Analizės

Klientų analizė: UAB "VP market"

10   (2 atsiliepimai)
Klientų analizė: UAB "VP market" 1 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 2 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 3 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 4 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 5 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 6 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 7 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 8 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 9 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 10 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 11 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 12 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 13 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 14 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 15 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 16 puslapis
Klientų analizė: UAB "VP market" 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Sparčiai augant santykių su klientais valdymo technologijoms yra ypač svarbu išanalizuoti įmonės klientų elgesį, identifikuoti klientų profilius ir išsiaiškinti kodėl klientai būna nepatenkinti. Tai yra vienas iš svarbiausių klientų valdomos organizacijos tikslų.
Šiame darbe bus nagrinėjama UAB „VP Market“. Ši įmonė yra nuolat auganti, privati Lietuvos įmonė, kuri valdo didžiausią Baltijos šalyse mažmeninės maisto produktų ir pramoninių prekių prekybos tinklą MAXIMA.
Pagal 2005 m. rezultatus, „VP MARKET“ yra daugiausiai darbo vietų sukūrusi bendrovė, o pagal pardavimus ir paslaugas – antroji Lietuvoje (Šaltinis: vers lo dienraščio „Verslo žinios“ leidinys "Lietuvos verslo lyderiai 2005/2006“).1
Bendrovė „VP MARKET“ priklauso stambiausiai Lietuvoje privačių įmonių grupei, kuri mažmenine prekyba užsiima nuo savo veiklos pradžios 1992 m. 2
Norint tinkamai įvertinti esamą padėtį klientų aptarnavimo rinkoje būtinas ilgas ir kruopštus klientų išanalizavimas ir suskirstymas siekiant sužinoti klientų pageidavimus ir lūkesčius. Tik tuomet galima būtų imtis tolesnių veiksmų siekiant kuo geriau ir tiksliau juos patenkinti ir įgyvendinti. Tenkindamos savo klientų lūkesčius, bendrovės stengiasi išlaikyti savo klientus kuo ilgiau.
Mano darbo, „Klientų analizė“, tikslas yra nustatyti bendrovės „VP MARKET“, kurią paėmiau kaip pavyzdį, potencialius klientus. Užduotys – išsiaiškinti bendrovės klientų sudėtį, suskirstyti rinką į segmentus ir nagrinėti įmonės komunikacijos su klientais formas. Problema, kuri bus nagrinėjama šiame referate, yra klientų aptarnavimas. Bandysime ieškoti būdų, kuriais bendrovė „VP MARKET“, galėtų kuo ilgiau išlaikyti savo klientus ir įgyti naujų. išanalizvaus įmonės klientų aptarnavimą, išryškinti problemą ir pateikti pasiūlymų šiai problemai spręsti.
Teorinėje dalyje trumpai pateiksiu bendrą informaciją apie klientų analizę, kas tai yra, kokie jai keliami reikalavimai ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį, taip pat kokia gali būti ir kaip nustatoma bendrovės klientų sudėtis, rinkos segmentacija, bendravimo su klientais analizė.
Savo darbo antroje, tiriamojoje dalyje pabandysiu išanalizuoti kas yra bendrovės „VP MARKET“ tinklo potencialūs klientai. Pabandysiu nustatyti bendrovės klientų sudėtį, suskirstyti pagal rinkos segmentus ir išnagrinėti komunikacijos su klientais formas.
Trečiojoje projektinėje dalyje pabandysiu ieškoti būdų, kaip bendrovei...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3240 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. VARTOTOJO SAMPRATA 5
  • 1.1 Sąvokos 5
  • 1.2. Klientų sudėties nustatymas 6
  • 1.3. Rinkos segmentacija 7
  • 1.4. Klientų profiliavimas 8
  • 1.5. Bendravimo su klientais analizė 9
  • 2. UAB „VP MARKET“ KLIENTŲ ANALIZĖ 11
  • 3. PASIŪLYMAI UAB „VP MARKET“ KLIENTŲ APTARNAVIMUI GERINTI 14
  • IŠVADOS 16
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (3240 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 17 psl., (3240 ž.)
  • Word failas 113 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt