Pristatymai

Marketingo aplinka

9.4   (3 atsiliepimai)
Marketingo aplinka 1 puslapis
Marketingo aplinka 2 puslapis
Marketingo aplinka 3 puslapis
Marketingo aplinka 4 puslapis
Marketingo aplinka 5 puslapis
Marketingo aplinka 6 puslapis
Marketingo aplinka 7 puslapis
Marketingo aplinka 8 puslapis
Marketingo aplinka 9 puslapis
Marketingo aplinka 10 puslapis
Marketingo aplinka 11 puslapis
Marketingo aplinka 12 puslapis
Marketingo aplinka 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Konversinis marketingas susijęs su negatyvia paklausa.
• Skatinamasis marketingas susijęs su paklausos nebuvimu.
• Plėtojantis marketingas susijęs su potencialia paklausa.
• Remarketingas susijęs su mažėjančia paklausa.
• Sinchromarketingas susijęs su varijuojančia paklausa.
• Palaikantis marketingas susijęs su pilnąja paklausa.
• Demarketingas susijęs su pertekline paklausa.
• Stabdantis marketingas susijęs su iracionalia paklausa.
Marketingo kompleksas ir marketingo politikos instrumentai
• PREKĖ: prekės dizainas, vardas, įpakavimas, kokybė, asortimento ir paslaugų politika;
• KAINA: kainos nustatymas, kainų nuolaidos; vartotojų kreditavimas, kainų diferencijavimas; kainų strategijos;
• PASKIRSTYMAS: paskirstymo kanalų analizė ir parinkimas, marketingo logistika, prekybos įmonių politika, paskirstymo strategijos;
• RĖMIMAS: verslo komunikacijos planavimas ir organizavimas, reklama, pardavimų skatinimas, asmeninis pardavimas, ryšiai su visuomene.
Marketingo aplinka
• Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.
• Marketingo makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos.
• Marketingo mikroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurioms įmonė, siekdama savo tikslų, gali daryti dalinę įtaką.
Marketingo makroaplinka
• ekonominė aplinka;
• socialinė kultūrinė aplinka;
• mokslinė technologinė aplinka;
• politinė teisinė aplinka;
• gamtinė.
Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, darančiomis įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams.
• Ekonominę aplinką apibūdinantys rodikliai:
• ekonomikos ciklas;
• infliacija;
• nedarbas.
• Šalies BVP, pirkėjų pajamos, kaupimo lygis, prekių kainų lygis, kredito gavimo galimybės.
Socialinė ir kultūrinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui.
• Demografinės aplinkos pokyčiai:
• spartus pasaulio gyventojų skaičiaus didėjimas-didelis gimstamumas ekonomiškai silpnose šalyse;
• gimstamumo rodiklių mažėjimas ir gyventojų senėjimas išsivysčiusiose šalyse;
• pokyčiai šeimos struktūroje
• ne šeimos pobūdžio namų ūkių skaičiaus didėjimas;
• gyventojų migracija;
• išsilavinimo lygio kilimas ir tarnautojų skaičiaus didėjimas;
• etniniai gyventojų struktūros pokyčiai.
Socialinė ir kultūrinė aplinka
• pagrindinių vertybių pastovumas. Daugeliui žmonių tokios vertybės yra darbas, santuoka, sąžiningumas, labdara;
• subkultūros. Kiekvienoje visuomenėje egzistuoja įvairios žmonių grupės, pasižyminčios vienodu vertybių suvokimu, kuris atsiranda dėl...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 702 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Mokyklinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
13 psl., (702 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros pristatymas
  • 13 psl., (702 ž.)
  • Skaidrės 69 KB
  • Lygis: Mokyklinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt