Projekto vadovė lekt. Laima Steiblienė
Vertinimas
Vilnius
2006
Turinys
ĮVADAS
Marketingas įmonės požiūriu gali būti apibūdinamas kaip gamybinės-ūkinės ir komercinės veiklos valdymo kompleksinę sistema, kuri nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių patenk-kinimą. Daugelis žmonių pasirinkdami sprendimus, ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur atostogauti ir pan., dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai ir vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Dėl to marketingo žinios naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria ir priima jo poveikį.
Naujai įsteigta įmonė „Keptuvėlė“, kuri gamina vanilinius, su razinomis, su aguonomis džiūvėsius.
Šio darbo tikslas yra paruošti įmonės marketingo planą bei praktiniu požiūriu įsisavinti dėstomą dalyką, pritaikant verslo įmonei.
Mūsų darbo uždaviniai - nustatyti mūsų sugalvotai įmonei:
• Marketingo programos elementus ir orientaciją,
• Mikroaplinkos ir makroaplinkos elementus,
• Sudaryti anketą, galimų klientų poreikiams ir veiksniams (apibūdinantiems vartotojus) išaiškinti,
• Vartotojų elgesio faktorius (veiksnius),
• Atlikti rinkos segmentavimą, nustatyti tikslinę rinką,
• PAPILDYTI
PRAKTINIS DARBAS NR. 1
I. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTAI
II. MARKETINGO KONCEPCIJA
I. – 1 P. Gaminame vanilinius, su razinomis, su aguonomis džiūvėsius.
2 P. Kainos prieinamos vietos pirkėjams bei taikytinos pagal didžiųjų prekybos centrų parduodamų prekių kainas.
3 P. Tieksime produkciją nedideliam konditerijos parduotuvių tinklui bei į didžiąsias parduotuves.
4 P. 1) Degustacijos –
2) Visų trijų rūšių produktų reklama per televiziją.
II. – Vadovaujamės pardavimo koncepcija, nes UAB „Keptuvėlė“ kepami džiūvėsiai turi didelę paklausą kasdieniame vartojime, tačiau rinkoje yra didžiulė konkurencija, o mūsų tikslas ir bus ją įveikti įvairiais prekių siūlymo būdais.
PRAKTINIS DARBAS NR. 2
ĮMONĖS MIKROAPLINKOS ELEMENTAI
1. Tiekėjai:
Ilgalaikis turtas: Trumpalaikis turtas:
• patalpos miltai
• kepimo krosnis vanduo
• šaldytuvas cukrus
• įrankiai kiaušiniai
• veiklai skirti ?baldai? mielės
• transporto priemonė aguonos
darbo drabužiai
kvapiosios medžiagos
bulvių krakmolas
maistinė druska
2. Konkurentai (konditerinės įmonės):
• „Baltasis pyragas“
• „Gardėsis“
• „Presto“
• „Aguonėlė“
• kitos
3. Tarpininkai:
4. Pirkėjai (klientai):
• privatūs namų ūkiai
• gamintojai
5. Kontaktinės auditorijos: pobuvių organizatoriai,ekologiškų produktų eksportuotojai,sveikatos ministerija.
PRAKTINIS DARBAS NR. 3
ĮMONĖS MAKROAPLINKOS ELEMENTAI
Gamtos aplinkos veiksniai: dėl sausrų gali neužderėti kviečiai ir kiltų miltų kainos, dėl naftos kainų kilimo...
Šį darbą sudaro 1893 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!