriai išskiria, kad tai tik į klientą orientuota filosofija, kiti teigia, kad tai kartu yra ir įmonės ilgalaikių tiklslų įgyvendinimo ir pelningų pardavimų ir netgi visuomeninės gerovės užtikrinimas. Taip pat Barwell, Gemmy Allen, Cohen bei paskutinis internetinis šaltinis, skirtingai nei R. Virvilaitė ne tik teigia, kad svarbiausia yra orientacija į klientą, bet pabrėžia, kad turi būti identifikuoti, patenkinti ar numatyti kliento poreikiai. Taip pat Gemmy Allen, skirtingai nei kiti autoriai, primena, kad įmonė nėra „vientisa“, o susideda iš įvairių skyrių ir padalinių....
Šį darbą sudaro 1584 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!