Rinkodara (11)

Kaip suprantate konkurenciją, kokios jos rūšys ir kuo jos skiriasi? Kokie yra kainos nustatymo metodai? Paaiškinkite jų esmę. Kokie veiksniai lemia vartotojo elgseną? Apibūdinkite juos. Kokie yra prekių paskirstymo būdai? Kas apsprendžia jų pasirinkimą? Kokie veiksmai sudaro vartojimo prekių pirkimo procesą? Kokie veiksniai lemia paskirstymo kanalo pasirinkimą? Apibūdinkite juos. Kas yra vartotojo elgsena ir kokie jos tyrimo tikslai? Kas yra marketingo aplinka ir kokia jos reikšmė verslo įmonėms? Kokie yra naujos prekės kūrimo etapai? Kokios dažniausiai skiriamos kainų strategijos? Paaiškinkite jų svarbą. Kokios jums žinomos verslo orientacijas? Apibūdinkite jas. Kas yra netiesioginis prekių paskirstymas ir kokios jo formos? Kokie yra prekės lygmenys? Apibūdinkite paslaugos sampratą. Kokios aplinkybės lemia paskirstymo kanalo suformavimą ar pakeitimą? Kokie yra prekių asortimento parametrai? Kokie galimi gamintojo sprendimai pasirenkant paskirstymo kanalą? Kaip atliekama prekių asortimento struktūros analizė? Kokios marketingo strategijos naudojamos prekės įvedimo į rinką stadijoje? Kokios yra prekybos sritys ir rūšys? Kokios naudojamos marketingo strategijos prekės augimo stadijoje? Kokios yra mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai? Kokios naudojamos marketingo strategijos prekės brandos stadijoje? Kaip suprantate mažmeninės prekybos įmonių marketingą? Kokios yra prekės identifikavimo sąlygos ir priemonės? Kas sudaro marketingo mikroaplinką ir makroaplinką? Kokias žinote prekių paskirstymo strategijas? Apibūdinkite jų pranašumus ir trūkumus. Kokie yra vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai? Kam reikalingi pardavimo tarpininkai ir pagalbininkai kuo jie skiriasi? Kokie vidiniai veiksniai daro įtaką vartotojo elgsenai? Apibūdinkite kiekvieną jų. Kokie yra rėmimo komplekso elementai, kokie jų naudojimo ypatumai? Kokios yra reklamos funkcijos? Kas yra rinkos segmentavimas ir pagal kokius požymius segmentuojama vartojimo prekių rinka? Kas yra pozicionavimas? Kaip reklama panaudojama kaip pozicionavimo įrankis? Kokiais atvejais įmonė naudoja koncentruotą, diferencijuotą ar nediferencijuotą marketingą? Kas yra prekės gyvavimo ciklas, kokios jo stadijos ir kodėl tai svarbu marketingo specialistams? Kokie dažniausiai esti kainodaros tikslai? Kokie prekybos renginiai yra jums žinomi? Apibūdinkite juos.
1 atsiliepimai
Apimtis
8 puslapiai
Kategorija
Rinkodaros špera
Rinkodara (11) 1 puslapis
1 puslapis
Rinkodara (11) 2 puslapis
2 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Darbo lygis Universitetinis
Kursas 2 kursas
Darbo tipas Šperos
Failas shpera.doc (29.66 KB)

Kiti mokslo darbai

Alaus reklamos lyginamoji analizė
Alaus reklamos lyginamoji analizė
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Lietuviško, vokiško ir olandiško alaus reklamos lyginamoji analizė. Įvadas. Televizijos reklama. Pasirinktos reklamos...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB "Lietuvos midus"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Alkoholinių gėrimų realizavimo politika. Realizavimo politikos samprata. Veiksniai, įtakojantys alkoholinių...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Įmonės pristatymas. Gamyba. Prekių pristatymas. Prekių asortimentas. Italijos makroaplinkos veiksnių analiz...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės asortimento analizė: UAB
Įmonės asortimento analizė: UAB "Samsonas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. UAB "Samsonas". UAB "Samsonas" asortimento analizė. UAB "Samsonas" situacijos rink...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės kainodara: UAB
Įmonės kainodara: UAB "Saramita" (2)
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

UAB "Saramita" kainodara. Įmonės charakteristika. Tikslai. Kainodaros strategija. "Grietinėlės nugraiby...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti