Mes visi nuolatos susiduriame su reklama. Ji tapo neatsiejamu mūsų gyvenimo „fonu“. Kiekviena diena, nuo ryto iki vakaro mūs ragina kažką pirkti, naudoti, išbandyti. Atrodo, kad ir vaikai puikiai žino kas tai yra – reklama. Tačiau, pasirodo, kad tikslaus reklamos apibrėžimo lyg ir nėra. Juk tiksliai apibrėžti tokios kūrybinės ir dinamiškos srities esmę nėra paprasta. Juridiniuose aktuose, moksliniuose darbuose bei praktiniame reklamos versle sutinkama gausybė skirtingų nuomonių.
Taip pat nemažai prieštaringų nuomonių iškila dėl reklamos naudos visuomenės požiūriu. Reklamos kritikai teigia, kad reklamos užsakovas galėtų daug efektyviau panaudoti lėšas skiriamas reklamai. Atsisakęs išlaidų reklamai gamintojas daugiau lėšų galėtų skirti naujų produktų kūrybai arba esamų produktų tobulinimui. Tai būtų naudinga ne tik gamintojui, bet ir vartotojui. Atsiradus daugiau naujų produktų išniktų monopolija kai kuriose rinkos srityse. Be to, vartotojas produktus galėtų rinktis savo nuožiūra, o ne skatinamas reklamos, kuri kartais tiesiog klaidina vartotoją. Tačiau daugiausiai priekaištų išsakoma dėl to, kad reklama gali būti žalinga. Teigiama, kad ji didina visuomenes materiališkumą, skatina žalingų įpročių plitimą.
Tačiau reklama turi ir šalininkų. Jie teigia, kad reklama padeda pirkėjui gauti išsamią informaciją apie prekes arba paslaugas, juk prekių labai daug, visų neįmanoma nei išbandyti, nei įsiminti. Taip pat ji supažindina vartotoją su naujais produktais, skatina išbandyti naujas paslaugas bei pasirinkti jam tinkančias. Bet labiausiai reklama naudinga reklamos užsakovui. Be reklamos pardavėjui tiesiog neįmanoma būtų kovoti už pirkėjų dėmesį. Reklama padeda ir visai ekonomikai, nes vartotojų išlaidos tiesiogiai veikia ekonomikos būklę. Be to, reklama remia komunikacines institucijas, o ypač nacionalinius radiją ir televiziją, nes be lėšų gaunamų iš reklamos dauguma „nekomercinių“ laidų tiesiog neišgyventų. Yra ir daugiau argumentų prieš ir už reklamą.
Šio darbo tikslas – pabandyti aiškiau apibrėžti reklamos sąvoką, išnagrinėti geriausius reklamos organizavimo būdus. Taip pat darbe nagrinėjamas reklamos reguliavimo klausimas. Šiame darbe bandoma įrodyti, kad vykusi reklama naudinga vartotojui ir reklamos užsakovui.
2) reklamavimas nevyksta veltui, už...
Šį darbą sudaro 5149 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!