Kursiniai darbai

Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas

9.2   (3 atsiliepimai)
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 1 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 2 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 3 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 4 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 5 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 6 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 7 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 8 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 9 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 10 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 11 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 12 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 13 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 14 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 15 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 16 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 17 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 18 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 19 puslapis
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Taigi norėtume aptarti lojalumą, t.y. įmonės norą ir pastangas išlaikyti klientus. Mūsų darbo tema- lojalumo programos mobiliojo ryšio paslaugas teikiančiose įmonėse.
Ne kartą daugelis tyrimų patvirtino tą faktą, kad rasti naują klientą yra bent 5 kartus brangiau nei pasistengti išlaikyti jau esamą. Ypač tai aktualu Lietuvoje, kur vietinės rinkos perkamoji galia yra labai maža, o didesnė dalis (60 proc.) verslininkų kaip vieną pagrindinių verslo plėtojimo problemų nurodo produkcijos pardavimo vidaus rinkoje sunkumus, t.y. minėtą menką vartotojų perkamąją galią. Todėl klientai yra neįkainojamas įmonių turtas. Kad įmonė veiktų sėkmingai ir galėtų išsilaikyti konkurencinėje kovoje, ji turi būti ne tik produktų ar paslaugų, kurias ji kuria, ekspertė, bet ir vartotojų pažinimo ekspertė. Pardavėjai kaip įmanydami turi stengtis išlaikyti klientą lojalų. Tai ypač aktualu šiandien, kai vartotojai turi begales pasirinkimų : daug pardavėjų, skirtinga kokybė skirtinga kaina ir pan. Anketinės apklausos metodu ištirta privačių vartotojų nuomonė, patiriamas pasitenkinimas lojalumo programomis. Šiuo aspektu tema dar nebuvo nagrinėta- įmonės pateikia tik bendrus statistinius duomenis.
Darbo tikslai:
• surinkti, susisteminti teorinę medžiagą apie lojalumo programas;
• ištirti bei pateikti medžiagą apie lojalumo programas vykdomas mobiliojo ryšio paslaugas teikiančiose įmonėse bei įvertinti jų efektyvumą.
• pateikti surinktą, apibendrintą ir išanalizuotą informaciją.
Darbo uždaviniai:
• suprasti lojalumo programų turinį, reikšmę;
• įvertinti skirtingų lojalumo programų taikymo galimybes įmonių veikloje;
• išanalizuoti priemones, skirtas lojalumo programoms vykdyti;
• atskirti veiksnius, darančius įtaką vartotojo elgsenai (pasirinkimui);
• suprasti lojalumo programų vietą marketinge, įmonių veikloje;
• įvertinti lojalumo programų efektyvumo problemas ir valdymo mechanizmą (lūkesčių valdymas);
• ištirti mobilųjį ryšį teikiančių įmonių vykdomas lojalumo programas;
• apibendrinti surinktą ir išanalizuotą informaciją.
Darbo objektas: darbe tiriama mobiliojo ryšio paslaugas teikiančių įmonių lojalumo programų efektyvumas, bei naudingumas vartotojo aspektu.
Tyrimo rezultatai ir jų taikymo sritys: Pateikti diagramos duomenys rodo, jog trys pagrindinės lojalumo programų priemonės (nuolaidos, dovanos bei išskirtinių teisių suteikimas) vartotojams yra svarbiausios. Pastebimas nežymus skirtumas tarp klientų gaunamų lojalumo programų priemonių ir jų lūkesčių lojalumo programų atžvilgiu.
Firmos,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 11013 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • SANTRAUKA 2
  • ĮVADAS 4
  • 1. LOJALUMO PROGRAMŲ APIBŪDINIMAS 7
  • 1.1.KLIENTŲ VALDYMO STRATEGIJOS PRADŽIA 8
  • 1.2. SĄLYGOS LEMIANČIOS ĮMONĖS KEITIMĄ 9
  • 1.3. LOJALUMO POVEIKIS KLIENTO ELGSENAI 10
  • 1.4. KLIENTO PRITRAUKIMAS 11
  • 2. CRM, KAIP KLIENTŲ LOJALUMO SKATINIMO PRIEMONĖ 12
  • 2.1. KLIENTŲ LOJALUMAS KAIP ĮMONĖS TURTAS 12
  • 2.2. CRM SISTEMŲ RŪŠIŲ ANALIZĖ 15
  • 2.3.CRM SISTEMŲ ŠEIMA: ŽVILGSNIS IŠ ARČIAU 16
  • 2.4. OPERACINIS IR ANALITINIS CRM 17
  • 2.5. CRM REIKŠMĖ VADOVUI 18
  • 3. LŪKESČIŲ TYRIMAS, KAIP LOJALIŲ KLIENTŲ UŽTIKRINIMO GARANTAS 19
  • 3.1. KLIENTŲ LŪKESČIŲ STRUKTŪRA 20
  • 3.2. LŪKESČIŲ LYGIO POKYČIAI 21
  • 3.3. KLIENTŲ LŪKESČIŲ VALDYMAS 22
  • 3.4. KLIENTŲ LŪKESČIŲ PRANOKIMAS 23
  • IŠVADOS 26
  • 4. MOBILIOJO RYŠIO PASLAUGAS TEIKIANČIOS ĮMONĖS 29
  • 4.1.UAB “OMNITEL” 29
  • 4.1.1.UAB “OMNITEL” LOJALUMO PROGRAMOS 31
  • 4.2.UAB “BITĖ GSM” 32
  • 4.2.1. UAB “BITĖ GSM” LOJALUMO PROGRAMOS 33
  • 4.3.UAB “TELE 2” 35
  • 4.3.1.UAB “TELE 2” LOJALUMO PROGRAMOS 36
  • 5.LOJALUMO PROGRAMŲ TYRIMAS, REMIANTIS ANKETŲ DUOMENIMIS 37
  • IŠVADOS 45
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 47

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
47 psl., (11013 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 47 psl., (11013 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt