Galima drąsiai teigti, kad šiandien sėkmingai veikia tik tos įmonės, kurios žino, kaip prisitaikyti prie nuolat kintančių rinkos sąlygų, sugeba pasirinkti tokią rinkos tendencijomis paremtą veiklos strategiją, kuri stengiasi, kad potencialūs vartotojai išskirtų jų prekes, vardus (turint gerą vardą, pozicionavimo darbas bus žymiai lengvesnis) iš konkurentų, kad vartotojų sąmonėje reklamuojamos prekės užimtų daugiau ar mažiau aiškią poziciją.
Pozicionavimas - tai naujas informacijos perdavimo metodas. Tai idėja, padedanti spręsti sudėtingą problemą, kaip būti išgirstam informacija perkrautoje visuomenėje, išsiskirti iš konkurentų. Ši idėja yra revoliucinė, nes ji apima visas keturias „P“, visas įtakoja ir derina.
Pozicionavimas prasideda nuo produkto: nuo prekės, paslaugos, bendrovės ar net žmogaus. Kiekvienas geras politikas praktikuoja pozicionavimą, taip pat kaip ir CocaCola, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Kalnapilis, Omnitel ir pan.
Klaidinga nuomonė, kad pozicionavimas yra tai, ka darome produktui. Vardo, kainos ar pakuotės pakitimai, tai ne produkto pakeitimai, iš esmės, tai tik kosmetinės priemonės , kurių imamasi norint užtikrinti gerą poziciją potencialaus pirkėjo mintyse. Tai ir yra, produkto pozicionavimas potencialaus pirkėjo mintyse, tai, kokiais būdais veikiame potencialaus pirkėjo mintis.
• Produkto reklamą.
Šiomis dienomis pozicionavimas ne tik gyvuoja ir klesti, bet taip pat yra ir galinga rinkos diferenciavimo priemonė. O susikurta poziciją pakeisti yra labai sunku. Todėl įmonės, prieš pradėdamos vykdyti reklaminę kampaniją, turi padaryti tyrimą (ištirti konkurentų pranašumus bei trūkumus, išskirti tikslinė auditoriją ir pan.) gerai apgalvoti, numatyti galimą rezultatą, nustatyti prognozę, ir tik tada imtis tam tikrų veiksmų.
Darbo tikslas – pozicionavimo ypatumų analizė.
Darbo uždaviniai:
• Remiantis moksline literatūra išanalizuoti pozicionavimą, jo ypatumus;
• Išskirti pagrindines pozicionavimo grupes ir jas apibūdinti.
Darbo atlikimo metodas – mokslinės literatūros šaltinių analizė.
POZICIONAVIMO SAMPRATA IR JO YPATUMAI
Pagrindinis pozicionavimo principas yra ne sukurti ką nors naujo ir originalaus, bet manipuliuoti tuo, kas mintyse jau yra ir pakeisti egzistuojančius ryšius.
Šiandieninė rinka nebereaguoja į strategijas, tikusias praeityje. Tiesiog yra per daug produktų, per daug bendrovių, per daug rinkos triukšmo.
Vartotojai renkasi...
Šį darbą sudaro 4412 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!