14. 1 Variklio charakteristikos, jo reguliavimas.
14.1.1 Reguliavimas pagal vieną parametrą.
14.1.2 Reguliavimas pagal du parametrus.
14.1.3 TRV reguliavimas pagal tris parametrus.
14.1.4 Kombinuoti reguliavimo dėsniai.
14.2 Droselinės charakteristikos.
14. 1 Variklio charakteristikos, jo reguliavimas.
Keičiantis orlaivio skridimo greičiui ir aukščiui, keičiasi ir jį supančios aplinkos slėgis, temperatūra, taipogi pilnas slėgis ir stabdymo temperatūra variklio įėjime. Taigi, nejudinant variklio valdymo (droseliavimo) rankenos, keisis jo trauka, lyginamosios kuro sąnaudos bei kiti parametrai.
Pagrindinių variklio parametrų- traukos ir lyginamųjų degalų sąnaudų- priklausomybė nuo skridimo aukščio ir greičio, esant fiksuotam darbo režimui, vadinama aukštumine - greičio charakteristika. Šias charakteristikas galima skirstyti į greičio ir aukščio:
Greičio charakteristika tai traukos ir lyginamųjų degalų sąnaudų priklausomybė nuo skridimo greičio esant fiksuotam aukščiui.
Aukščio charakteristika- traukos ir lyginamųjų degalų sąnaudų priklausomybė nuo skridimo aukščio, esant fiksuotam greičiui.
Traukos ir lyginamųjų degalų sąnaudų priklausomybė nuo vieno iš parametrų, charakterizuojančių variklio darbo režimą (dažniausiai rotoriaus sūkių), kai skridimo sąlygos nesikeičia (MS=const., H=const.), vadinama variklio droseline charakteristika.
Variklio droselinės charakteristikos priklauso nuo jo reguliavimo būdo. Bet, nežiūrint to, koks reguliavimas bus naudojamas, reikia, kad esat bet kurioms išorinėms sąlygoms, kiekviename variklio darbo režime nusistovėtų toks jo darbo parametrų derinys, kuriam esat patenkinamas visų variklio elementų tarpusavio darbo suderinamumas.
Kompresoriaus parametrai visuose darbo režimuose tarpusavyje surišti charakteristika, kurią galima pateikti kaip priklausomybes:
πK= f [q(λ); n];
ηK= f [q(λ); n];
o turbinos- charakteristikomis,irgi pateikiamomis kaip priklausomybės:
ηT= f [πT; (n/ TT)];
AT= f [πT; (n/ TT)];
Kur: AT-santykinis dujų išeigos per turbiną parametras, o q(λ) – dujų dinaminė funkcija.
Pilno slėgio atstatymo koeficientas oro ėmiklyje priklauso nuo:
σįėj. = f (MS; q(λ))
Jeigu atliktume variklio darbą aprašančių lygčių sistemos analizę kartu su aukščiau išvardintomis charakteristikomis, tai pamatytume, kad netgi vieno veleno TRV su nekeičiama praeinamosios dalies geometrija (nereguliuojama tūta), nežinomųjų skaičius yra vienu didesnis , negu lygčių skaičius. Vadinasi, be papildomų sąlygų tokia lygčių sistema yra neapibrėžta. Kad užtikrinti visų parametrų vienareikšmį derinį visomis skridimo sąlygomis ir kiekvienu darbo režimu, būtina užduoti...
Šį darbą sudaro 1205 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!