Referatai

Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market"

9.2   (2 atsiliepimai)
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 1 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 2 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 3 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 4 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 5 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 6 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 7 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 8 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 9 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 10 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 11 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 12 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 13 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 14 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 15 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 16 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 17 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 18 puslapis
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market" 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Ilgą laiką pramonės įmonės galėjo diktuoti savo sąlygas prekybos įmonėms, daugiau ar mažiau ignoruoti šių įmonių interesus ir be didesnių pastangų pasiekti, kad jos vykdytų gamintojų marketingo strategijas. Tačiau XX amžiaus antroje pusėje situacija ėmė keistis. Dėl padidėjusios konkurencijos prekyboje pagreitinus susijungimo procesams, rinkoje labai išaugo prekybos įmonių galia ir paskirstymo sferoje - jų vaidmuo. Susikūrė galingos prekybos įmonių sistemos, kurios ėmė pačios kurti ir įgyvendinti savas marketingo strategijas.
Šiais laikais kiekviena prekybos įmonė, siekdama bendrauti su vartotojais, turi įvairiais būdais išsakyti savo verslo filosofiją, strategiją, ir siekius. Individualūs vartotojai prekes įsigyja per mažmeninę prekybą. Mažmeninės prekybos aptarnaujamas pirkėjas daug kuo skiriasi nuo pirkėjų, būdingų didmeninei prekybai. Čia pirkėjas atstovauja tik savo ar nedidelės žmonių grupės interesus, todėl savo poreikių ir galimybių ribose turi gan didelę veiksmų laisvę. Dauguma žmonių beveik kasdien lankosi prekybos centruose pirkdami kasdieninio vartojimo prekes. Jo sprendimams didelę įtaką daro įvairios pardavimo skatinimo priemonės.
Nors šiuo metu vartotojai yra truputį abejingesni visiems pardavimų skatinimo priemonių naudojimams, reklaminėms kampanijoms, tačiau, statistika rodo, kad atsidaręs naujas didesnis prekybos centras savo gyvavimo pradžioje vartotojus traukia masiškai. O atrodo lyg vartotojas jau turėtų būti persisotinęs jam siūlomais prekybiniais pasiūlymais. Visi prekybos centrų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai gana stipriai veikia vartotojo sąmonę ir jo elgseną, todėl didelė šių priemonių įvairovė prekybos centruose teikia pardavimų skatinimo naudą tiek pardavėjui (didėja pardavimai), tiek pirkėjui (mažesnė kaina).
Darbo objektas - UAB „VP MARKET“ prekybos centrų naudojamos pardavimų skatinimo priemonės.
Darbo tikslas - išanalizuoti UAB „VP MARKET“ skatinimo priemones.
4. Išsiaiškinti kokias pardavimo skatinimo priemones naudoja prekybos tinklas UAB „VP MARKET“.
Metodai: mokslinės literatūros analizė, įmonės veiklos analizė.
1. PARDAVIMO SKATINIMAS
Pardavimo skatinimą, kaip savarankišką rėmimo priemonę, pradėta išskirti palyginti neseniai. Pardavimo skatinimo terminas marketingo literatūroje ir praktikoje vartojamas nevienareikšmiškai, ypač kai kalbama apie prekybą. Paprastai pardavimo skatinimu laikomos visos rėmimo priemonės, kurios nepriskiriamos kitiems rėmimo veiksmams. Tačiau iš tikrųjų pardavimo skatinimas apima...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4022 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS ..3
  • 1. Pardavimo skatinimas ..4
  • 1.2. Pardavimo skatinimo priemonių tikslai, privalumai ir trūkumai ..7
  • 1.3. Pardavimo skatinimo programos sudarymas 10
  • 2. Prekių pateikimo būdai 12
  • 3. UAB „VP MARKET“ įmonės pardavimų skatinimo priemonių analizė 13
  • 3.1. Prekybos centro pristatymas 13
  • 3.2. Prekybos centro tikslai 14
  • 3.3. Pardavimo skatinimo organizavimas 15
  • 3.4. Pardavimų skatinimo analizė 16
  • IŠVADOS 19
  • LITERATŪRA 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4022 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 19 psl., (4022 ž.)
  • Word failas 141 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt