0,4
Ataskaitos gynimas
0,2
1,0
Universiteto praktikos vadovas
vardas, pavardė, parašas
Data _______________________
Įvadas
Socialinio pedagogo stebėjimo praktiką atlikau Kauno Simono Daukanto vidurinėjė mokykloje. Praktika atlikau nuo 2011 metų vasario mėn. 11 d. iki 2011 metų gegužės mėn. 25 d. Praktika vyko kiekvieną penktadienį, institucijos darbo valandomis (8-14 val.) Didžiąja laiko dalį praleidau stebėdama mokyklos socialinės pedagogės veiklą, stebėjau keletą svarstymų dėl mokinių drausmingumo, dalyvavau dviejose pamokose ir stebėjau mokytojų darbą ir bendravimą su mokiniais pamokų metu. Taip pat teko dalyvauti įvairiuose mokyklos renginiuose (konkursuose, diskotekose).
Praktikos tikslas: Susipažinti su ugdymo procesu, kompetentingų specialistų patirtimi, pratintis bendrauti ir bendradarbiauti su pedagogais ir mokiniais; stebėti, fiksuoti ir reflektuoti ugdymą.
Praktikos užduotys:
1. Stebėti mokyklos aplinką ir stebėjimo metu identifikuoti “veiklos tyrimo” aplinkas.
2. Stebėti dvi pedagogo pamokas, identifikuoti ir užfiksuoti pedagogo kompetencijas, veiklas, vaidmenis. Užpildyti pamokų stebėjimo formą.
3. Stebėti socialinio pedagogo veiklą, fiksuoti stebėjimo duomenis.
4. Rašyti praktikos dienoraštį ir reflektuoti praktinę savo veiklą.
1. Pedagoginės praktikos 1-as aprašymas.
1.1 Mokyklos ugdymo procesas
Kauno 26-ąją vidurinę mokyklą buvo numatyta pastatyti Dainavos rajono Taikos prospekte. Tai 1320 vietų mokykla su 32 klasėmis, valgykla, sporto ir aktų salėmis, 6 kabinetais (fizikos, chemijos, namų ruošos, sporto ir metodikos). 1967 m. rugsėjo 1 d. mokykla pradėjo darbą. 2001m. Kauno miesto valdybos sprendimu Nr. 476 Kauno 26-ajai vidurinei mokyklai suteiktas Simono Daukanto vardas.
Mokykloje dirba 80 pedagogų, taip pat mokykloje dirba psichologė, socialinė pedagogė, logopedė ir sveikatos priežiūros specialistė. Mokykloje mokosi 34 klasės mokinių.
Mokykloje yra propoguojamos šios vertybės:
• Bendravimas ir bendradarbiavimas, įgyvendinant valstybės, savivaldybės ir mokyklos politikas;
• Nuolatinis mokymasis bei kompetencijų vystymas;
• Pagarba , tolerancija, dėmesys švietimo paslaugų vartotojams;
• Konfidencialumas, tikslumas, sąžiningumas, nuoseklumas ir objektyvumas;
• Perėjimas nuo mokymo prie mokymosi paradigmos, nuo pedagoginio poveikio prie pedagoginės sąveikos;
• Humaniškumas, demokratiškumas, racionalumas ir atsinaujinimas; ( )
Mokyklos tikslai:
• Pasiekti besimokančios organizacijos pedagogams reikalingų kompetencijų (komandinio darbo, komunikacinių, idėjų generavimo, projektavimo, problemų sprendimo, kritinio mąstymo, kompiuterinio raštingumo, darbo su informacija) ir užtikrinti mokinų gerovę.
• Sukurti efektyvią informacinę...
Šį darbą sudaro 3962 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!