1. TYRIMO OBJEKTAS IR TIKSLAI
Mūsų marketingo tyrimo objektas yra lojalumas Lietuvos gamintojų produkcijai, tyrimo dalykas – šokolado gaminiai: šokolado plytelės, šokoladiniai batonėliai ir saldainiai.
Dabartiniu momentu šalies rinkoje yra įvairių prekių: tiek lietuviškų, tiek užsienietiškų. Apžvelgę Lietuvos prekybos centrus, bazes, specializuotas parduotuves, kioskus, turgavietes ir t.t. galima išvysti didelę įvairovę šokolado gaminių. Žinoma, didesnę dalį šokolado rinkos užima Lietuvos gamintojų produktai, tačiau ne maža dalis yra ir užsieniečių gamintojų produkcijos. Ji yra taip pat gana populiari.
Mes nusprendėme išsiaiškinti kaip lietuviai vertina savo ir kitų šalių gamintojų šokolado produktus. Taigi, mūsų tyrimo tikslas – yra nustatyti Lietuvos gyventojų lojalumą šalies gamintojų produktams įstojus į Europos Sąjungą bei nustatyti pirkėjų nuomonę apie šūkį ,Pirk prekę lietuvišką“.
Taip pat savo tyrime iškėleme kai kuriuos uždavinius. Jie yra pateikti žemiau:
1. Išsiaiškinti Lietuvos gyventojų pirmenybės teikimą pagal kilmės šalį.
2. Išsiaiškinti šokolado produktų pirkimo ypatumus.
3. Išsiaiškinti svarbiausius veiksnius lemiančius pirkėjo apsisprendimą perkant šokolado produktus
4. Kokybinių tyrimų pagalba išsiaiškinti pirkimo motyvus
5. Išsiaiškinti ar pritaria šūkiui ir juo vadovaujasi (Pirk prekę lietuvišką)
6. Rasti priežastinį ryšį tarp duomenų apie respondentus ir vadovavimasi šūkiu ,,Pirk prekę lietuvišką“.
2. TYRIMO METODO PARINKIMAS
Prieš pradenant marketingo tyrimą, turėjome nuspręsti, kokį tyrimo metodą duomenims surinkti panaudosime. Tam turėjome apibrėžti problemą, kuri padėtų mums lengviau suformuluoti tikslus bei nustatyti tyrimo pobūdį.
Išnagrinėję statistinius duomenis1 (1 lentelė) apie šokolado produktų gaminimą Lietuvoje, mes pastebėjome, kad Lietuvos gamintojų produktų skaičius 1990 metais buvo beveik dvigubai didesnis nei 2003 metais. Tai rodo, kad anksčiau šokoladų produktų buvo gaminama daugiau, o dabar mažiau – dėl galimo sumažėjusio lietuviškų šokolado gaminių perkamumo. Siekdami suvokti tokio reiškinio priežastis, mes manome, kad tai galėjo sąlygoti naujų užsieniečių gamintojų atėjimas į Lietuvos rinką bei potencialių pirkėjų pritraukimas į savo pusę, skatinant juos pirkti užsieniečių gamintojų šokolado produktus.
1 lentelė
Maisto produktų gamyba
Ekonominės veiklos rūšis
1990
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
Kakavos, šokolado ir cukr. Saldumynai, tūkst. t.
48,8
29,5
33,3
32,7
25,5
19,7
21,7
23,4
25,8
25,4
Taigi, išsiaiškinę, išnagrinėję ir apibrėžę problemą, mes suformulavome svarbiausią savo...
Šį darbą sudaro 3831 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!