Analizės

Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 1 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 2 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 3 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 4 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 5 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 6 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 7 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 8 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 9 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 10 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 11 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 12 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 13 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 14 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 15 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 16 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 17 puslapis
Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė" 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Projekto vadovė lekt. Laima Steiblienė
Vertinimas
Vilnius
2006
Turinys
ĮVADAS
Marketingas įmonės požiūriu gali būti apibūdinamas kaip gamybinės-ūkinės ir komercinės veiklos valdymo kompleksinę sistema, kuri nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių patenk-kinimą. Daugelis žmonių pasirinkdami sprendimus, ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur atostogauti ir pan., dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai ir vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Dėl to marketingo žinios naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria ir priima jo poveikį.
Naujai įsteigta įmonė „Keptuvėlė“, kuri gamina vanilinius, su razinomis, su aguonomis džiūvėsius.
Šio darbo tikslas yra paruošti įmonės marketingo planą bei praktiniu požiūriu įsisavinti dėstomą dalyką, pritaikant verslo įmonei.
Mūsų darbo uždaviniai - nustatyti mūsų sugalvotai įmonei:
• Marketingo programos elementus ir orientaciją,
• Mikroaplinkos ir makroaplinkos elementus,
• Sudaryti anketą, galimų klientų poreikiams ir veiksniams (apibūdinantiems vartotojus) išaiškinti,
• Vartotojų elgesio faktorius (veiksnius),
• Atlikti rinkos segmentavimą, nustatyti tikslinę rinką,
• PAPILDYTI
PRAKTINIS DARBAS NR. 1
I. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTAI
II. MARKETINGO KONCEPCIJA
I. – 1 P. Gaminame vanilinius, su razinomis, su aguonomis džiūvėsius.
2 P. Kainos prieinamos vietos pirkėjams bei taikytinos pagal didžiųjų prekybos centrų parduodamų prekių kainas.
3 P. Tieksime produkciją nedideliam konditerijos parduotuvių tinklui bei į didžiąsias parduotuves.
4 P. 1) Degustacijos –
2) Visų trijų rūšių produktų reklama per televiziją.
II. – Vadovaujamės pardavimo koncepcija, nes UAB „Keptuvėlė“ kepami džiūvėsiai turi didelę paklausą kasdieniame vartojime, tačiau rinkoje yra didžiulė konkurencija, o mūsų tikslas ir bus ją įveikti įvairiais prekių siūlymo būdais.
PRAKTINIS DARBAS NR. 2
ĮMONĖS MIKROAPLINKOS ELEMENTAI
1. Tiekėjai:
Ilgalaikis turtas: Trumpalaikis turtas:
• patalpos miltai
• kepimo krosnis vanduo
• šaldytuvas cukrus
• įrankiai kiaušiniai
• veiklai skirti ?baldai? mielės
• transporto priemonė aguonos
darbo drabužiai
kvapiosios medžiagos
bulvių krakmolas
maistinė druska
2. Konkurentai (konditerinės įmonės):
• „Baltasis pyragas“
• „Gardėsis“
• „Presto“
• „Aguonėlė“
• kitos
3. Tarpininkai:
4. Pirkėjai (klientai):
• privatūs namų ūkiai
• gamintojai
5. Kontaktinės auditorijos: pobuvių organizatoriai,ekologiškų produktų eksportuotojai,sveikatos ministerija.
PRAKTINIS DARBAS NR. 3
ĮMONĖS MAKROAPLINKOS ELEMENTAI
Gamtos aplinkos veiksniai: dėl sausrų gali neužderėti kviečiai ir kiltų miltų kainos, dėl naftos kainų kilimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1893 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (1893 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 18 psl., (1893 ž.)
  • Word failas 212 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt