Tyrimai

Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira"

10   (1 atsiliepimai)
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 1 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 2 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 3 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 4 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 5 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 6 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 7 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 8 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 9 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 10 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 11 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 12 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 13 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 14 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 15 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 16 puslapis
Įmonės reklamos technologijos: UAB "Vavira" 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandien sparčiai besikeičiančioje rinkoje, kurios pokyčiai ateityje, tikėtina, vyks dar greičiau, reklama užima labai didelią poziciją. Dirbu firmoje UAB „ Vavira“ vadybininke...Kaip ir kiekvienai naujai, ar lyderiaujančiai firmai aktualu pirmauti tarp konkurentų. Tačiau kartais nueinama taip toli, kad ta pati reklama, padėjusi sukurti prekių ženklą, jį taip pat ir „sugriauna“. Pavyzdžių yra labai daug. Tiek daug, kad negali nė suskaičiuoti...
Savo darbe pamėginsiu apžvelgti reklamą internete kaip visumą ir taip pat supažindinti su savo firmos tinklapiu internete, bei kitais reklamos būdais. Taip pat bandysiu atsakyti į klausimus - kodėl reikia naudoti internetą reklamai ir marketingui? Kuo skiriasi mikromarketingas nuo tradicinės interneto reklamos? Taip pat bandysiu apžvelgti reklamos rodiklius žiniasklaidoje.
1.INTERNETAS KAIP REKLAMOS PRIEMONĖ
Internetas tapo iniversalia bendravimo ir informacijos priemone. Pamažu jis išstumia įprastines priemones, nes yra dinamiškesnis ir erdvesnis.
Šiuolaikinio žmogaus diena jau neįsivaizduojama be interneto, be nuolatinio elektroninio pašto srauto, be galimybės greitai gauti informaciją ir daryti skubius sprendimus.
Dalis verslo irgi keliasi į Internetą – bankų operacijos, verslo žinios ir informacija apie kompanijas. Būti internete tapo ne vien prestižo reikalu. Niekam nepavyks jo išvengti.
Kodėl reikia naudoti internetą reklamai ir marketingui?
Internetas – vienintelė žiniasklaidos priemonė, kurį siūlo tikslią reklamos efektyvumo ataskaitą;
Internetas – efektyviausią ir pigiausią būdą pasiekti pasaulinę rinką;
Internetu įvairios amžiaus grupės naudojasi kiekvienoje šalyje;
Internetas prieinamas 24 valandas per dieną, 7 dienas per savaitę.
Reklamuodamiesi Internete, Jūs galite:
• padidinti lankytojų srautą į savo svetainę, nes ir pačias puikiausias svetaines sunku rasti be nuorodų ar reklamos;
• pagerinti kampanijos įvaizdį;
• kurti prekinio ženklo įvaizdį, statistika rodo, kad reklama Internete turi tokią pat galią kaip ir tradicinės reklamos priemonės;
• padidinti prekinio ženklo populiarumą, tarptautiniai tyrimai rodo, jog Interneto vartotojai taip pat pastebi ir įsimena prekinius ženklus;
• skatina įsigyti, Jūsų specialūs pasiūlymai ar nuolaidos bus taip pat sėkmingai pastebimi, kaip ir tradicinėse priemonėse;
• žemais kaštais pasiekti tuos vartotojus, kuriuos sunku pasiekti kitais būdais. Interneto vartotojai yra jauni, gerai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1984 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮŽANGA..3
  • 1. INTERNETAS KAIP REKLAMOS PRIEMONĖ4
  • 2. UAB „VAVIRA“ REKLAMA INTERNETE..5
  • 3. MIKROMARKETINGAS – EFEKTYVI, FOKUSUOTA INTERNETO REKLAMA9
  • 4. REKLAMOS RODIKLIAI ŽINIASKLAIDOJE12
  • IŠVADOS.16
  • LITERATŪRA.17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (1984 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 17 psl., (1984 ž.)
  • Word failas 511 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt