Kursiniai darbai

Įmonės marketingo komplekso strategijos

9.8   (2 atsiliepimai)
Įmonės marketingo komplekso strategijos 1 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 2 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 3 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 4 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 5 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 6 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 7 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 8 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 9 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 10 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 11 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 12 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 13 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 14 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 15 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 16 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 17 puslapis
Įmonės marketingo komplekso strategijos 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Prieš 10-12 metų Lietuvoje marketingo klausimas nebuvo keliamas. Žmonės nežinojo kas yra marketingas. Tačiau to meto laikotarpiui tai buvo normalu, nes nebuvo konkurencijos, asortimento galima sakyti irgi nebuvo, o buvo tik pačios būtiniausios prekės, visas kitas reikėjo laukti arba ieškoti per pažįstamus.
Laikas pasikeitė. Dabar atėję į parduotuves mes randame viską ką tik norime ir ko mums, galbūt iš vis nereikia. Reikėtų gal pradėti nuo to, kad mes galime pasirinkti ne tik prekes, bet ir vietą, t.y. parduotuvę kur apsipirkti. Mes galime važiuoti į didelę bazę ir praleisti ten pusę dienos. Bet taip pat įmanoma nueiti į nedidelę parduotuvėle netoli savo namų ir nupirkti pačius būtiniausius dalykus. Taip, viskas pasikeitė, todėl pasikeitė ir pardavėjų požiūris į pirkėjus.
Prisiminkite senuosius laikus, kada atėję į parduotuvę mes net negalėjome pagalvoti, kad pardavėjos iš vis skirtos mus aptarnauti, kad jos gali šypsotis ar būti malonios ir mandagios. Tačiau dabar, tai yra natūralu ir kitaip negali būti. Konkurencija skatina keistis ne tik pirkėjus, bet ir pardavėjus ir net vietas, t.y parduotuves. Todėl, net neabėjodam galimi sakyti, kad marketingo tyrimų aktualumas šiais laikais yra akyvaizdus. Kaip kitaip įmanoma sužinoti ar mes tenkiname visus vartotojo poreikius, ar mūsų prekės tokios kokybės kurios reikia pirkėjui, ar mūsų parduotuvė yra patogi pirkėjui ir t.t.
Be prekybos marketingo ir pastovaus marketingo tyrimų šiuolaikinis sėkmingas parduotuvių egzistavimas nebeįmanomas. Reikia pastoviai tirti rinką, pirkėjus, prekių asortimentą, vietą ir kitus mums rūpimus dalykus.
Todėl savo kontroliniame darbe bandysiu suderinti prekybos marketingo teorinę dalį su realiame gyvenime egzistuojančia situacija. Noriu palyginti teoriją su praktika tam, kad sužinoti ar kompetetingai dirba šiuolaikinės prekybos įmonės ir, aišku, jų vadovai bei vadybininkai.
Darbo tikslas – aptarti įmonės marketingo veiklos aspektus.
Darbo metodai - mokslinės literatūros ir statistikos duomenų analizės.
1. Įmonės marketingo orientacija
Pradinė idėja yra ta, kad firmai naudingiau ne daug parduoti vieną kartą, bet siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių rezultatų. Naudingiau...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3773 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 2
  • Įvadas 3
  • 1. Įmonės marketingo orientacija 4
  • 2. Marketingo komplekso strategijos 6
  • 2.1 Kainų strategijos 7
  • 2.2 Paskirstymo strategijos 9
  • 2.3 Rėmimo strategijos 13
  • 2.4 Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos 15
  • 2.4.1 Marketingo strategija įvedimo stadijoje 15
  • 2.4.2 Marketingo strategijos augimo stadijoje 15
  • 2.4.3 Marketingo strategijos brandos stadijoje 16
  • 2.4.4 Marketingo strategijos smukimo stadijoje 16
  • Išvados 18
  • Naudota literatūra 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (3773 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 18 psl., (3773 ž.)
  • Word failas 184 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt