ĮVADAS
Darbo tikslas – įvertinti UAB „Elina” rinkodarą, atliekant praktinę verslo analizę, aprašyti įmonės gaminamos produkcijos asortimentą, susipažinti su marketingo naudojama strategija, atlikti rinkos tyrimą ir įvertinimą, konkurentų pozicijas, kainų nustatymo metodus, prekės pateikimo strategiją, naudojamą reklamą, įmonės marketingo planą, taip pat ištirti įmonės rinką Lietuvoje.
Rinkodara – tai ne tik rinkos tyrimo priemonių sistema, bet ir įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, nukreipta į atskirų vartotojų ir vartotojų grupių poreikių tenkinimą. Tam turi būti panaudojami išsamūs marketingo veiksmai – marketingo tyrimai, planuojant, nustatant kainas, idėjų, prekių paskirstymą, siekiant sukurti mainus, patenkinančius individų tikslus.
Rinkodaros tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leis: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones.
Praktinis darbas nr. 1
MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTAI
Įmonė, kuri gamina odinius gaminius (rankinukas, pinigines, diržus), marketingo komplekso elementai:
1 elementas PREKĖ – odiniai gaminiai (rankinukai, piniginės, diržai)
2 elementas KAINA – ganėtinai aukšta
3 elementas PATEIKIMAS – įmonė „Elina” turi savo 8 firmines parduotuves, kurios randasi didžiausiuose Lietuvos miestuose. Jose dirba jauni, kvalifikuoti darbuotojai, parduotuvės moderniai įrengtos.
4 elementas RĖMIMAS – reklama per TV, internete, skrajutės, asmeninis pardavimas, populiarinimas.
Kiekvienos įmonės marketingas vadovaujasi tam tikra koncepcija – tai į vartotoją orientuota tikslinė įmonės filosofija.
Įmonė naudos marketingo koncepciją.. Bus gaminami kokybiški odiniai gaminiai, kurie atitiks vartotojo poreikius. Bus bandoma gaminti tai ko pirkėjai nori, o ne tai ką gamina visos parduotuvės.
Praktinis darbas nr. 2
ĮMONĘ ĮTAKOJANTYS MIKROAPLINKOS IR MAKROAPLINKOS ELEMENTAI
Marketingo aplinką sudaro mikroaplinka ir makroaplinka. Mikroaplinka – tai veiksniai, kurie tiesiogiai susiję su įmone, jos galimybėmis. Tai vartotojai, tarpininkai, konkurentai ir kontaktinės auditorijos . Įmonės „Elina“ mikroaplinką sudarys darbuotojai, akcininkai, tiekėjai, pačios įmonės vidaus struktūra, marketingo tarpininkai. Tačiau marketingo aplinka įmonėje nuolat keisis, ir dažniausiai keisis gaminamos produkcijos technologija, jų įvairovė. Nuolat bus kuriamos produkcijos naujovės įvairioms šventėms, pasiruošimai ir dalyvavimai...
Šį darbą sudaro 1199 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!