Referatai

Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa"

9.2   (2 atsiliepimai)
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 1 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 2 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 3 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 4 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 5 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 6 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 7 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 8 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 9 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 10 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 11 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 12 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 13 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 14 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 15 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 16 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 17 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 18 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 19 puslapis
Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įdėmiai pažvelgę į praėjusio šimtmečio Lietuvos krautuvininkų, karčemų ar po kaimus prekes vežiojusių prekeivių veiklą nesunkiai pastebime šiandieninio marketingo veiklos elementų. Jau tada prekės buvo vežamos ten ir tada, kur ir kada buvo tikimasi jas parduoti, o raštu, triukšmu ar balsu pardavėjų skleidžiami garsai ir skelbimai reiškė ano meto reklamą, siekiant pirkėjų dėmesio.
Daugelis žmonių, pasirinkdami sprendimus ką ir kur pirkti, kur ir kaip atostogauti ir pan., dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai ir vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Dėl to marketingo žinios yra naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria ir priima jo poveikį.
Šiuolaikinį marketingą reikia suprasti kaip dvilypę į rinką orientuotos įmonės vadybos koncepciją. Viena, marketingas – tai viena iš įmonės vykdomų funkcijų (pardavimas), antra – tai įmonės vadybos filosofija, pasireiškianti visų įmonės padalinių veiksmų integracija siekiant bendro tikslo - patenkinti vartotojo poreikius.
Šis marketingo apibrėžimas yra artimas ir neprieštarauja tam, kurį pateikia Amerikos marketingo asociacija: Marketingas yra prekių, idėjų ir paslaugų sumanymo, kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo bei vykdymo procesas siekiant sukurti mainus ir patenkinti individų bei organizacijų tikslus.
Verslas egzistuoja šioje visatoje tik todėl, kad žmonės turi daugybę pačių įvairiausių poreikių. Marketingas iš esmės yra verslo vykdymo procesas, kurio metu aptinkami, analizuojami ir netgi skatinami konkretūs žmonių poreikiai ir tų poreikių patenkinimo būdai, t.y. produktai ir paslaugos. Įmonė, norinti išsilaikyti rinkoje ir pasiekti gerų rezultatų, turėtų sukurti nuoseklią marketingo priemonių taikymo sistemą. Kiekvienas gamintojas yra suinteresuotas, kad jo gaminamas produktas patektų į perspektyvią rinką - tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje.
Požiūris į verslą orentuotas į ilgalaikius verslo kontaktus, produktų realizavimą tinkamai ištirtoje rinkoje. Prieš pradedant gaminti, reikia žinoti, ar pavyks tai parduoti, ar teikiamos paslaugos bus kam nors reikalingos. Taigi pirmiau reikia išspręsti pardavimo problemą, o tik paskui gamybos.
Uždaroji akcinė bendrovė „Raleksas“ yra nesenei susikūrusi įmonė. Pagrindinė...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4404 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (4404 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 27 psl., (4404 ž.)
  • Word failas 608 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt