ĮVADAS
Pasirinkta tyrimo tema yra gana aktuali, nes įtampa, skubėjimas, nuolatinis stresas labai kenkia mūsų gyvenimui. Vis mažiau dėmesio skiriame sau ir beveik nekreipiame dėmesio į tai, ką valgome. Dažniausiai tai darome paskubomis, nesusimąstydami. O juk sveikas maistas pakelia nuotaiką, didina darbingumą, suteikia energijos... Specialistai pataria vitaminų trūkumą kompensuoti dažniau valgant vaisius, daržoves kartu su kitu maistu mažiausiai penkis kartus per dieną. Jie yra mažai kaloringi. Vaisiai bei daržovės yra nepamainomas vitaminų ir kitų „gerųjų“ medžiagų šaltinis. Taip pat juose nėra cholesterolio.
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti citrusinių vaisių produkcijos pasirinkimą vartotojų požiūriu.
Tyrimo uždaviniai:
1) apibrėžti prekės sąvoką, charakteristiką;
2) aprašyti prekės asortimentą, klasifikaciją teoriniu požiūriu, identifikavimą, įpakavimą;
3) aprašyti citrusinius vaisius;
4) apklausti respondentus;
5) įvertinti citrusinių vaisių produkciją respondentų požiūriu.
Tyrimo objektas – citrusinių vaisių produkcija.
Tyrimo metodai:
• mokslinės literatūros analizė;
• anketinė analizė.
Tyrimo teorinė reikšmė – aprašius prekės asortimentą teoriniu požiūriu, galima aprašyti citrusinių vaisių asortimentą.
Tyrimo praktinė reikšmė – gauti tyrimo rezultatai bus naudingi analizuojant citrusinių vaisių pirkimo motyvus, taip pat parenkant reklamos priemones didinti jų pardavimą.
1. PREKĖ
1.1. Prekės sąvoka ir charakteristika
Prekės apibrėžimas marketingo požiūriu teigia, kad preke galima laikyti daiktą, kuris gali būti parduodamas rinkoje, tenkinti kieno nors norus ir poreikius. Kita vertus, prekę reikia pažinti bei vertinti ir kaip marketingo komplekso elementą. Prekė – marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu ir keitimu.
Prekė - visa tai, kas gali patenkinti poreikį ir yra siūloma rinkai, siekiant sudominti, paskatinti įsigyti ir vartoti ar naudoti.
Prekė yra gaminys ar paslauga, kurį įmonė pateikia tikslinės rinkos poreikių tenkinimui.
Bendras prekės suvokimas apima:
• fizines savybes;
• susijusias paslaugas;
• prekės ženklą/įvaizdį;
• socialines-kultūrines asociacijas.
Prieš pradėdamas kurti prekę gamintojas turi įvertinti tai, kad pirkėjas stengsis įvertinti visus jos naudingumo požymius. Dėl to prekei reikia stengtis suteikti kuo daugiau jos naudingumą palaikančių požymių. Prekės palaikymas yra visuma apipavidalinimo, kokybės, įpakavimo, garantijų, aptarnavimo požymių, leidžiančių geriau tenkinti vartotojų poreikius ir parduoti prekę.
Apibūdinant prekę, svarbūs...
Šį darbą sudaro 4854 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!