• Konversinis marketingas susijęs su negatyvia paklausa.
• Skatinamasis marketingas susijęs su paklausos nebuvimu.
• Plėtojantis marketingas susijęs su potencialia paklausa.
• Remarketingas susijęs su mažėjančia paklausa.
• Sinchromarketingas susijęs su varijuojančia paklausa.
• Palaikantis marketingas susijęs su pilnąja paklausa.
• Demarketingas susijęs su pertekline paklausa.
• Stabdantis marketingas susijęs su iracionalia paklausa.
Marketingo kompleksas ir marketingo politikos instrumentai
• PREKĖ: prekės dizainas, vardas, įpakavimas, kokybė, asortimento ir paslaugų politika;
• KAINA: kainos nustatymas, kainų nuolaidos; vartotojų kreditavimas, kainų diferencijavimas; kainų strategijos;
• PASKIRSTYMAS: paskirstymo kanalų analizė ir parinkimas, marketingo logistika, prekybos įmonių politika, paskirstymo strategijos;
• RĖMIMAS: verslo komunikacijos planavimas ir organizavimas, reklama, pardavimų skatinimas, asmeninis pardavimas, ryšiai su visuomene.
Marketingo aplinka
• Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.
• Marketingo makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos.
• Marketingo mikroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurioms įmonė, siekdama savo tikslų, gali daryti dalinę įtaką.
Marketingo makroaplinka
• ekonominė aplinka;
• socialinė kultūrinė aplinka;
• mokslinė technologinė aplinka;
• politinė teisinė aplinka;
• gamtinė.
Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, darančiomis įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams.
• Ekonominę aplinką apibūdinantys rodikliai:
• ekonomikos ciklas;
• infliacija;
• nedarbas.
• Šalies BVP, pirkėjų pajamos, kaupimo lygis, prekių kainų lygis, kredito gavimo galimybės.
Socialinė ir kultūrinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui.
• Demografinės aplinkos pokyčiai:
• spartus pasaulio gyventojų skaičiaus didėjimas-didelis gimstamumas ekonomiškai silpnose šalyse;
• gimstamumo rodiklių mažėjimas ir gyventojų senėjimas išsivysčiusiose šalyse;
• pokyčiai šeimos struktūroje
• ne šeimos pobūdžio namų ūkių skaičiaus didėjimas;
• gyventojų migracija;
• išsilavinimo lygio kilimas ir tarnautojų skaičiaus didėjimas;
• etniniai gyventojų struktūros pokyčiai.
Socialinė ir kultūrinė aplinka
• pagrindinių vertybių pastovumas. Daugeliui žmonių tokios vertybės yra darbas, santuoka, sąžiningumas, labdara;
• subkultūros. Kiekvienoje visuomenėje egzistuoja įvairios žmonių grupės, pasižyminčios vienodu vertybių suvokimu, kuris atsiranda dėl...
Šį darbą sudaro 702 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!