• Darbo tikslas: Pateikti mūsų marketingo sampratą.
• Tikslui pasiekti keliami uždaviniai: Išsiaiškinti, kas tai yra marketingas; kaip jis suprantamas; kokios yra jo sudedamosios dalys; pateikti savo supratimą šia tema.
• Objektas: Mums šiuo metu nagrinėjamasis objektas ir jo samprata – marketingas - yra disciplina, kurios mes mokomės. Dėstytojo pateiktoje medžiagoje pateikiama ne viena marketingo sąvoka. Viena iš jų teigia, kad “marketingas tai gaminių, paslaugų, idėjų, sumanymų, kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo bei vykdymo procesas siekiant sukurti, išlaikyti ir tvirtinti ryšius, kurie patenkintų individų bei organizacijų tikslus”. Nors šiame apibrėžime aprašomas siekis, mūsų manymu, tai gana prieštaringas teiginys. Individų ir organizacijos tikslus patenkinti vienu metu yra sunkus uždavinys, kuris retai pavyksta. Tie tikslai dažniausiai pernelyg skiriasi. Vieni siekia kuo pigiau pagaminti ir brangiau parduoti, dėl to gali nukentėti kokybė, antri, nori kuo pigiau nusipirkti gerą produktą, kas dažnai yra neįmanoma…Todėl, manome, geriau marketingo objektą apibrėžia ši sąvoka, kad tai “verslo veiklos sistema apimanti: planavimą, kainų nustatymą, rėmimą, paskirstymą norus tenkinančių produktų tikslinėse rinkose, norint pasiekti organizacijos tikslų”.
Kiekvienas iš mūsų savo gyvenime susiduriame su marketingu ir ne tik apsipirkdami ar vartodami įvairias prekes. Bendraudami su žmonėmis, susidarydami įspūdį apie juos arba darydami įspūdį kitiems taip pat kažkuria prasme naudojamės marketingu.
Verslo pasaulis - tarsi natūralus organizmas, kuriame nugali stipresnis. Laimi tas, kuris nori ir sugeba naudotis konkuravimo įrankiais. Daug šių įrankių yra marketingo srityje.
„Marketingas - yra žinių ir metodų visuma apie įmonės ar individo tikslų siekimą rinkos sąlygomis. Platesne prasme suprantamas kaip procesas, kurio metu įmonės ištekliai derinami su esamais arba formuojamais klientų ar vartotojų poreikiais tokiu būdu, kad tai atitiktų visų suinteresuotų šalių poreikius ir lūkesčius“ ( ). Pirkėjas visada nori įsigyti prekę ar paslaugą mažesne kaina ir geresnės kokybės, o pardavėjas visada stengiasi gauti kuo didesnį pelną ir kuo mažesnėmis sąnaudomis. Bandant šiuos norus suderinti, tarp panašių prekių ar paslaugų gamintojų...
Šį darbą sudaro 1674 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!