Rinkos tyrimai – marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Skalbimo miltelių įvairumas klaidina vartotojus, nes tarp gausos ir įvairovės prekių vartotojai pasimeta. Vartotojai dažniausiai renkasi tuos skalbimo miltelius kurie yra geresnės kokybės arba renkasi pagal tai kokius miltelius dažniausiai reklamuoja per televiziją. Taigi, pagrindinė problema yra skalbimo miltelių vaizdinės reklamos poveikis vartotojui.
Bendras darbo tikslas – atlikti tyrimą ir pagrįsti jį.
Didėjant su laiku investicijoms į Lietuvos rinką, tobulėjo ir reklamos šaka. Lietuvoje padaryta reklama vis mažiau skiriasi nuo kitų savo kokybe ir profesionalumu. Tačiau ką vartotojai mano apie reklamas, ar jie noriai jas žiuri, ir kokiu tikslu.
Darbo tikslas – išsiaiškinti kokią įtaką turi skalbimo miltelių reklamos rodomos per televiziją, pasirinkimui.
• Pusei apklaustų žmonių kartais vaizdinė reklama turi įtakos prekės pasirinkimui;
Šiam tikslui pasiekti ir hipotezėms patikrinti iškėlėme tokius uždavinius:
1) nustatyti kokią įtaką turi vaizdinė reklama;
2) nustatyti pagal ką vartotojas renkasi skalbimo miltelius.
Tyrimo metu buvo naudojamas žvalgybinis tyrimas.
1. Metodologija ir metodika
Problemos suformulavimas tinka ne tik realioms, bet ir visoms galimoms situacijoms.
Marketinge egzistuoja trys pagrindiniai problemų šaltiniai:
1) nenumatyti pokyčiai;
2) planuoti pokyčiai;
3) intuityvus įžvalgumas naujų idėjų pavidalu.
Atlikdami tyrimą, norėjome ištirti vartotojų poreikius reklamai bei skalbimo priemonėms.
Mūsų tyrimas buvo pažintinio pobūdžio. Tokie tyrimai yra naudojami, kai reikia bendro supratimo apie problemą, galimus alternatyvius sprendimus ir kintamuosius. Kadangi tyrimo pobūdis pažintinis, mūsų tyrimo imtis buvo 30 respondentų. Tyrimas buvo vykdomas Kauno mieste. Tyrimo metu buvo apklausta 30 žmonių, kurių vidutinis amžius nuklabai įvairus (1 pav.).
1pav. Apklaustų respondentų amžius
Kaip matome, daugiausiai buvo apklausta 21-25m. studentų, kurie studijuoja dieninį ir neakivaizdinį kursą.
Pagrindiniai šio tyrimo metodai: antrinių duomenų analizė ir apklausa, kurią atlikome anketų pagalba.
Pagrindiniai antrinių duomenų analizės šaltiniai buvo Lietuvos vartotojų apklausa apie tai kokius skalbimo miltelius renkasi taip pat ar jų pasirinkimui turi įtakos reklama. Naudojomės įvairia marketingo teorija apie prekės rėmimą, rinkos segmentavimą bei rinkos talpą.
Apklausą atlikome anketų pagalba. Anketas tyrimui pasirinkome, todėl, kad vartotojai...
Šį darbą sudaro 2652 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!