Šiuolaikinė reklama gana smarkiai skiriasi nuo ankstyvųjų reklamos pavyzdžių. Europoje reklamai kasmet išleidžiama daugiau kaip 75 milijardai JAV dolerių ( 84 milijardai eurų), tuo tarpu visame pasaulyje reklamos išlaidos pranoksta 414 milijardus dolerių.
Reklama apibrėžiama, kaip užsakovo bet kokia forma apmokamas netiesioginis informacijos apie idėjas, gaminius ar paslaugas skleidimas, naudojantis masine žiniasklaida – laikraščiais, žurnalais, televizija ir radiju. Reklamą naudoja tiek verslo, tiek ir ne pelno organizacijos, profesionalai, socialinės organizacijos, norėdamos tikslinei auditorijai perduoti tam tikrą reklamos pranešimą. Reklama – tai puikus būdas informuoti ir įtikinti, ar būtų norima Nokia prekės ženklui sukurti pirmenybę, pasirenkant mobilujį telefoną, ar skatinti vartotojus vartoti daugiau pieno, ar rūkalius atsikratyti blogo įpročio. Reklama naudojama tikslinės auditorijos atsakui paskatinti. Tas atsakas gali būti suvokimo lygmens: pavyzdžiui, vartotojas susidaro tam tikrą nuomonę arba požiūrį į produktą ar prekės ženklą, arba tą nuomonę ar požiūrį pakeičia reklama. Atsakas taip pat gali būti tam tikrą vartotoja elgsena: pavyzdžiui, vartotojas nusipirks produktą arba pradės produkto naudoti daugiau nei anksčiau.
Reklamos agentūros atsirado XIX amžiaus pabaigoje. Jas kūrė brokeriai ir pardavimų agentai, kurie dirbo žiniasklaidai ir gaudavo komisinius, pardavinėdami reklamos plotus bendrovėms. Laikui bėgant jie pradėjo savo klientams kurti reklamas. Galop buvo pradėtos steigti agentūros, daugiau dirbančios su reklamos užsakovais nei su žiniasklaida.
2.2 Tikslų nustatymas
Pirmasis žingsnis, sudarant reklamos programą, yra nustatyti reklamos tikslus. Šie tikslai turi remtis prieš tai priimtais sprendimaisdėl tikslinės rinkos, prekės pozicionavimo ir rinkodaros komplekso, nes nuo to priklauso, kokie galutinio tikslo visoje rinkodaros programoje siekia reklama.
2.3 Reklamos biudžeto sudarymas
Nustačius reklamos tikslus, bendrovė kiekvienam produktui turi sudaryti reklamos biudžetą. Sudarant biudžetą siūloma atsižvelgti į šiuos ypatumus:
• Prekės gyvavimo ciklo etapas;
• Rinkos dalis;
• Konkurencija ir reklamos “triukšmas”;
• Reklamos dažnumas;
• Produkto diferencijavimas.
2.4 Reklamos strategija
Reklamos strategija apima du pagrindinius elementus: reklamos pranešimo kūrimą ir reklamos žiniasklaidos parinkimą. Šiandien, kai yra tiek daug skirtingos žiniasklaidos, jos parinkimas reklamai tapo daug svarbesnis nei anksčiau....
Šį darbą sudaro 2820 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!