• Prekė – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus susijusius su pardavimo objekto kūrimu ar keitimu.
• Prekę perkantis žmogus iš esmės perka pardavėjo siūlomą poreikio patenkinimą.
• Prekės ženklas – žymuo, kuriuo vienos įmonės prekės išskiriamos iš konkuruojančių prekių visumos.
• Musu imone pasirinko butent toki ipakavima ir prekes zenkla nes jis yra :
• Įsimintinas lengvai atpažįstamas ir įsimenamas.
• Mėgstamas įdomus, verbaliai ir vizualiai vaizdingas, estetiškas.
• Perkeliamas pritaikomas produkto linijai, tinkamas kitoms šalims ir kultūroms.
• Pritaikomas lankstus, atnaujinamas pagal tendencijas.
• Prasmingas aprašantis ir atvaizduojantis, įtikinantis.
• Šiuolaikiškas priimtinas ir jaunam ir senam, gerai nuteikiantis.
Prekės ženklo vardas
• Prekės ženklo vardas – tai pirmasis ryšys tarp vartotojo ir kompanijos, gaminančios produkciją.
• Pasirinkome šį varda nes jis yra :
• Gerai įsimenamas, paprastas;
• Turi emocinį atspalvį;
• Yra trumpas;
• Lengvai ištariamas;
• Reiškia tiktai juo nusakomą preke;
Prekės ženklo spalvos
• Spalva – vienas iš svarbiausių prekės ženklo vaizdinių elementų, nes sukelia tam tikrus nulemtus, išmoktus ar sąmoningai suformuotus fiziologinius organizmo atsakus bei emocines reakcijas.
Prekės ženklo simbolis
• Prekės ženklo simbolis – tai prekės identifikavimo priemonė, neturinti tekstinės informacijos
• Apklausu duomenimis musu imones prekinis ženklas yra pripažystamas, originalus,
• lengvai isimenamas bei keliantis asocijacijas.
Prekės ženklo dizainas
• .
• Prekės ženklai dizaino (kompozicijos) požiūriu skirstomi į tris grupes:
• Vaizduojamieji ženklai – tai konkretūs atvaizdai (gyvūnai, paukščiai, žmonės, daiktai ir t.t), simboliai (ratas-saulė, trikampis-kalnai ir pan.), abstraktūs vaizdai, kompozicijos iš ornamentų,iš meniškai transformuotų raidžių ir skaičių.
• Žodiniai prekių ženklai – tai žodžiai arba žodžių derinys, reiškiantis žodį.
• Mišriuose prekių ženkluose – vartojamos žodžių ir vaizdų kombinacijos.
Kokybė ir asortimentas
• Prieš priimdami bet kokį sprendimą atidžiai tiriame savo vartotojų poreikius, tikriname prekes, kruopščiai apgalvojame asortimentą ir nustatome kainas.
• UAB”MILK” didelį dėmesį skiria tam, kad pirkėjai įsigytų tik kokybiškų prekių. Tam užtikrinti sukurta griežta produkcijos kokybės kontrolės sistema, apimanti tris pagrindines grandis: gamybos, tiekimo ir pardavimo.
• Pirmiausia, mes užtikriname, kad pagaminta prekė atitikta kokybės reikalavimus.
• UAB”MILK” prekių...
Šį darbą sudaro 1471 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!