Kursiniai darbai

Prekių pozicionavimo principai

9.0   (2 atsiliepimai)
Prekių pozicionavimo principai 1 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 2 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 3 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 4 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 5 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 6 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 7 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 8 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 9 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 10 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 11 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 12 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 13 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 14 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 15 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 16 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 17 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 18 puslapis
Prekių pozicionavimo principai 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Galima drąsiai teigti, kad šiandien sėkmingai veikia tik tos įmonės, kurios žino, kaip prisitaikyti prie nuolat kintančių rinkos sąlygų, sugeba pasirinkti tokią rinkos tendencijomis paremtą veiklos strategiją, kuri stengiasi, kad potencialūs vartotojai išskirtų jų prekes, vardus (turint gerą vardą, pozicionavimo darbas bus žymiai lengvesnis) iš konkurentų, kad vartotojų sąmonėje reklamuojamos prekės užimtų daugiau ar mažiau aiškią poziciją.
Pozicionavimas - tai naujas informacijos perdavimo metodas. Tai idėja, padedanti spręsti sudėtingą problemą, kaip būti išgirstam informacija perkrautoje visuomenėje, išsiskirti iš konkurentų. Ši idėja yra revoliucinė, nes ji apima visas keturias „P“, visas įtakoja ir derina.
Pozicionavimas prasideda nuo produkto: nuo prekės, paslaugos, bendrovės ar net žmogaus. Kiekvienas geras politikas praktikuoja pozicionavimą, taip pat kaip ir CocaCola, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Kalnapilis, Omnitel ir pan.
Klaidinga nuomonė, kad pozicionavimas yra tai, ka darome produktui. Vardo, kainos ar pakuotės pakitimai, tai ne produkto pakeitimai, iš esmės, tai tik kosmetinės priemonės , kurių imamasi norint užtikrinti gerą poziciją potencialaus pirkėjo mintyse. Tai ir yra, produkto pozicionavimas potencialaus pirkėjo mintyse, tai, kokiais būdais veikiame potencialaus pirkėjo mintis.
• Produkto reklamą.
Šiomis dienomis pozicionavimas ne tik gyvuoja ir klesti, bet taip pat yra ir galinga rinkos diferenciavimo priemonė. O susikurta poziciją pakeisti yra labai sunku. Todėl įmonės, prieš pradėdamos vykdyti reklaminę kampaniją, turi padaryti tyrimą (ištirti konkurentų pranašumus bei trūkumus, išskirti tikslinė auditoriją ir pan.) gerai apgalvoti, numatyti galimą rezultatą, nustatyti prognozę, ir tik tada imtis tam tikrų veiksmų.
Darbo tikslas – pozicionavimo ypatumų analizė.
Darbo uždaviniai:
• Remiantis moksline literatūra išanalizuoti pozicionavimą, jo ypatumus;
• Išskirti pagrindines pozicionavimo grupes ir jas apibūdinti.
Darbo atlikimo metodas – mokslinės literatūros šaltinių analizė.
POZICIONAVIMO SAMPRATA IR JO YPATUMAI
Pagrindinis pozicionavimo principas yra ne sukurti ką nors naujo ir originalaus, bet manipuliuoti tuo, kas mintyse jau yra ir pakeisti egzistuojančius ryšius.
Šiandieninė rinka nebereaguoja į strategijas, tikusias praeityje. Tiesiog yra per daug produktų, per daug bendrovių, per daug rinkos triukšmo.
Vartotojai renkasi...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4412 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4412 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 19 psl., (4412 ž.)
  • Word failas 130 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt