Didžiulė reikšmę draudimo įmonės marketinginėje veikloje turi reklama. Reklama atsirado XVIII amžiuje, tačiau labai spartus jos tobulėjimas įvyko XX amžiaus antroje. Reklamos esmę galima nustatyti, arba paaiškinti, jos paskirtimi, arba tomis funkcijomis, kurias ji atlieka versle ir visuomenėje. Paminėčiau keturis pagrindinius reklamos paskirties aspektus: marketingo, komunikacinė, ekonominė ir visuomeninė reklamos paskirtis. Vis geriau suprantama reklamos reikšmė ir draudime.
Esama daug reklamos apibrėžimų. Pagal vieną jų reklama apibrėžiama kaip trumpa, emocionaliai nuspalvinta informacija, orientuota į potencialius vartotojus, siekiant paskatinti juos įsigyti tam tikrą prekę ar paslaugas. Draudimo reklama aiškia, vaizdinga forma turi perteikti trumpą informaciją apie vienos ar kitos draudimo rūšies ar jų visumos sąlygas. Reklama gali būti perteikta daugeliu reklamos priemonių, kurių efektyvumas vienu ar kitu atveju yra gana skirtingas.
Reklama — tai vaizduojamojo meno rūšis.
Reklama - tai socialinės veiklos rūšis, susidedanti iš įvairių reklamos priemonių ruošimo, gaminimo, platinimo, taip pat reklaminės veiklos organizavimo.
Reklama reikalauja gana didelių išlaidų. Todėl būtina įvertinti jų efektyvumą, parinkti atitinkamas reklamos priemones, sudaryti reklamos biudžetą. Priimti, kad draudimo įmonė, organizuodama esamų ar naujai į rinką išvedamų produktų reklamą, turi orientuotis į tokius reklamos organizavimo etapus, kaip : suformuluoti reklamos tikslus, nustatyti reklamos biudžetą, parengti reklamos kreipinį, išsirinkti reklamos priemones ir įvertinti reklamos efektyvumą.
• Apibrėžti pagrindines sąvokas;
• Suformuluoti reklamos tikslus;
• Aptarti, kaip nustatomas reklamos biudžetas;
• Parengti reklamos kreipinį;
• Išanalizuoti, kaip išrenkamos reklamos priemonės ir įvertinamas reklamos efektyvumas.
1. REKLAMOS TIKSLAI
Tad pirmiausiai būtina kaip galima aiškiau suvokti, koks gi yra reklamos tikslas. Nurodoma, kad reklamos tikslą galima apibrėžti erdvės, laiko bei reklamos subjekto požiūriu. Žvelgiant pirmuoju, tai yra erdvės, požiūriu, yra apibrėžiamas regionas, kuriame bus platinama reklama. Tikslo apibrėžimas laiko atžvilgiu - tai bandymas nustatyti tą laiko atkarpą, kuri yra reikalinga reklamos paskleidimui. Ir vertinant subjekto požiūriu, būtina numatyti, kam gi konkrečiai bus skirtos reklamos priemonės.
Toks reklamos tikslas, suformuluotas atsižvelgiant į tris svarbius momentus, leidžia suvokti, kaip dažnai ir kokią...
Šį darbą sudaro 9829 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!