Analizės

Marketingo tyrimas: sidras "Fizz"

9.4   (2 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: sidras "Fizz" 1 puslapis
Marketingo tyrimas: sidras "Fizz" 2 puslapis
Marketingo tyrimas: sidras "Fizz" 3 puslapis
Marketingo tyrimas: sidras "Fizz" 4 puslapis
Marketingo tyrimas: sidras "Fizz" 5 puslapis
Marketingo tyrimas: sidras "Fizz" 6 puslapis
Marketingo tyrimas: sidras "Fizz" 7 puslapis
Marketingo tyrimas: sidras "Fizz" 8 puslapis
Marketingo tyrimas: sidras "Fizz" 9 puslapis
Marketingo tyrimas: sidras "Fizz" 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas……………………………………………………………..
Tyrimo tikslas………………………………………………………………….
Uždaviniai………………………………………………………………………
3
2. TYRIMO METODOLOGIJA……………………………………………..
3-5
Tyrimo tipas……………………………………………………………………
3
Apklausos metodas……………………………………………………………..
4
Atrankos modelių pasirinkimas………………………………………………...
5
3.DUOMENŲ RINKIMAS IR ANALIZĖ…………………………………..
5
Tyrimo aprašymas……………………………………………………………...
5-9
Grafikas Nr.1. Sidro “Fizz” vartotojų pasiskirstymas pagal amžių…………….
5
Grafikas Nr.2. Dažniausiai apklaustųjų vartojamos sidro rūšys………………..
6
Grafikas Nr.3. Apklaustųjų pasiskirstymas pagal vartojimo vietą………………
6
Grafikas Nr.4. Respondentų pasiskirstymas pagal vartojimo dažnumą………...
7
Grafikas Nr.5. Respondentų nuomonė apie gėrimo “Fizz” kainą……………….
8
Grafikas Nr.6. Vartotojo pasirinkimą sąlygojantys faktoriai…………………….
8
4. IŠVADOS IR PASIŪLYMAI……………………………………………...
9
Pagrindiniai tyrimo rezultatai…………………………………………………..
9
Išvados………………………………………………………………………….
9
Iškilusios problemos sprendimo kryptys……………………………………….
10
1. PROBLEMOS FORMULAVIMAS
Sidras “Fizz” – vienas iš pirmųjų šios rūšies alkoholinių gėrimų, pasirodęs Lietuvos rinkoje. Tik įvedus šį gėrimą į rinką, paklausa buvo gana didelė, ilgainiui vartotojai jį pamėgo ne tik dėl išskirtinų šio gėrimo savybių – lengvo gaivaus skonio, patrauklaus įpakavimo, lengvo alkoholinio tūrio, jis tiesiog tapo populiarus įvairių vakarėlių, sambūrių metu, kavinėse, baruose ir klubuose.
Temos aktualumas.
Paskutiniu metu rinka pasipildė daugybe analogiškų produktų – įvairių gamintojų gaminamų sidro rūšių. Pastebėjome, jog sidro “Fizz” pardavimai nebeauga, kaip kad anksčiau, jie netgi linkę mažėti. Atitinkamai sumažėjo firmos gaunamas pelnas. Mes spėjame, kad tai galėtų būti susiję su konkurentų produkcijos rinkoje pagausėjimu, kita galima priežastis – vartotojo netenkina kai kurios šio gėrimo savybės, arba paprasčiausiai jam per aukšta kaina. Arba vartotojas tiesiog nebeperka produkto, nes jis nebėra naujas, gali būti atsibodęs ir pan.
Tyrimo tikslas.
Mūsų tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kodėl sumažėjo pardavimai. Ar tai susiję su pirkėjų nepasitenkinimu, ar su konkurentų skaičiaus rinkoje didėjimu, kokios sidro “Fizz” savybės galėjo sukelti nepageidaujamą vartotojų reakciją.
Uždaviniai.
Surengti vartotojų apklausą ir įvertinant jų atsakymus į pateiktus klausimus, sužinoti jų nepasitenkinimo priežastis.
2. TYRIMO METODOLOGIJA
Šiam tyrimui buvo naudojama vartotojų apklausa – susistemintas informacijos iš respondentų rinkimas.
Tyrimo tipą - apklausą pasirinkome todėl, kad:
1. tikimasi gauti kuo tikslesnius rezultatus,
2. šis tyrimo būdas leidžia gilintis ir neretai surasti atsakymą į priežastinio ryšio klausimą “kodėl”, išsiaiškinti pirkėjų sprendimus ar veiksmus sąlygojančias priežastis.pvz., kodėl vartotojai vienaip ar kitaip vertina prekę, vienaip ar kitaip elgiasi ir pan.
3. Apklausos tyrimas leidžia gauti informaciją ir padeda atsakyti į klausimą “kaip”. Tai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2009 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (2009 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 10 psl., (2009 ž.)
  • Word failas 149 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt