Ilgą laiką pramonės įmonės galėjo diktuoti savo sąlygas prekybos įmonėms, daugiau ar mažiau ignoruoti šių įmonių interesus ir be didesnių pastangų pasiekti, kad jos vykdytų gamintojų marketingo strategijas. Tačiau XX amžiaus antroje pusėje situacija ėmė keistis. Dėl padidėjusios konkurencijos prekyboje pagreitinus susijungimo procesams, rinkoje labai išaugo prekybos įmonių galia ir paskirstymo sferoje - jų vaidmuo. Susikūrė galingos prekybos įmonių sistemos, kurios ėmė pačios kurti ir įgyvendinti savas marketingo strategijas.
Šiais laikais kiekviena prekybos įmonė, siekdama bendrauti su vartotojais, turi įvairiais būdais išsakyti savo verslo filosofiją, strategiją, ir siekius. Individualūs vartotojai prekes įsigyja per mažmeninę prekybą. Mažmeninės prekybos aptarnaujamas pirkėjas daug kuo skiriasi nuo pirkėjų, būdingų didmeninei prekybai. Čia pirkėjas atstovauja tik savo ar nedidelės žmonių grupės interesus, todėl savo poreikių ir galimybių ribose turi gan didelę veiksmų laisvę. Dauguma žmonių beveik kasdien lankosi prekybos centruose pirkdami kasdieninio vartojimo prekes. Jo sprendimams didelę įtaką daro įvairios pardavimo skatinimo priemonės.
Nors šiuo metu vartotojai yra truputį abejingesni visiems pardavimų skatinimo priemonių naudojimams, reklaminėms kampanijoms, tačiau, statistika rodo, kad atsidaręs naujas didesnis prekybos centras savo gyvavimo pradžioje vartotojus traukia masiškai. O atrodo lyg vartotojas jau turėtų būti persisotinęs jam siūlomais prekybiniais pasiūlymais. Visi prekybos centrų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai gana stipriai veikia vartotojo sąmonę ir jo elgseną, todėl didelė šių priemonių įvairovė prekybos centruose teikia pardavimų skatinimo naudą tiek pardavėjui (didėja pardavimai), tiek pirkėjui (mažesnė kaina).
Darbo objektas - UAB „VP MARKET“ prekybos centrų naudojamos pardavimų skatinimo priemonės.
Darbo tikslas - išanalizuoti UAB „VP MARKET“ skatinimo priemones.
4. Išsiaiškinti kokias pardavimo skatinimo priemones naudoja prekybos tinklas UAB „VP MARKET“.
Metodai: mokslinės literatūros analizė, įmonės veiklos analizė.
1. PARDAVIMO SKATINIMAS
Pardavimo skatinimą, kaip savarankišką rėmimo priemonę, pradėta išskirti palyginti neseniai. Pardavimo skatinimo terminas marketingo literatūroje ir praktikoje vartojamas nevienareikšmiškai, ypač kai kalbama apie prekybą. Paprastai pardavimo skatinimu laikomos visos rėmimo priemonės, kurios nepriskiriamos kitiems rėmimo veiksmams. Tačiau iš tikrųjų pardavimo skatinimas apima...
Šį darbą sudaro 4022 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!