Prieš 10-12 metų Lietuvoje marketingo klausimas nebuvo keliamas. Žmonės nežinojo kas yra marketingas. Tačiau to meto laikotarpiui tai buvo normalu, nes nebuvo konkurencijos, asortimento galima sakyti irgi nebuvo, o buvo tik pačios būtiniausios prekės, visas kitas reikėjo laukti arba ieškoti per pažįstamus.
Laikas pasikeitė. Dabar atėję į parduotuves mes randame viską ką tik norime ir ko mums, galbūt iš vis nereikia. Reikėtų gal pradėti nuo to, kad mes galime pasirinkti ne tik prekes, bet ir vietą, t.y. parduotuvę kur apsipirkti. Mes galime važiuoti į didelę bazę ir praleisti ten pusę dienos. Bet taip pat įmanoma nueiti į nedidelę parduotuvėle netoli savo namų ir nupirkti pačius būtiniausius dalykus. Taip, viskas pasikeitė, todėl pasikeitė ir pardavėjų požiūris į pirkėjus.
Prisiminkite senuosius laikus, kada atėję į parduotuvę mes net negalėjome pagalvoti, kad pardavėjos iš vis skirtos mus aptarnauti, kad jos gali šypsotis ar būti malonios ir mandagios. Tačiau dabar, tai yra natūralu ir kitaip negali būti. Konkurencija skatina keistis ne tik pirkėjus, bet ir pardavėjus ir net vietas, t.y parduotuves. Todėl, net neabėjodam galimi sakyti, kad marketingo tyrimų aktualumas šiais laikais yra akyvaizdus. Kaip kitaip įmanoma sužinoti ar mes tenkiname visus vartotojo poreikius, ar mūsų prekės tokios kokybės kurios reikia pirkėjui, ar mūsų parduotuvė yra patogi pirkėjui ir t.t.
Be prekybos marketingo ir pastovaus marketingo tyrimų šiuolaikinis sėkmingas parduotuvių egzistavimas nebeįmanomas. Reikia pastoviai tirti rinką, pirkėjus, prekių asortimentą, vietą ir kitus mums rūpimus dalykus.
Todėl savo kontroliniame darbe bandysiu suderinti prekybos marketingo teorinę dalį su realiame gyvenime egzistuojančia situacija. Noriu palyginti teoriją su praktika tam, kad sužinoti ar kompetetingai dirba šiuolaikinės prekybos įmonės ir, aišku, jų vadovai bei vadybininkai.
Darbo tikslas – aptarti įmonės marketingo veiklos aspektus.
Darbo metodai - mokslinės literatūros ir statistikos duomenų analizės.
1. Įmonės marketingo orientacija
Pradinė idėja yra ta, kad firmai naudingiau ne daug parduoti vieną kartą, bet siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių rezultatų. Naudingiau...
Šį darbą sudaro 3773 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!