Konspektai

Reklama ir rėmimas

9.2   (3 atsiliepimai)
Reklama ir rėmimas 1 puslapis
Reklama ir rėmimas 2 puslapis
Reklama ir rėmimas 3 puslapis
Reklama ir rėmimas 4 puslapis
Reklama ir rėmimas 5 puslapis
Reklama ir rėmimas 6 puslapis
Reklama ir rėmimas 7 puslapis
Reklama ir rėmimas 8 puslapis
Reklama ir rėmimas 9 puslapis
Reklama ir rėmimas 10 puslapis
Reklama ir rėmimas 11 puslapis
Reklama ir rėmimas 12 puslapis
Reklama ir rėmimas 13 puslapis
Reklama ir rėmimas 14 puslapis
Reklama ir rėmimas 15 puslapis
Reklama ir rėmimas 16 puslapis
Reklama ir rėmimas 17 puslapis
Reklama ir rėmimas 18 puslapis
Reklama ir rėmimas 19 puslapis
Reklama ir rėmimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Televizija, radijas ir kinas vadinamos projekcinėmis - akustinėmis reklamos priemonėmis. Žiūrovas kine priverstas žiūrėti reklamą. Trūkumas – negalima pasirinkti auditorijos, todėl kreipiniai yra bendresni.
Sudėtingesnė yra reklaminių filmų kūrimo technologija ir jų platinimas. Kino juostos gali plačiau informuoti apie prekių gamybos technologiją, įmonę, naujų prekių struktūrą.
Pagrindinis vaidybos principas reklaminiuose kino filmuose ir skirtumas nuo kitokio pobūdžio filmų - nedidelis aktorių skaičius.
Pastaruoju metu, kino reklama yra labai mažai ir retai naudojama. Pagrindinis konkurentas kinui - televizija. Spartus jos tobulėjimas, video, o taip pat palydovinės bei kabelinės televizijos atsiradimas žymiai mažina reklaminės kino galimybės.
Pasirenkant reklamos priemones, nemažą įtaką turi reklaminio laiko arba vietos kaina, auditorijos apimtis, kreipinio pateikimo dažnumas bei terminai, konkrečios reklamuojamos prekės ypatybės, pasirinktos reklaminės kampanijos mastas.
1. Spaudos reklama aprėpia įvairiausias reklamines medžiagas, publikuotas periodinėje spaudoje. ši reklama turi du pagrindinius porūšius: a) reklaminiai skelbimai; b) apžvalginio-reklaminio pobūdžio straipsniai ir publikacijos.
2. Spausdinta reklama orientuojasi į regimąjį (vaizdinį) suvokimą. Ją sudaro du pogrupiai: a) reklaminiai kataloginiai-informaciniai leidiniai; b) proginiai reklaminiai (sveikinimų) leidiniai.
3. Audiovizualinė reklama apima reklaminius kino filmus ir videofilmus. Jie skirstomi į tokias filmų rūšis: a) reklaminiai klipai, b) reklaminiai-techniniai filmai, C) reklaminiai prestižiniai filmai, d) reklaminė ekspresvideoinformacija, e) skaidrių filmai.
4. Demonstracinė-propaguojanti reklama – dalyvavimas parodose ir mugėse, įmonės gaminių demonstravimas ir pan.
5. Reklaminiai suvenyrai – priemonė populiarinanti įmonę ar organizaciją.
6. Pašto reklama skirta tam tikram, tikslingam vartotojui, pirkėjui, esant minimaliai nenaudingo tiražo apimčiai. Įmonės paprastai turi jas dominančių žmonių (potencialių pirkėjų) sąrašus ir prireikus siunčia reklamos priemones konkrečiu adresu.
7. Lauko reklama – visa reklama, kurią matome gatvėse, miesto aikštėse, gyvenamuosiuose rajonuose: tai įvairūs reklaminiai skydai afišos, šviečiančios iškabos, transparantai, elektroninės švieslentės, taip pat ir vitrinų reklama, reklama ant transporto priemonių.
8. Ryšiai su visuomene – veiksmų ar renginių kompleksas, kurių tikslas yra sukurti teigiamą visuomenės nuomonę ir palankumą firmos atžvilgiu,
9. Kompiuterizuota reklama – reklaminės informacijos skleidimas į kompiuterinių sistemų informacinius bankus.
3....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 14423 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
63 psl., (14423 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros konspektas
  • 63 psl., (14423 ž.)
  • Word failas 308 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt