Pastaruoju metu daugybė įmonių plačiai naudoja Internetą – pasaulinį kompiuterių tinklą, kaip pagrindinę komunikacijos priemonę kasdieniniame verslo pasaulyje. Internetas neturi jokių teritorinių ir laiko apribojimų. Tai ne tik informacijos šaltinis, bendravimo bei ryšio priemonė, bet ir vieta verslui vystyti. Internetas žymiai praplečia įmonių galimybes: užmezgami ir plėtojami nauji verslo santykiai, vykdomas virtualus prekių pirkimas – pardavimas. Tai puikiausia vieta firmos prekinio ženklo populiarinimui – reklamai.
Vienas pagrindinių reklamos verslo dalyvių, neatskiriamas tarpininkas tarp reklamos užsakovo ir reklamos adresato yra reklamos agentūra.
Augant Interneto, kaip masinės žiniasklaidos priemonės, populiarumui, vis svarbiau tampa kiek galima daugiau sužinoti apie reklamos galimybes Internete, kadangi čia ji tampa viena iš svarbiausių reklamos priemonių. Daugelis reklamos užsakovų, planuodami savo reklamines kampanijas, be kitų reklamos skleidimo šaltinių, pasirenka Internetą. Dėl šios priežasties ir būtina analizuoti reklamos agentūrų veiklą elektroninėje ervdėje.
Darbo tikslas – išnagrinėte reklamos agentūrų veiklą elektroninėje erdvėje.
Pagrindiniai uždaviniai:
1) aptarti reklamą Internete;
2) išanalizuoti pagrindines reklamos Internete formas;
3) pateikti pagrindinių reklamos Internete formų privalumus ir trūkumus;
4) pateikti reklamos agentūrų skaičių Lietuvoje;
5) išnagrinėti keleto Lietuvos reklamos agentūrų veiklą Internete.
Darbo metu buvo taikoma mokslinės literatūros bei Internetinės informacijos šaltinių analizės metodai.
1. REKLAMA INTERNETE
Žodis reklama kilęs iš lotyniško žodžio „reclamo“ reiškiančio rėkiu, šaukiu. Reklama yra vienas iš geriausių būdų pristatyti prekę plačioje šių dienų rinkoje. Reklamos pateikimo būdų yra daug ir įvairių. Naujausias reklamos pateikimo būdas šiuolaikinėje visuomenėje yra reklama Internete. „Internetinė reklama – sudėtingas informacijos perdavimo elektronika komunikacinis procesas, formuojantis vartotojo sąmonėje tvirtą psichologinę būseną, kad pasiektų ekonominius, kultūrinius, socialinius ir kitus tikslus“ [1].
Remiantis daugeliu šaltinių, galima teigti, jog reklamos Internete tikslai turi išplaukti iš bendrų visos įmonės ir marketingo tikslų. Jie turi sietis su jau priimtinais sprendimais dėl įmonės marketingo strategijos, jos tikslinės rinkos, atsižvelgti į rinkoje susiklosčiusią situaciją. Apskritai reklamos Internete tikslai gali būti tie patys, kaip ir naudojant kitas reklamos forma, tačiau Internetas tarsi išplečia reklamos galimybes ir atsiranda...
Šį darbą sudaro 4120 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!