• Pardavimų skatinimas - tai marketingo veikla, kuri atitinkamu laiko periodu suteikia paslaugai papildomą vertę ir skatina vartotoją pirkti, stimuliuoja pardavėjus siūlyti paslaugas.
• Marketingo priemonė– pardavimų skatinimas, viena iš populiariausių ir patikimiausių skatinimo priemonių.
Pardavimų skatinimui priskiriami veiksmai bei sprendimai, apsprendžiantys specifinių, trumpalaikių, skatinančių pirkimą, priemonių panaudojimą, taip pat sudarantys palankesnes sąlygas nusipirkti paslaugą . Šie veiksmai gali būti nukreipti į galutinį vartotoją ar tarpininką.
• Pardavimų skatinimui priskiriami veiksmai bei sprendimai, apsprendžiantys specifinių, trumpalaikių, skatinančių pirkimą, priemonių panaudojimą, taip pat sudarantys palankesnes sąlygas nusipirkti paslaugą . Šie veiksmai gali būti nukreipti į galutinį vartotoją ar tarpininką.
• Darbo tikslas – apibrėžti pardavimų skatinimo sampratą, tikslus ir priemones remiantis literatūra.
• išvardinti pardavimo skatinimo priemones ;
Darbo objektas: pardavimų skatinimas smprata, tikslai, priemonės, kryptys.
• Darbo metodologija: mokslinės literatūros analizė.
• Darbo dalykas: pardavimų skatinimas :samprata, tikslai, priemonės.
• Darbo struktūra: darbą sudaro teorinė ir praktinė dalys.
1. Pardavimų skatinimas. Samprata.
• Pardavimų skatinimas - tai trumpalaikis stimuliavimas, skatinantis žmones pirkti arba parduoti prekes arba paslaugas, tai įvairių instrumentų rinkinys , kuriu pagalba, siekiama sukelti greitą ir stiprią atsakomąją rinkos reakciją.
• Pardavimų skatinimui priskiriami veiksmai bei sprendimai apsprendžiantys specifinių, trumpalaikių priemonių skatinančių pirkimą, priemonių panaudojimą taip pat sudarantys palankesnes sąlygas pirkti paslaugas.
• Pagal :F. Kotleri
Šie veiksmai gali būti nukreipti į galutinį vartotoją ar tarpininką. Nepaisant jų įvairumo, pagrindiniai jų yra:
• konkursų organizavimas tarp palaugų ar prekių pardavėjų, tarpininkų ir tarp pirkėjų;
• premijų įteikimas;
• pavyzdžių išsiuntimas nemokamai;
• kuponų, garantuojančių kainos nuolaidą perkant prekę, panaudojimas;
• dovanos perkantiems kitas tos pačios organizacijos prekes ar paslaugas;
• nuolaidos didmenininkams;
• pardavimo kainos mažinimas ir pan.
• Šaltinis:
• Pardavimų skatinimas apima į vieningą veiksmų sistemą sujungtas priemones, parinktas ne tik iš rėmimo, bet ir iš kt. marketingo komplekso elementų. Pardavimo skatinimo priemonėmis, įmonė siekia šių tikslų:
• sukelti stipresnę ir greitesnę pirkėjų reakciją,
• atkreipti dėmesį į tam tikrų prekių pasiūlą,
• įveikti realizacijos sąstingį.
• Pagal : B Alborovienę
2. Pardavimų skatinimo...
Šį darbą sudaro 1207 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!