Sparčiai augant santykių su klientais valdymo technologijoms yra ypač svarbu išanalizuoti įmonės klientų elgesį, identifikuoti klientų profilius ir išsiaiškinti kodėl klientai būna nepatenkinti. Tai yra vienas iš svarbiausių klientų valdomos organizacijos tikslų.
Šiame darbe bus nagrinėjama UAB „VP Market“. Ši įmonė yra nuolat auganti, privati Lietuvos įmonė, kuri valdo didžiausią Baltijos šalyse mažmeninės maisto produktų ir pramoninių prekių prekybos tinklą MAXIMA.
Pagal 2005 m. rezultatus, „VP MARKET“ yra daugiausiai darbo vietų sukūrusi bendrovė, o pagal pardavimus ir paslaugas – antroji Lietuvoje (Šaltinis: vers lo dienraščio „Verslo žinios“ leidinys "Lietuvos verslo lyderiai 2005/2006“).1
Bendrovė „VP MARKET“ priklauso stambiausiai Lietuvoje privačių įmonių grupei, kuri mažmenine prekyba užsiima nuo savo veiklos pradžios 1992 m. 2
Norint tinkamai įvertinti esamą padėtį klientų aptarnavimo rinkoje būtinas ilgas ir kruopštus klientų išanalizavimas ir suskirstymas siekiant sužinoti klientų pageidavimus ir lūkesčius. Tik tuomet galima būtų imtis tolesnių veiksmų siekiant kuo geriau ir tiksliau juos patenkinti ir įgyvendinti. Tenkindamos savo klientų lūkesčius, bendrovės stengiasi išlaikyti savo klientus kuo ilgiau.
Mano darbo, „Klientų analizė“, tikslas yra nustatyti bendrovės „VP MARKET“, kurią paėmiau kaip pavyzdį, potencialius klientus. Užduotys – išsiaiškinti bendrovės klientų sudėtį, suskirstyti rinką į segmentus ir nagrinėti įmonės komunikacijos su klientais formas. Problema, kuri bus nagrinėjama šiame referate, yra klientų aptarnavimas. Bandysime ieškoti būdų, kuriais bendrovė „VP MARKET“, galėtų kuo ilgiau išlaikyti savo klientus ir įgyti naujų. išanalizvaus įmonės klientų aptarnavimą, išryškinti problemą ir pateikti pasiūlymų šiai problemai spręsti.
Teorinėje dalyje trumpai pateiksiu bendrą informaciją apie klientų analizę, kas tai yra, kokie jai keliami reikalavimai ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį, taip pat kokia gali būti ir kaip nustatoma bendrovės klientų sudėtis, rinkos segmentacija, bendravimo su klientais analizė.
Savo darbo antroje, tiriamojoje dalyje pabandysiu išanalizuoti kas yra bendrovės „VP MARKET“ tinklo potencialūs klientai. Pabandysiu nustatyti bendrovės klientų sudėtį, suskirstyti pagal rinkos segmentus ir išnagrinėti komunikacijos su klientais formas.
Trečiojoje projektinėje dalyje pabandysiu ieškoti būdų, kaip bendrovei...
Šį darbą sudaro 3240 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!