Referatai

Reklamos rūšys ir organizavimas

9.2   (2 atsiliepimai)
Reklamos rūšys ir organizavimas 1 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 2 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 3 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 4 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 5 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 6 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 7 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 8 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 9 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 10 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 11 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 12 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 13 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 14 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 15 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 16 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 17 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 18 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 19 puslapis
Reklamos rūšys ir organizavimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mes visi nuolatos susiduriame su reklama. Ji tapo neatsiejamu mūsų gyvenimo „fonu“. Kiekviena diena, nuo ryto iki vakaro mūs ragina kažką pirkti, naudoti, išbandyti. Atrodo, kad ir vaikai puikiai žino kas tai yra – reklama. Tačiau, pasirodo, kad tikslaus reklamos apibrėžimo lyg ir nėra. Juk tiksliai apibrėžti tokios kūrybinės ir dinamiškos srities esmę nėra paprasta. Juridiniuose aktuose, moksliniuose darbuose bei praktiniame reklamos versle sutinkama gausybė skirtingų nuomonių.
Taip pat nemažai prieštaringų nuomonių iškila dėl reklamos naudos visuomenės požiūriu. Reklamos kritikai teigia, kad reklamos užsakovas galėtų daug efektyviau panaudoti lėšas skiriamas reklamai. Atsisakęs išlaidų reklamai gamintojas daugiau lėšų galėtų skirti naujų produktų kūrybai arba esamų produktų tobulinimui. Tai būtų naudinga ne tik gamintojui, bet ir vartotojui. Atsiradus daugiau naujų produktų išniktų monopolija kai kuriose rinkos srityse. Be to, vartotojas produktus galėtų rinktis savo nuožiūra, o ne skatinamas reklamos, kuri kartais tiesiog klaidina vartotoją. Tačiau daugiausiai priekaištų išsakoma dėl to, kad reklama gali būti žalinga. Teigiama, kad ji didina visuomenes materiališkumą, skatina žalingų įpročių plitimą.
Tačiau reklama turi ir šalininkų. Jie teigia, kad reklama padeda pirkėjui gauti išsamią informaciją apie prekes arba paslaugas, juk prekių labai daug, visų neįmanoma nei išbandyti, nei įsiminti. Taip pat ji supažindina vartotoją su naujais produktais, skatina išbandyti naujas paslaugas bei pasirinkti jam tinkančias. Bet labiausiai reklama naudinga reklamos užsakovui. Be reklamos pardavėjui tiesiog neįmanoma būtų kovoti už pirkėjų dėmesį. Reklama padeda ir visai ekonomikai, nes vartotojų išlaidos tiesiogiai veikia ekonomikos būklę. Be to, reklama remia komunikacines institucijas, o ypač nacionalinius radiją ir televiziją, nes be lėšų gaunamų iš reklamos dauguma „nekomercinių“ laidų tiesiog neišgyventų. Yra ir daugiau argumentų prieš ir už reklamą.
Šio darbo tikslas – pabandyti aiškiau apibrėžti reklamos sąvoką, išnagrinėti geriausius reklamos organizavimo būdus. Taip pat darbe nagrinėjamas reklamos reguliavimo klausimas. Šiame darbe bandoma įrodyti, kad vykusi reklama naudinga vartotojui ir reklamos užsakovui.
2) reklamavimas nevyksta veltui, už...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5149 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Reklamos apibrėžimas 4
  • Reklamos funkcijos 7
  • Pozicionavimas reklamoje 7
  • Suvokimo žemėlapis 7
  • Pozicionavimo strategija 8
  • Reklamos rūšys 9
  • Spausdinta reklama 10
  • Transliacinė reklama 11
  • Tiesioginė reklama 12
  • Viešoji reklama 13
  • Demonstracinė reklama 14
  • Specialioji reklama 14
  • Reklamos organizavimas 14
  • Reklamos reguliavimas 16
  • Tarptautinis kodeksas 16
  • Direktyva dėl klaidinančios reklamos 17
  • Konvencija apie televiziją be sienų 18
  • ES direktyva dėl televizijos veiklos 19
  • Išvados 20
  • Literatūra 21

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (5149 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 20 psl., (5149 ž.)
  • Word failas 149 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt