Tikrino – lekt. R. Rukuižienė
Akademija, 2008
ĮVADAS
Dabartinės prekybos įmonės, siekdamos bendrauti su vartotojais, turi įvairiais būdais išsakyti savo verslo strategiją, ir siekius. Individualūs vartotojai prekes įsigyja per mažmeninę prekybą. Mažmeninės prekybos aptarnaujamas pirkėjas daug kuo skiriasi nuo pirkėjų, būdingų didmeninei prekybai. Čia pirkėjas atstovauja tik savo ar nedidelės žmonių grupės interesus, todėl savo poreikių ir galimybių ribose turi gan didelę veiksmų laisvę. Dauguma žmonių beveik kasdien lankosi prekybos centruose pirkdami kasdieninio vartojimo prekes. Jo sprendimams didelę įtaką daro įvairios pardavimo skatinimo priemonės.
Jei anksčiau pardavimo skatinimo priemones daugiausia naudojo vartojimo prekes gaminančios įmonės, tai pastaruoju metu šiuos veiksmus plačiai taiko prekybos įmonės, jos vis dažniau naudojami gamybinės paskirties prekių ir paslaugų srityje.
Šiame darbe bus analizuojamos pardavimų skatinimo priemonės, jų tikslai ir tobulinimas. Todėl šio darbo tikslas ir yra atsakyti į klausimus:
1. Kas yra pardavimų skatinimas?
2. Kokie yra pardavimų skatinimo metodai ir tikslai?
3. Koks yra pardavimų skatinimo tobulinimas?
Metodas: mokslinės literatūros analizė.
1. Pardavimo skatinimas
Pardavimo skatinimą, kaip savarankišką rėmimo priemonę, pradėta išskirti palyginti neseniai. Pardavimo skatinimo terminas marketingo literatūroje ir praktikoje vartojamas nevienareikšmiškai, ypač kai kalbama apie prekybą. Paprastai pardavimo skatinimu laikomos visos rėmimo priemonės, kurios nepriskiriamos kitiems rėmimo veiksmams. Tačiau iš tikrųjų pardavimo skatinimas apima ir kai kurias priemones iš kitų marketingo komplekso elementų. Jį galima apibrėžti taip :
Pardavimo skatinimas - tai visuma į pirkėjus nukreiptų trumpalaikių veiksmų, kurias, sudarius palankesnes prekių įsigijimo sąlygas, siekiama didinti prekių pardavimą.
Pardavimo skatinimo priemonėmis prekybininkai siekia sukelti didesnę ir greitesnę pirkėjų reakciją, atkreipti dėmesį į tam tikrą prekių pasiūlą, įveikti realizacijos sąstingį. Kitaip negu reklama, pardavimo skatinimas paprastai yra trumpalaikė komunikacijos priemonė, nors ją naudojant neretai siekiama ir ilgalaikių tikslų. Didmenininkai savo pardavimo skatinimo veiksmus nukreipia į mažmeninkus, o pastarieji - į vartotojus.
Nuo pat savo atsiradimo pardavimo skatinimas prekyboje yra glaudžiai susijęs su gamintojų marketingo veiksmais, kuriais skatinant prekybininkus siekiama suaktyvinti savo, t.y. gamintojo prekių pardavimą. Tam tikslui...
Šį darbą sudaro 2836 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!