Temos aktualumas……………………………………………………………..
Tyrimo tikslas………………………………………………………………….
Uždaviniai………………………………………………………………………
3
2. TYRIMO METODOLOGIJA……………………………………………..
3-5
Tyrimo tipas……………………………………………………………………
3
Apklausos metodas……………………………………………………………..
4
Atrankos modelių pasirinkimas………………………………………………...
5
3.DUOMENŲ RINKIMAS IR ANALIZĖ…………………………………..
5
Tyrimo aprašymas……………………………………………………………...
5-9
Grafikas Nr.1. Sidro “Fizz” vartotojų pasiskirstymas pagal amžių…………….
5
Grafikas Nr.2. Dažniausiai apklaustųjų vartojamos sidro rūšys………………..
6
Grafikas Nr.3. Apklaustųjų pasiskirstymas pagal vartojimo vietą………………
6
Grafikas Nr.4. Respondentų pasiskirstymas pagal vartojimo dažnumą………...
7
Grafikas Nr.5. Respondentų nuomonė apie gėrimo “Fizz” kainą……………….
8
Grafikas Nr.6. Vartotojo pasirinkimą sąlygojantys faktoriai…………………….
8
4. IŠVADOS IR PASIŪLYMAI……………………………………………...
9
Pagrindiniai tyrimo rezultatai…………………………………………………..
9
Išvados………………………………………………………………………….
9
Iškilusios problemos sprendimo kryptys……………………………………….
10
1. PROBLEMOS FORMULAVIMAS
Sidras “Fizz” – vienas iš pirmųjų šios rūšies alkoholinių gėrimų, pasirodęs Lietuvos rinkoje. Tik įvedus šį gėrimą į rinką, paklausa buvo gana didelė, ilgainiui vartotojai jį pamėgo ne tik dėl išskirtinų šio gėrimo savybių – lengvo gaivaus skonio, patrauklaus įpakavimo, lengvo alkoholinio tūrio, jis tiesiog tapo populiarus įvairių vakarėlių, sambūrių metu, kavinėse, baruose ir klubuose.
Temos aktualumas.
Paskutiniu metu rinka pasipildė daugybe analogiškų produktų – įvairių gamintojų gaminamų sidro rūšių. Pastebėjome, jog sidro “Fizz” pardavimai nebeauga, kaip kad anksčiau, jie netgi linkę mažėti. Atitinkamai sumažėjo firmos gaunamas pelnas. Mes spėjame, kad tai galėtų būti susiję su konkurentų produkcijos rinkoje pagausėjimu, kita galima priežastis – vartotojo netenkina kai kurios šio gėrimo savybės, arba paprasčiausiai jam per aukšta kaina. Arba vartotojas tiesiog nebeperka produkto, nes jis nebėra naujas, gali būti atsibodęs ir pan.
Tyrimo tikslas.
Mūsų tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kodėl sumažėjo pardavimai. Ar tai susiję su pirkėjų nepasitenkinimu, ar su konkurentų skaičiaus rinkoje didėjimu, kokios sidro “Fizz” savybės galėjo sukelti nepageidaujamą vartotojų reakciją.
Uždaviniai.
Surengti vartotojų apklausą ir įvertinant jų atsakymus į pateiktus klausimus, sužinoti jų nepasitenkinimo priežastis.
2. TYRIMO METODOLOGIJA
Šiam tyrimui buvo naudojama vartotojų apklausa – susistemintas informacijos iš respondentų rinkimas.
Tyrimo tipą - apklausą pasirinkome todėl, kad:
1. tikimasi gauti kuo tikslesnius rezultatus,
2. šis tyrimo būdas leidžia gilintis ir neretai surasti atsakymą į priežastinio ryšio klausimą “kodėl”, išsiaiškinti pirkėjų sprendimus ar veiksmus sąlygojančias priežastis.pvz., kodėl vartotojai vienaip ar kitaip vertina prekę, vienaip ar kitaip elgiasi ir pan.
3. Apklausos tyrimas leidžia gauti informaciją ir padeda atsakyti į klausimą “kaip”. Tai...
Šį darbą sudaro 2009 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!