Namų darbai

Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus

10   (3 atsiliepimai)
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 1 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 2 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 3 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 4 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 5 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 6 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 7 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 8 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 9 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 10 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 11 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 12 puslapis
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus.
Klaipėda 2007 m.
Prekės iš gamintojo pas vartotoją patenka tam tikru keliu, kuris marketinge vadinamas paskirstymo kanalu. Šį kelią lemia prekių paskirstyme dalyvaujančios įmonės. Prekių paskirstymo keliai daro esminį poveikį gamintojo kaštams ir pajamoms, taip pat pačios įmonės bei jos prekių įvaizdžiui. Pasirinkdamas tam tikrą prekių paskirstymo kanalą, gamintojas dažniausiai ilgam susieja savo įmonę su kitomis įmonėmis – partneriais, užmezga su jomis dalykinius ryšius. Kiekvienas gamintojas nori bendradarbiauti su finansiniu stabilumu pasižyminčiais partneriais.
Tarpininkai parenkami pagal jų veikimo zonas, operacijų apimtį, turimus ryšius, specializaciją, lojalumą, asmenines savybes ir profesionalumą. Labai svarbu turėti gerą prekybos tarpininką, nes nuo jo priklausys įmonės verslo sėkmė. Prekybos tarpininkas, palaikantis glaudžius ryšius su vartotojais, privalo turėti unikalių savybių.
Išsiaiškinti prekybos tarpininkų darbo ypatumus aptarnaujant skirtingus klientus.
1. Išanalizuoti kokie yra prekybos tarpininkai.
2. Nustatyti pirkėjų ir klientų tipus.
Tyrimo objektas
Aprašomoji ir analizuojamoji tyrimo analizė
Prekybos tarpininkai
Didelės pramonės kompanijos komercinių tarpininkų paslaugomis naudojasi realizuodamos rūšies produkciją, taip pat tolimose, sunkiai prieinamose ir mažai ištirtose rinkose, mažo imlumo rinkose, siekdamos parduoti naujas prekes.Tarpininkų paslaugomis naudojasi didelės pramonės įmonės, kurios atlieka nedaug eksporto ir importo operacijų, taip pat mažos ir vidutinės įmonės, kartais atliekančios užsienio prekybos operacijas.
Netiesioginiai realizavimo kanalai naudojami tada, kai produkcijos tiekėjas negali ar jam ekonomiškai neapsimoka savo produkciją patiekti galutiniam vartotojui. Tokiu atveju naudojami įvairaus ilgio ir pločio kanalai.
Bendra vartojamų prekių gamintojų tiesioginio ir netiesioginio ryšio su galutiniu vartotoju schema.
Šaltinis: Sūdžius V., Pardavimų valdymas, V., 2002, p. 142.
Didmeniniai tarpininkai skirstomi į tris grupes:
• Įgyjantys prekės nuosavybės teisę,
• Agentai ir brokeriai,
• Specializuoti didmeniniai tarpininkai.
Didmenininkas konsignantas yra ribotas paslaugas teikiantis tarpininkas: jis pristato ne maisto prekes į maisto prekių parduotuvių, kavinių ir kitų įmonių prekybos sales, pats nustato pardavimo kainą, seka asortimentą, atsargas, jų kokybę, finansuoja ir tvarko pardavimo apskaitą.
Didmenininkas konsignantas įgyja nuosavybės teisę į disponuojamą prekybos salėje prekę. Kai mažmenininkas parduoda prekę, reikalaujama atsiskaityti su jos savininku....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2066 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas 3
  • 2. Prekybos tarpininkai 4
  • 3. Būtinos pardavėjų savybės 7
  • 4. Pirkėjų ir klientų tipai 9
  • 5. Išvados 12
  • 6. Literatūra 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2066 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 13 psl., (2066 ž.)
  • Word failas 95 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt