Referatai

Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę

9.4   (3 atsiliepimai)
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 1 puslapis
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 2 puslapis
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 3 puslapis
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 4 puslapis
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 5 puslapis
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 6 puslapis
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 7 puslapis
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 8 puslapis
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 9 puslapis
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 10 puslapis
Rinkodara ir jos vaidmuo kuriant įmonę 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Rinkodaros koncepcija atsirado JAV, todėl daugiausia ir remiasi šios šalies ekonominiais reiškiniais, pripažintomis teorijomis ir terminologija. Lietuviška rinkodaros terminologija dar tik formuojama. Šiandieninėje rinkodaroje viskas prasideda nuo vartotojo ir jo norų, o norėdami juos sužinoti turime pažinti patį vartotoją. Be to, reikia gebėti rasti tokių vartotojų, kurių poreikius įmonė pajėgs geriausiai patenkinti, tada ir darbas bus pelningas.
Įžymus teoretikas Filipas Kotleris rinkodarą supranta kaip visuomeninį procesą, kai prekių mainais vartotojai patenkina savo poreikius. Iš kitos pusės, tas pats autorius žiūri į rinkodarą kaip į analizės, planavimo, išteklių kontrolės, įmonės rinkos ir politikos sistemą, kurios tikslas – tam tikros vartotojų grupės poreikių patenkinimas ir pelno gavimas.
Darbo tikslas – išanalizuoti rinkodarą ir jos vaidmenį kuriant įmonę.
Skirtingai nuo daugelio kitų teorijų, rinkodara negimė mokslininkų kabinetuose. Jo negalime priskirti prie genialių atradimų. Patirties kaupimas tapo pirmaisiais rinkodaros šaltiniais. Ne iš karto ir ne taip lengvai vystėsi šiuolaikinė rinkodaros koncepcija (Šiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegija, 2006).
Pasak J. Vijeikiaus (2003), rinkodara apima rinkos tyrimus, siekiant išsiaiškinti, kokių produktų nori vartotojas, paklausių produktų kūrimą, jų gamybą, kainų nustatymą, vartotojų skatinimą, siekiant, kad jie nupirktų produktą, produkto pristatymą vartotojui, pirkėjų aptarnavimą bei nuolatinį informacijos rinkimą apie produkto gerąsias ir blogąsias savybes.
Apibendrinant galima teigti, kad rinkodara yra įmonių veiklos organizavimo ir valdymo sistema.
B. Martinkus ir V. Žilinskas (2001) teigia, jog rinkodara – tai tiesioginių ir atgalinių gamintojo ryšių su rinka sistema, įgalinanti užtikrinti maksimalų mokslo ir gamybos ryšį su rinkos reikalavimais, sumažinti neapibrėžtumą realizuojant produkciją.
Įmonės rinkodarą galime apibūdinti kaip gamybinės ir komercinės veiklos kompleksinę sistemą, kuri nukreipta konkrečios vartotojų grupės poreikiams tenkinti. Išreiškiamas vienas iš svarbiausių rinkodaros principų – gamybos adresatas, t.y. gamyba tiksliai nustatytai tam tikrai vartotojų grupei.
Šiuolaikinėje rinkodaroje svarbu ne tik konkrečių vartotojų poreikių tenkinimas, bet ir jų problemų kompleksinis sprendimas, remiantis informacija apie vartotojų veiklą, tikslus, pasiekimus ir pageidavimus (Šiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1894 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. RINKODAROS SAMPRATA IR TIPAI 4
  • 2. RINKODAROS TIKSLAI IR FUNKCIJOS 6
  • 3. RINKODAROS ELEMENTAI 8
  • 4. RINKODAROS VAIDMUO KURIANT ĮMONĘ 10
  • IŠVADOS 11
  • INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1894 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 11 psl., (1894 ž.)
  • Word failas 80 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt