.................
Vertinimas____________________
_____________________________
Data__________________________
Vilnius
2009
ĮVADAS
Kiekvienos įmonės strateginis tikslas – sukuri tokią prekę ar paslaugą , kuri geriausiai tenkintų vartotojų visuomeninius poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną. Sėkmingai verslo plėtrai neužtenka turėti vien tik gerų idėjų. Labai svarbu įvertinti rinką ir nustatyti tikslinę rinką, išsiaiškinti vartotojų poreikius.būtina suderinti kainą su prekės kokybe.Taip pat kiekvienai besikuriančiai įmonei labai svarbu paskaičiuoti tam tikrus rodiklius,kad būtų numanoma ar įmonė gaus pelną.
Darbo tikslas pritaikyti rinkodaros teorines žinias ir apgalvoti viską,kas susiję su įmonę.
uždaviniai:
• Įvardyti marketingo komplekso elementus, marketingo koncepciją;
• Išanalizuoti įmonės mikro ir makro aplinkas;
• Nustatyti įmonės tikslinę rinką;
• Išsiaiškinti, kas turi įtakos vartotojo pasirinkimui;
• Nurodyti prekių, kainų, pateikimo ir rėmimo politikas
Praktinis darbas Nr.-1
Užduotis:
1. Nurodyti rinkodaros komplekso programos elementus.
2. Kokią rinkodaros orientaciją pasirinko įmonė.Kodėl?
1.
. 1P – Odinės piniginės,odinės rankinės,odinės pirštinės.(žiūrėti 1 priede)
2P – Kaina priename vidutiniam vartotojui.
3P – Nuomosime patalpas parduotuvėje „Akropolyje‘‘Vilnius,Ozo g.25
4P – Įvairiose laikraščiuose,žurnaluose,reklamuose.
2.
Mūsų įmonė orientuojasi į rinką, kurioje prekiaujama odinėmis prekėmis, bet mes turime savo privalumų. Mūsų produkcija gaminama remiantis naujomis idėjomis ir naujomis gamybos technologijomis. Mes užtikriname 100% kokybės garantiją. Mūsų kainos atitinka kokybę!
Praktinis darbas Nr.-2
Užduotis:
1 Kokie mikroaplinkos elementai ir kaip įtakoją įmonę?
Tiekėjai :
◦ R.JUSEVIČIAUS ĮMONĖ Varduvos g.21.Kaunas Tel.37725543 Buitinės siuvimo mašinos.
◦ UAB,,STARTEKSA“,LT-03229,Vytenio g.50 Vilnius,Lietuva.
◦ UAB“BALTORFA“Panerių g.58 Siuvimo stalai.
◦ Nuomos biuras,UAB „STERE“Kauno g. 36-201.03202 Vilnius.
◦ UAB“DANESTA“Geležinio vilko g. 25B Vilnius Tel (8-5) 247 77 02. Sagos,užtrauktukai,audiniai,siūlai,aksesuarai.
◦ UAB“Impeksoda“ Mindaugo g.32-10 Vilnius ,Lietuva .Įvairiose medžiagos,aidiniai.
Konkurentai:
• „VAN ALLEN“ Mindaugo g. 16 Vilnius.Odinės pirštinės.
• ,,KULTAS“ S.Daukanto g.10-3.Odinės rankinės
• ,,JAKAS’’ Konstitucijos pr.Vilnius.Prekės iš odos.
• ,,BAGS 4 YOU‘‘ Ozo g.25Vilnius.Odinės rankinės.
Klientai:
• UAB ,,Odinis pasaulis“
Reklamos agentūra:
• ,,RECO“ Klaipėda,LT-92105 liepų.2-45.LT-12103 Vilnius.
• ,,Advista“ Gabijos g. LT-12345
• ,,Reladus“ Laisvės pr.60,706 kab.LT-01520 Vilnius.
Kontaktinės auditorijos:
• AB SEB Vilniaus bankas.
• Valstybinės įstaigos:mokesčių inspekcija,darbo inspekcija,socialnis draudimas.
Praktinis darbas Nr.-3
Užduotis:
Kokie makroaplinkos elementai ir kaip įtakoja įmonė veiklai?
Politinė-teisinė aplinka:
• LR prekių ženklų įstatymu
• LR civilinių kodeksų
• LR konkurencijos įstatymai
• LR reklamos įstatymu
• LR turto ir verslo vertinimo įstatymas
• LR akcinių...
Šį darbą sudaro 1286 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!