Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus.
Klaipėda 2007 m.
Prekės iš gamintojo pas vartotoją patenka tam tikru keliu, kuris marketinge vadinamas paskirstymo kanalu. Šį kelią lemia prekių paskirstyme dalyvaujančios įmonės. Prekių paskirstymo keliai daro esminį poveikį gamintojo kaštams ir pajamoms, taip pat pačios įmonės bei jos prekių įvaizdžiui. Pasirinkdamas tam tikrą prekių paskirstymo kanalą, gamintojas dažniausiai ilgam susieja savo įmonę su kitomis įmonėmis – partneriais, užmezga su jomis dalykinius ryšius. Kiekvienas gamintojas nori bendradarbiauti su finansiniu stabilumu pasižyminčiais partneriais.
Tarpininkai parenkami pagal jų veikimo zonas, operacijų apimtį, turimus ryšius, specializaciją, lojalumą, asmenines savybes ir profesionalumą. Labai svarbu turėti gerą prekybos tarpininką, nes nuo jo priklausys įmonės verslo sėkmė. Prekybos tarpininkas, palaikantis glaudžius ryšius su vartotojais, privalo turėti unikalių savybių.
Išsiaiškinti prekybos tarpininkų darbo ypatumus aptarnaujant skirtingus klientus.
1. Išanalizuoti kokie yra prekybos tarpininkai.
2. Nustatyti pirkėjų ir klientų tipus.
Tyrimo objektas
Aprašomoji ir analizuojamoji tyrimo analizė
Prekybos tarpininkai
Didelės pramonės kompanijos komercinių tarpininkų paslaugomis naudojasi realizuodamos rūšies produkciją, taip pat tolimose, sunkiai prieinamose ir mažai ištirtose rinkose, mažo imlumo rinkose, siekdamos parduoti naujas prekes.Tarpininkų paslaugomis naudojasi didelės pramonės įmonės, kurios atlieka nedaug eksporto ir importo operacijų, taip pat mažos ir vidutinės įmonės, kartais atliekančios užsienio prekybos operacijas.
Netiesioginiai realizavimo kanalai naudojami tada, kai produkcijos tiekėjas negali ar jam ekonomiškai neapsimoka savo produkciją patiekti galutiniam vartotojui. Tokiu atveju naudojami įvairaus ilgio ir pločio kanalai.
Bendra vartojamų prekių gamintojų tiesioginio ir netiesioginio ryšio su galutiniu vartotoju schema.
Šaltinis: Sūdžius V., Pardavimų valdymas, V., 2002, p. 142.
Didmeniniai tarpininkai skirstomi į tris grupes:
• Įgyjantys prekės nuosavybės teisę,
• Agentai ir brokeriai,
• Specializuoti didmeniniai tarpininkai.
Didmenininkas konsignantas yra ribotas paslaugas teikiantis tarpininkas: jis pristato ne maisto prekes į maisto prekių parduotuvių, kavinių ir kitų įmonių prekybos sales, pats nustato pardavimo kainą, seka asortimentą, atsargas, jų kokybę, finansuoja ir tvarko pardavimo apskaitą.
Didmenininkas konsignantas įgyja nuosavybės teisę į disponuojamą prekybos salėje prekę. Kai mažmenininkas parduoda prekę, reikalaujama atsiskaityti su jos savininku....
Šį darbą sudaro 2066 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!