Darbo vadovė dėst. Laima STEIBLIENĖ
Vertinimas
Vilnius
2007
Įvadas
Kiekvienos įmonės strateginis tikslas- sukurti tokią prekę ar paslaugą, kuri geriausiai tenkintų vartotojų visuomeninius poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną.
Žinoma, visos firmos yra skirtingos, skirtingas prekių, paslaugų asortimentas, vienos įmonės gauna didesnį pelną, kitos mažesnį. Tos firmos, kurioms ne taip pasisiekė, ieško kitų kelių kaip pakeisti savo finansinę situaciją. Yra daug būdų : tai ir naujų technologijų įdiegimas, ir paslaugų ir prekių asortimento pakeitimas, ir reklama. Sąrašą galima tęsti labai ilgai, tačiau jeigu niekas nepadeda, firma ar įmonė turi bankrutuoti, stabdyti savo veiklą.
Kad taip neatitiktų, įmonės, firmos vadovai turi iš anksto nuspręsti kokios veiklos imtis yra naudingiausi, kokia ne. Ar atneš ji pelną ar tik nuostolius. Šių klausimų atsakymams įtakos turi daug faktorių pradedant nuo produkcijos paklausos, baigiant pateikimo būdais, tačiau visais atvejais veikia vienas rinkos principas, pasiūlyti vartotojui, tai ko jam reikia, o ne tai ką gamintojas nori pasiūlyti. Siekiant pagrindinį tikslą, reikia suformuoti atitinkamus konkrečius marketingo uždavinius. Galima išskirti tris uždavinių grupes:
• Analizuoti vartotojų poreikius ir tirti rinkos savybes
• Gaminamą produkciją priderinti prie vartotojų poreikių
• Ir pats sunkiausias formuoti pirkėjų poreikius
Šiame darbe, mes bandysime išanalizuoti mūsų gaminamų prekių (odinės pirštinės, odinės rankinės, odinės piniginės) paklausa, tirsime rinka ir nustatysim mūsų tikslinę rinką. Taip pat nagrinėsim visus faktorius, kurie turės įtakos, mūsų įmonės „Odinė planeta“ veiklai t.y. įvertinsim įmonės aplinka ( mikroaplinka, makroaplinka). Nustatysim, kokius ir kaip naudosime kainų nustatymo metodus bei strategijas, daug vietos skirsim rėmimo politikai, bei konkurentų analizei
Praktinis darbas Nr.1
1. Nurodyti rinkodaros komplekso elementus
2. Nurodyti kokią ir kodėl naudosite koncepciją
Prekė: odinės pirštinės; odinės piniginės; odinės rankinės. (žiūrėti 1 priedą)
Kaina: prieinama vidutiniam vartotojui.
Vieta (paskirstymas): savo firminei parduotuvei (Vilnius) nuomosim patalpas “Akropolyje”, taip pat pardavinėsim savo produkciją mažmenininkams.
Rėmimas: 1) reklama-spauda, lankstinukai
2) pardavimų skatinimas- nuolaidos, akcijos, dovanos
3) asmeninis pardavimas- pardavėjos-konsultantės
Prekės koncepcija- vartotojai bus palankūs išskirtinių savybių prekėms. Mes nuolatos tobulinsime savo prekes
Praktinis darbas...
Šį darbą sudaro 3323 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!