Marketingas susiformavo XX a. pradžioje JAV, pradininkas Filip Kothler. Marketingas kilęs iš anglų kalbos žodžio ir reiškia rinką.
Rinkodara – tai ne tik rinkos tyrimo priemonių sistema, bet ir įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, nukreipta į atskirų vartotojų ir vartotojų grupių poreikių tenkinimą.
Marketingo tikslas – patenkinti pirkėjų poreikius, pateikti produkto naudą, o ne produktą, gauti pelną.
Šio darbo tikslas buvo ištirti rinką, išanalizuoti vartotojų poreikius, išsiaiškinti vartotojų elgseną, faktorius, turinčius įtakos prekių pirkimui bei išsirinki prekių asortimentą.
PRAKTINIS DARBAS Nr. 1
Svarbiausi rinkodaros programos elementai yra:
1P – prekė (product) – tai nėra tik rinkinys komponentų, tai apima dizainą, kokybę ir patikimumą.
2P – kaina (price) parodo prekės vertę.
3P – vieta (place) – prekės platinimo vieta.
4P – rėmimas (promotion) apima prekės įpakavimą ir pristatymą, reklamą, pardavimų skatinimą.
Įmonė, kuri gamina moteriškas ir vyriškas rankines bei pinigines, rinkodaros komplekso elementai yra šie:
2P – vidutinė kaina;
3P – Vilnius prekybos centras Akropolis.
Kiekvienos įmonės marketingas vadovaujasi tam tikra koncepcija. Svarbiausios koncepcijos yra:
• Gamybos;
• Prekės;
• Pardavimo;
• Marketingo;
• Socialinio etinio marketingo.
Įmonė, gaminanti moteriškas rankines, vyriškas rankines ir pinigines, naudoja prekės koncepciją, nes ji siekia gerinti gaminių kokybę ir siekia gaminti išskirtinių savybių prekes.
PRAKTINIS DARBAS Nr. 2
I dalis
Mikroaplinkos elementai ir įmonės „LINESTA“:
Tiekėjai: 1. „Banga“ – įrengimai
2. „Rytas“ – odos perdirbimo įmonė
3. „Lelija“ – siūlai
4. „Brūkšniukas“ – užtrauktukai
5. „Rasa“ – aksesuarai
6. „Migla“ – pamušalas
Konkurentai: 1. Komercinė – visos prekės ir paslaugos.
2. Vertikalioji – „Nike“, „Audimas“, „Adidas“.
3. Horizontalioji – „DJ“, „Nicole“, „Mirage“.
Rinkodaros tarpininkai: 1. Pardavimo tarpininkai – „Akropolis“.
2. Pardavimo pagalbininkai – TV3, „Stilius“, „BizPac“.
Klientai: privatūs namų ūkiai.
Kontaktinės auditorijos: 1. SEB „Vilniaus bankas“
2. TV3
II dalis
UAB „LINESTA“ – piniginės ir rankinės.
Makroaplinkos elementai:
1. Politinė – teisinė aplinka:
Įmonė verčiasi legalia veikla ir vadovaujasi LR įstatymais:
◦ Aktai, apibrėžiantys konkurencijos sąlygas.
◦ Aktai, reguliuojantys konkurentų veiksmus.
◦ Aktai, reguliuojantys atskirus rinkodaros elementus.
2. Mokslinė – technologinė aplinka:
Technologijai sparčiai žengiant į priekį įmonė stengiasi neatsilikti ir tobulėti, todėl...
Šį darbą sudaro 2129 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!