Šiuo metu reklama, kaip komunikacijos forma, yra neatsiejama kiekvieno mūsų gyvenimo dalis. Be jos visa aptarnavimo sfera bei daugelis ekonominių sričių prarastų egzistavimo prasmę. Visuomenė lengvai paniro į vartotojišką pasaulį ir mėgaujasi jo teikiamomis paslaugomis.
Reklama verslo šaka tapo tada, kai atsirado galimybė iš jos paslaugų pragyventi šia veikla užsiimantiems žmonėms. Tai yra labiausiai matoma veikla susijusi su verslu ir neabejotinai daro didžiausią įtaką ne tik žmonėms, verslui, bet ir visos valstybės ūkiui.
Miestuose, kuriuose gyvename, kasdien regime šimtus reklaminių vaizdinių. Su jokio kito pobūdžio komunikacija taip dažnai susidurti mums netenka. Reklama mus veikia čia ir dabar, persekioja kiekviename žingsnyje, vienaip ar kitaip verčia vartoti. Į reklamą vartotojai reaguoja esamuoju laiku, nesvarbu kad anonsuojama ateitis. Dažniausiai mes judame pro kokį nors vaizdinį ir iškart esame situacijos kontrolieriai – galime nusigręžti, išjungti garsą, ar išsivirti puodelį kavos.
Reklama yra žavesį kuriantis procesas. Reklama parodo, ko kiekvienam iš mūsų reikia ir įtikina, kad reklamose vaizduojamiems subjektams tiesiog privaloma pavydėti. Ji mus veikia pasinaudodama natūraliu malonumo poreikiu, tai yra simbolių žaismas. Reklamos gamintojai visada apeliuoja į potencialų vartotoją, tam, kad gautų garantuotą pelną. Vaizdiniai pateikiami taip, kad vartotojai nedvejodami pasinertų į „Pirkti - vartoti“ pasaulį ir netgi patys sau savęs vartojančio vieną ar kitą produktą pavydėtų. Tai leidžia daryti išvadą, kad reklamos paskirtis – suteikti laimę, būtent tokią, kokią suvokiame žvelgdami iš šalies į reklamuojamą prekę ar paslaugą.
Reklama vis labiau naudojasi seksualumu, tiek siūlydama prekę, tiek paslaugą. Šio pobūdžio seksualumas nėra laisvas, tai simbolis kažko didesnio už save patį: tai simbolis geresnio gyvenimo, kuriame galima nupirkti viską. Gebėti pirkti tolygu būti seksualiam.
Šiuo darbu norėčiau apžvelgti reklamas, kuriose naudojamas seksualumas, kaip pagrindinis vartotoją įtakojantis veiksnys. Pradžioje aptarsiu reklamos proceso esmę ir apibrėšiu pagrindinius veiksnius. Praktinėje dalyje pateiksiu realius pavyzdžius ir jų įtaką vartotojams. Darbo tikslas – įrodyti, kad komunikacijoje yra leidžiama viskas, piktnaudžiavimas nustoja egzistuoti tada, kai...
Šį darbą sudaro 3311 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!