Referatai

Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje

10   (1 atsiliepimai)
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 1 puslapis
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 2 puslapis
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 3 puslapis
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 4 puslapis
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 5 puslapis
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 6 puslapis
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 7 puslapis
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 8 puslapis
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 9 puslapis
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 10 puslapis
Nuolaidos ir jų rūšys Lietuvos prekyboje 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Buhalterinės apskaitos studijų programos studentė R. T.
L. U.
Kainų nustatymas - tai uždavinys, kuris yra aktualus visoms įmonėms. Nuo to priklauso visi įmonės veiklos rezultatai. Daugelyje situacijų įmonės, besilaikydamos fiksuotų kainų, praranda ne tik dalį pelno, bet ir nesugeba išsilaikyti konkurencinėje rinkoje. Tad kiekvienai įmonei kyla būtinybė iš esmės pervertinti savąją kainodaros strategiją, siekiant užtikrinti gyvavimą stiprėjančios konkurencijos sąlygomis. Nuo to, kokios bus nustatytos įmonės produktų kainos, labai priklausys jos sėkmė: užimama rinkos dalis, pajamos, pelnas.
Nuolaidų taikymas yra viena iš priemonių išvengti dalies pelno praradimo, dėl fiksuotų kainų taikymo. Kainų diferencijavimas atitinka strategiją, paremtą prisitaikymu prie klientų poreikių, tačiau jis tinka ir tada , kai norima plėsti rinką, t.y. pritraukti naujų pirkėjų. Todėl kainų diferencijavimą renkasi ir nedidelės organizacijos, kurios per trumpą laiką siekia išgyvenimo tikslų, ir didelės organizacijos, siekiančios rinkos išplėtimo ir dominavimo tikslų.
Šiuolaikinės rinkos tendencijos - didėjanti pasiūla ir galimybė rinktis, besikeičiantis pirkėjų elgesys ir sprendimai, rodo būtinybę keisti nusistovėjusį kainų nustatymą. Tik nuolat besimokanti, lanksčiai besikeičianti organizacija sugebės prisitaikyti prie rinkos sąlygų, galės augti ir plėsti rinką. Įmonė, pasirinkusi savo galimybes gali tikėtis ne tik sėkmės pardavimų veikloje, bet ir laukti gerų finansinių rezultatų - pajamų ir pelno augimo.
Minėti faktai nekelia abejonių, kad darbe nagrinėjama kainos nustatymo, nuolaidų taikymo problema yra aktuali Lietuvos įmonėms. Apie nuolaidų egzistavimą žino kiekvienas, bet dėl žinių, patirties stokos, konservatyvaus požiūrio į verslą, jas kainų nustatyme taiko ne visos organizacijos.
Darbo tyrimo objektas - kainų nuolaidų taikymas prekyboje.
Šio darbo tikslas – atlikti nuolaidų taikymo teorinę analizę prekyboje, išnagrinėti kainų nuolaidų taikymą prekybinėse įmonėse.
Darbe iškelti uždaviniai:
• aprašyti kainodaros svarbą nustatant nuolaidas;
• išnagrinėti kokios yra nuolaidų rūšys Lietuvos prekyboje;
• išanalizuoti nuolaidas prekybos įmonėse.
Pranešimo metodai – mokslinė literatūra ir prekybos įmonių vidinių dokumentų analizė.
šis darbas gali būti panaudojamas konferencijų rengimui, paskaitoms susipažįstant su nuolaidų sistema Lietuvos prekyboje.
Pranešimo raktiniai žodžiai – kaina, nuolaida, kuponas.
1. Nuolaidos, jų rūšys Lietuvos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2479 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. NUOLAIDOS, JŲ RŪŠYS LIETUVOS PREKYBOJE 4
  • 2. NUOLAIDŲ ANALIZĖ UAB „MAXIMA“ 7
  • 2.1. Nuolaidų kortelės programos taisyklės 7
  • 3. NUOLAIDŲ ANALIZĖ UAB „IKI“ 8
  • 3.1. IKI PREMIJA SENJORAMS – pensininkams ir žmonėms su negalia 8
  • 3.2. IKI PREMIJA 8
  • 4. NUOLAIDŲ ANALIZĖ UAB „NORFA“ 9
  • 4.1. Naujos NORFA nuolaidų kortelės lojalumo sąlygos nuo 2006-05-01 9
  • IŠVADOS 10
  • LITERATŪRA 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (2479 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 11 psl., (2479 ž.)
  • Word failas 125 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt