Taigi norėtume aptarti lojalumą, t.y. įmonės norą ir pastangas išlaikyti klientus. Mūsų darbo tema- lojalumo programos mobiliojo ryšio paslaugas teikiančiose įmonėse.
Ne kartą daugelis tyrimų patvirtino tą faktą, kad rasti naują klientą yra bent 5 kartus brangiau nei pasistengti išlaikyti jau esamą. Ypač tai aktualu Lietuvoje, kur vietinės rinkos perkamoji galia yra labai maža, o didesnė dalis (60 proc.) verslininkų kaip vieną pagrindinių verslo plėtojimo problemų nurodo produkcijos pardavimo vidaus rinkoje sunkumus, t.y. minėtą menką vartotojų perkamąją galią. Todėl klientai yra neįkainojamas įmonių turtas. Kad įmonė veiktų sėkmingai ir galėtų išsilaikyti konkurencinėje kovoje, ji turi būti ne tik produktų ar paslaugų, kurias ji kuria, ekspertė, bet ir vartotojų pažinimo ekspertė. Pardavėjai kaip įmanydami turi stengtis išlaikyti klientą lojalų. Tai ypač aktualu šiandien, kai vartotojai turi begales pasirinkimų : daug pardavėjų, skirtinga kokybė skirtinga kaina ir pan. Anketinės apklausos metodu ištirta privačių vartotojų nuomonė, patiriamas pasitenkinimas lojalumo programomis. Šiuo aspektu tema dar nebuvo nagrinėta- įmonės pateikia tik bendrus statistinius duomenis.
Darbo tikslai:
• surinkti, susisteminti teorinę medžiagą apie lojalumo programas;
• ištirti bei pateikti medžiagą apie lojalumo programas vykdomas mobiliojo ryšio paslaugas teikiančiose įmonėse bei įvertinti jų efektyvumą.
• pateikti surinktą, apibendrintą ir išanalizuotą informaciją.
Darbo uždaviniai:
• suprasti lojalumo programų turinį, reikšmę;
• įvertinti skirtingų lojalumo programų taikymo galimybes įmonių veikloje;
• išanalizuoti priemones, skirtas lojalumo programoms vykdyti;
• atskirti veiksnius, darančius įtaką vartotojo elgsenai (pasirinkimui);
• suprasti lojalumo programų vietą marketinge, įmonių veikloje;
• įvertinti lojalumo programų efektyvumo problemas ir valdymo mechanizmą (lūkesčių valdymas);
• ištirti mobilųjį ryšį teikiančių įmonių vykdomas lojalumo programas;
• apibendrinti surinktą ir išanalizuotą informaciją.
Darbo objektas: darbe tiriama mobiliojo ryšio paslaugas teikiančių įmonių lojalumo programų efektyvumas, bei naudingumas vartotojo aspektu.
Tyrimo rezultatai ir jų taikymo sritys: Pateikti diagramos duomenys rodo, jog trys pagrindinės lojalumo programų priemonės (nuolaidos, dovanos bei išskirtinių teisių suteikimas) vartotojams yra svarbiausios. Pastebimas nežymus skirtumas tarp klientų gaunamų lojalumo programų priemonių ir jų lūkesčių lojalumo programų atžvilgiu.
Firmos,...
Šį darbą sudaro 11013 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!