Buhalterinės apskaitos studijų programos studentė R. T.
L. U.
Kainų nustatymas - tai uždavinys, kuris yra aktualus visoms įmonėms. Nuo to priklauso visi įmonės veiklos rezultatai. Daugelyje situacijų įmonės, besilaikydamos fiksuotų kainų, praranda ne tik dalį pelno, bet ir nesugeba išsilaikyti konkurencinėje rinkoje. Tad kiekvienai įmonei kyla būtinybė iš esmės pervertinti savąją kainodaros strategiją, siekiant užtikrinti gyvavimą stiprėjančios konkurencijos sąlygomis. Nuo to, kokios bus nustatytos įmonės produktų kainos, labai priklausys jos sėkmė: užimama rinkos dalis, pajamos, pelnas.
Nuolaidų taikymas yra viena iš priemonių išvengti dalies pelno praradimo, dėl fiksuotų kainų taikymo. Kainų diferencijavimas atitinka strategiją, paremtą prisitaikymu prie klientų poreikių, tačiau jis tinka ir tada , kai norima plėsti rinką, t.y. pritraukti naujų pirkėjų. Todėl kainų diferencijavimą renkasi ir nedidelės organizacijos, kurios per trumpą laiką siekia išgyvenimo tikslų, ir didelės organizacijos, siekiančios rinkos išplėtimo ir dominavimo tikslų.
Šiuolaikinės rinkos tendencijos - didėjanti pasiūla ir galimybė rinktis, besikeičiantis pirkėjų elgesys ir sprendimai, rodo būtinybę keisti nusistovėjusį kainų nustatymą. Tik nuolat besimokanti, lanksčiai besikeičianti organizacija sugebės prisitaikyti prie rinkos sąlygų, galės augti ir plėsti rinką. Įmonė, pasirinkusi savo galimybes gali tikėtis ne tik sėkmės pardavimų veikloje, bet ir laukti gerų finansinių rezultatų - pajamų ir pelno augimo.
Minėti faktai nekelia abejonių, kad darbe nagrinėjama kainos nustatymo, nuolaidų taikymo problema yra aktuali Lietuvos įmonėms. Apie nuolaidų egzistavimą žino kiekvienas, bet dėl žinių, patirties stokos, konservatyvaus požiūrio į verslą, jas kainų nustatyme taiko ne visos organizacijos.
Darbo tyrimo objektas - kainų nuolaidų taikymas prekyboje.
Šio darbo tikslas – atlikti nuolaidų taikymo teorinę analizę prekyboje, išnagrinėti kainų nuolaidų taikymą prekybinėse įmonėse.
Darbe iškelti uždaviniai:
• aprašyti kainodaros svarbą nustatant nuolaidas;
• išnagrinėti kokios yra nuolaidų rūšys Lietuvos prekyboje;
• išanalizuoti nuolaidas prekybos įmonėse.
Pranešimo metodai – mokslinė literatūra ir prekybos įmonių vidinių dokumentų analizė.
šis darbas gali būti panaudojamas konferencijų rengimui, paskaitoms susipažįstant su nuolaidų sistema Lietuvos prekyboje.
Pranešimo raktiniai žodžiai – kaina, nuolaida, kuponas.
1. Nuolaidos, jų rūšys Lietuvos...
Šį darbą sudaro 2479 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!