Pagrindinis šio darbo tikslas – ugdyti pedagoginę, psichologinę ir dalykinę kompetencijas.
1. Susipažinti su reformuojamos mokyklos kaita, darbo turiniu ir organizavimu, perspektyva.
2. Formuotis pirminius mokslinio tiriamojo darbo įgūdžius, pažinti mokinius naudojantis pedagoginių, psichologinių tyrimų metodais.
3. Ugdytis gebėjimą planuoti ir organizuoti auklėjamąjį procesą, atsižvelgiant į mokinių amžiaus ir individualius ypatumus, poreikiusir interesus, vietos sąlygas ir galimybes.
4. Refleksijos būdu įvertinti savo pedagogines, psichologines ir dalykines kompetencijas.
Praktiką atlikome V. K. vidurinėje mokykloje. Tai - dieninė, savarankiško mokymosi bendrojo lavinimo mokykla Šiauliuose, Gubernijoje, Dvaro g. 129. Čia vykdomos pradinio ugdymo ir pagrindinio ugdymo programos. Veikia pradinio ir pagrindinio lavinimo klasės. Mokykla pasirengusi ugdyti įvairių gebėjimų ir poreikių vaikus.Mokymo kalba- lietuvių kalba.
Mokyklos tikslai:
1. Išugdyti kiekvieno mokinio vertybines orientacijas, leidžiančias tapti doru, savarankišku, atsakingu, siekiančiu žinių piliečiu.
2. Išlavinti dabartiniam gyvenimui svarbius asmens komunikacinius gebėjimus, padėti įsisavinti žinių visuomenei būdingą informacinę kultūrą, užtikrinti gimtosios ir užsienio kalbų mokėjimą, informacinį raštingumą, taip pat šiuolaikinę socialinę kompetenciją ir gebėjimus savarankiškai kurti savo gyvenimą.
3. Sudaryti sąlygas mokiniui įgyti demokratijos tradicijas, įkūnijančias pilietinės bei politinės kultūros pagrindus.
4. Perteikti mokiniui tautinės ir etninės kultūros pagrindus, ugdyti jo tautinę savimonę, dorovines, estetines nuostatas.
Mokyklos uždaviniai:
1. Sudaryti sąlygas mokiniui mokytis pagal pasirinktas ugdymo programas.
2. Sudaryti sąlygas mokiniams rinktis savo polinkius, gabumus ir siekius atitinkantį ugdymo kelią, galimybes pasirinkus motyvuotai keisti savo pasirinkimą.
3. Sudaryti sąlygas mokiniams įgyti pradinį ir pagrindinį išsilavinimą ir gauti valstybės pripažintą išsilavinimo pažymėjimą.
4. Sudaryti sąlygas mokiniams, baigusiems priešmokyklinio ugdymo programą, mokytis pagal pradinio ugdymo programą; baigusiems pradinio ugdymo programą – mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą.
5. Grįsti savo veiklą humanistine demokratine ugdymo filosofija ir vertybių sistema.
6. Sudaryti sąlygas dvasiniam, doroviniam, socialiniam ir kultūriniam mokinių brendimui.
7. Sudaryti mokiniams sveikas ir saugias ugdymosi sąlygas.
Mokyklos tradicijos ir šventės:
• Rugsėjo 1-oji – Kasmetinė mokslo ir žinių diena.
• „Šiaulių dienos“ – tradiciškai kasmet mokyklos mokiniai dalyvauja „Šiaulių dienų“ eisenoje.
• Penktokų krikštynos – kasmetinė šventė, kurią organizuoja devintokai penktokams.
• Tolerancijos...
Šį darbą sudaro 2689 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!